Szukaj

Informacje o Honda Civic VIII

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2006-2011 ósma generacja Hondy Civic, którego zupełnie nowa stylistyka była dziełem Japończyka Toshiyiki Okumoto, zmieniło się diametralnie w porównaniu do wcześniejszych generacji. Samochód był poniekąd kompromisem pomiędzy swoim poprzednikiem a bardziej usportowionymi, wcześniejszymi generacjami Civica. Auto poddano niewielkim modernizacjom w roku 2009 oraz 2010. Model przyjęto na rynku z entuzjazmem – uhonorowano go tytułem Samochdu Roku m.in. w Irlandii, Brazylii i Ameryce Północnej. Luksusowa odmiana auta (Acura CSX) oferowana była w Kanadzie.
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Oceny Honda Civic VIII

Liczba ocen: 753
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Widoczność

Wybrane oceny

4,7
~jdm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Auto bardzo dobre- nie napiszę że świetne bo rdza zaczyna wchodzić na nadkola tył ale i tak jest względnie (niissana gorzej rdza konsumowała gdy był w tym wieku). Jak na pełnoletnie auto silnik - rewelacja, spalanie jak na gabaryty auta - małe, poza miastem zejście do 5l/100 nawet przy kilku osobach na pokładzie - nie stanowi problemu. Auto jest pojemne - jeśli chodzi o miejsce np. dla pasażerów z tyłu . Auto jest bardzo szybkie - nie spodziewałem się że tak szybko może się rozpędzać na Autobahnie w Niemczech - do 200 km/h przy czym zawstydza inne auta posiadający turbo. Gorzej jak pisałem z blacharką (nadkola tył) oraz z otworem wrzutowym (że tak powiem) bagażnika. ALe kto kupuje sedana żeby był praktyczny do przewożenia....Układ jezdny i prowadzenie - REWELACJA. Dokładny i precyzyjny.
Dodane 2 miesiące temu
4,6
~P0 UFO ONE
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
To nie jest najlepszy kompakt na świecie. Ale dla sprawiedliwości - nie ma takiego auta - rzeczy przemijają, a czas nigdy się nie zatrzymuje, świat motrycacyjny zmienia się dynamicznie. W 2025 roku UFO ma już swoje lata dlatego opis i ocena będzie uwzględniała wiek auta. Z czystym sumieniem mogę napisać, że Civic todobry samochód, pojemny, ekonomiczny. Nadal wygląda ciekawie i nowocześnie. Ma swoje minusy: twardę zawieszenie, drobiazgi, które mogą się zepuś jednak tych wad jest tak mało, że uwzględniajac wiek Civica można je pominąc. Dla mnie ważny jest też fakt, że ten samochód nie jest nudny, bez wyrazu typu Golf, Astra, Peugot 308, Auris i Focus szczególne w wersji z pasiastą tapicerką...
Dodane 7 miesięcy temu
2,6
~zdegustowany_wlasciciel_hondy
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Hondę kupiłem 2 lata temu za 16k przy przebiegu ok. 180 tys. km. Na moje nieszczęście potrzebowałem samochodu na szybko i nie miałem czasu sprawdzać wszystkich bolączek. Prócz oczywistej potrzeby lakiernika z uwagi na widoczne gołym okiem ogniska rdzy (na tylnych i przednich błotnikach, progach oraz drzwiach kierowcy), w krótkim czasie okazało się, że samochód potrzebuje wymiany praktycznie wszystkich elementów eksploatacyjnych, które regularnie powinno się wymieniać. Mój poprzednik wymieniał tylko opony :/ Mnie przypadła wymiana przednich wahaczy wraz z dosłownie wszystkimi tulejkami jakie tylko są do wymiany, naprawa układu hamulcowego, kosztowna regeneracja przekładni kierowniczej wraz z wymianą drążków (której być może można było uniknąć, gdyby mój poprzednik ów drążki wymieniał wcześniej), pełen serwis klimatyzacji z wymianą filtrów i napełnieniem czynnikiem (czego oczywiście poprzedni właściciel nie robił), naprawa mechanizmu wycieraczek (również nietania z uwagi na wieloletnie zaniedbanie), naprawa stacyjki, wymiana klocków hamulcowych, standardowa wymiana oleju wraz z filtrami, naprawa napinacza rozrządu, wymiana akumulatora, lakierowanie wszystkich wspomnianych wcześniej elementów karoserii i zabezpieczenie podwozia przed korozją oraz wymiana kompresora klimatyzacji. Zamontowałem również instalację LPG z uwagi na bycie januszem w głębi duszy. Wszystko, prócz kwoty jaką zapłaciłem za samochód, wyniosło mnie ok. 20k. Zatem ta stara, brzydka Honda kosztowała mnie 36 tys. złotych. Czy opłacało się to robić? Nie. Czy kupiłbym ten samochód ponownie? Nie. Czy jestem z niego zadowolony? Średnio. Czy w czasie, w którym go kupowałem (czyli tuż po pandemii w 2022 roku, kiedy ceny wszystkich samochodów poszybowały w górę) można było kupić coś lepszego? Być może :) Prawie zapomniałem - nie mam pojęcia skąd raporty o niskim spalaniu u innych użytkowników. Moja Honda przy jeździe tylko w mieście spala 14l/100km, a przy jeździe autostradą ze stałą prędkością ok. 140km/h spala 7,5l/100km.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Honda Civic VIII
5,6 – 10,5
l/100 km
6,1 – 6,2
l/100 km
6,6 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
generalnie średnia z 2 tys kilometrów głównie w miescie (70% miasto 30% trasa i wiochy) to 8.8L spalanie ma spore ale przy tym silniku jest akceptowalne na niskich dystansach( do 5-6km)w miescie nie powinno dziwic 12-13L natomiast lepiej o kilka litrow wieksze spalanie niz placic tysiace u mechanika samochodzik mam od 2 miesiecy kupiłem go z przebiegiem 249tys narazie 2 tys i nic sie poważnego nie dzialo auto jezdzi super i jeden z lepszych aut na pierwszy samochód łatwy to wyczucia i bardzo manewrowalny przy dosyc dużej przestrzeni w środku bagażnik czy tylna kanapa i oczywiscie magic seats.
Dodane 2 miesiące temu
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
Dodane 10 miesięcy temu
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
Dodane 10 miesięcy temu

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57
Ściąganie na prawo.
  • Honda Civic VIII
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 64
Nie 10
Civic 4d - ściąga od nowości "na prawo". Usterka zgłoszna w ASO w tydzień po zakupie. Sprawdzona geometria kół mieściła się normie, a spece z ASO po zmianie kół z lewej na prawo, z przodu do tyłu i dopompowywaniu i spuszczaniu powietrza sami odpuścili. Diagnoza absolutnie mnie nieprzekonywująca: to nie ściąganie, tylko nieziemska czułość układu kierowniczego reagującego na profil drogi. No to ja proponuję jazdę lewym pasem (pod prąd) - okazuje się, że też sciąga na prawo. Na letnich mialo być lepiej - gdzie tam. Czytam kilka for civica VIII i dochodzę do wniosku,że rzeczywiście te typy tak mają :((
Dodane 14 lat temu
25 komentarzy
Przybywanie oleju silnikowego w 2.2 CTDi (filtr DPF).
  • Honda Civic VIII
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 8
technologia doświadczalna i wysysanie kasy z portweli klientów. W dieslu przybywa oleju silnikowego. Dzieje się tak gdyż do dopalania spalin (filtrDPF)komputer dawkuje pewną porcję ON następstwem jest podnoszenie poziomu oleju w silniku a konkretnie mieszanie się oleju silnikowego i ON. ASO nie radzi sobie upuszczając co jakiś czas olej z silnika co w prostej linii prowadzi do zatarcia motora. Co raz mniejszy % Oleju 5W-40 na rzecz ON. Czasem dolewają mineralny 15W-40 bo w silniku bardzo rzadki olej z uwagi na obecność ON. Należy lać syntetyk - okazuje się że nie warto bo go i tak wyleją. koszt 1L ON 4zł 1L 5W-40 40zł. Podobno były sprzedawane modele bez filtra DPF. Problem dot każdego silnika 2,2CTDi zakładanego w innych modelah H. Zanim ktoś kupi niech się dobrze zastanaowi - problem był poruszany kilka razy w TVN turbo i dot również innych marek z filtrem DPF na pokładzie.
Dodane 15 lat temu
4 komentarze
Układ jezdny.
  • Honda Civic VIII
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 6
Mam Civica 1.8 sport od sierpnia 2007, poza drobnymi usterkami takimi jak: - prędkościomierz wyświetlający 888 - zwichrowana dysza spryskiwacza szyby - odpadająca tapicerka drzwi - skrzypiący pedał sprzęgła - migająca żarówka podświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej, które to usterki serwis usunął w przeciągu roku wszystko działa, niestety poza jednym! Ciągle mam problem ze ściąganiem autka w prawo, zbieżność miałem sprawdzaną już z sześć razy, ponoć to wina opon. W tym roku kupiłem nowe i co, dalej to samo, a na zimówkach to już całkowity dramat. Serwis umywa ręce, ale skoro to wina opon to czy opony nie podlegają reklamacji? Czy może ktoś z was spotkał się już z takim problemem. Proszę piszcie do póki nie skończy mi się gwarancja. Pozdrawiam. Limik
Dodane 16 lat temu
17 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 37
5,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja zamontowana przy przebiegu 3,5 tys km. Po przejechaniu ponad 230 tysięcy km żadnych większych problemów, zero usterek. Utrata mocy niezauważalna. Średnie zużycie gazu 11 litrów. Styl jazdy dynamiczny bez zbędnych szaleństw, zaś jazda mieszana około 40% miasto, 40% ruch pozamiejski (70-110 km/h), 20% autostrady (150-160 km/h). Zaznaczyć należy iż auto posiada...
Dodane 6 lat temu
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
Dodane 6 lat temu
4,3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
Dodane 8 lat temu
Honda Civic VIII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów