Szukaj

Informacje o Ford Mustang VI Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Auta sportowe
Wprowadzona na rynek w roku 2014 najnowsza i obecnie produkowana, szósta generacja modelu, jest największym w dotychczasowej historii Mustanga przełomem – jest pierwszym Mustangiem oferowanym oficjalnie na Starym Kontynencie. Stało się to za sprawą fordowskiej strategii „One Ford”. Już w roku 2009 ruszyły prace na tym modelem, który korzysta ze stylistycznych rozwiązań prototypu Evos z roku 2011, w przeciwieństwie natomiast do swoich poprzedników, jest oparty konstrukcyjnie na nowych rozwiązaniach, które zostały opracowane właśnie dla nowego Mustanga.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Nowy Ford Mustang

Cena od: 264 500 PLN
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 5038 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 450 KM (331 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 529 Nm przy 4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 93 x 92,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 10
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~SS
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Mustang jest samochodem do codziennego użytku, patrząc na niego wg powiedzenia "co kto lubi" to nie można się przyczepić do jego drobnych niedoskonałości. Po przejechaniu 20 000 km wydaje się na paliwo ponad 10 000 zł, co daje 50 gr za kilometr, to nie tak tragicznie prawa? (Civic za km to 35 gr). Jest komfortowy i szybki, ale można się nim też przyjemnie toczyć po mieście 50km/h i spalać mniej niż 7 litrów. Co do zasięgu, 400 km na baku zrobisz w trasie, i jeszcze zostaje 10-15 l zapasu, czyli "ok". Szaleństwo daje ponad 20l/100kmh przy zabawie na zakrętach, ale w trasie 160-200 km/h nie przekroczysz 12-14 litrów spalania. V8 to kwintesencja tego samochodu, silnik jest naprawdę solidny i ma potencjał na dalsze modyfikacje. Tylko po co, skoro jest tak dobrze, że nie masz chęci tego poprawiać :)
4,6
~SS
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Świetny samochód, wart swojej ceny, komfort na długich trasach i spalanie 8.5 litra przy 125km/h :) Mocy pod dostatkiem, skrzynia 10AT spisuje się doskonale, emerycko na normalu i doskonale na sporcie. Jest miękko na oponach, twardsza była Civic IX na 17 stkach :) W praktyce do 100 km h nie łapie trakcji jeśli gaz jest w podłodze, trzeba uważać. Masa ponad 1750 kg pozwala czuć się pewnie w zakrętach przy wyższej prędkości.
4,7
~Kris
Ford Mustang VI
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Bardzo porządne auto. Świetnie się prowadzi,dobrze przyspiesza,wygodne.Auto godne polecenia.
Ford Mustang VI Fastback Facelifting