Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Focus I Sedan 1.8 TDCi 101KM 74kW 2001-2005

Ford Focus I Sedan 1.8 TDCi 101KM 74kW 2001-2005
Lata produkcji: 2001 - 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Nazwa I generacji modelu, który pojawił się na rynku w roku 1998, pochodząca od prototypu Ghia z roku 1991 była do samej premiery utrzymywana w tajemnicy. Focus pierwszej generacji kontynuował pod względem stylistycznym koncepcję o nazwie New Edge, którą wcześniej zastosowano w innych modelach marki – Cougar i Ka. Model poddano niewielkiemu face-liftingowi w roku 2001. Pomimo, że Ford w 2004 roku zaprezentował II generację auta, Focus I wytwarzany jest do dziś m.in. w Argentynie i Meksyku.
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Ford Focus I

Liczba wpisów: 117
Drgania przy 120 km/h delikatne zarzucanie tyłem
dodał: Arkpra, 3 lata temu
Witam. Od jakiegoś czasu jak przekroczę prędkość 120 km/h to kierownica i całe auto drga. Poza tym jak najadę np tylnym kołem na dziurę/nierówność, to mam wrażenie że tył ucieka/myszkuje/zarzuca. Nie wpadam co prawda w poślizg, ale czuję się z tym niepewnie. Auto ma przejechane 105 000 km, czyżby to amortyzatory? Pozdrawiam Arek
Para / biały dym z spod maski nawet po odpaleniu na zimnym silniku.
dodał: vip27, 4 lata temu
Samochód nie stracił wogóle siły czy dynamiki jazdy (co zauważyłem po 2 kilometrowym odcinku drogi i pozostawieniu go na parkingu). Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Alternator ładuje poprawnie. Ciepły czy zimny silnik nie ma znaczenia, zaraz po odpaleniu leci para / biały dym (ciężko określić) z przedniej części silnika pod intercoolerem. Po odkręceniu i zdjęciu coolera oraz dolnej obudowy pompa od dołu jest mokra i alternator jak by też. Proszę o radę co robić i w jakiej kwocie zamknie się naprawa.
Przy 160km/h podczas długej jazdy ma duże obroty
dodał: sosin, 4 lata temu
Dzień dobry , mam problem z moją foką gdyż podczas autostradowej jazdy 140-160km/h łapie duże obroty zamiast ponad 850 jak na diesla przystało, ma 1400 . Po zgaszeniu silnika i małym postoju wraca do normy na jakiś czas i od nowa . Dzieje się też to w korkach .Auto było dawane na komputer i nic nie wykazał . Pomocy

Dane techniczne Ford Focus I Sedan 1.8 TDCi 101KM 74kW 2001-2005

Podstawowe parametry Ford Focus I Sedan 1.8 TDCi 101KM 74kW
Produkowany od 2001 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1753 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 101 KM (74 kW) przy 3850 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Ford Focus I Sedan 1.8 TDCi 101KM 74kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus I Sedan
Aktualnie przeglądasz Ford Focus I Sedan