Szukaj

Informacje o Hyundai i30 II Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1591 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 156 Nm przy 4850 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 85,44 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Karoseria - Wyciszenie
Hyundai i30 II Wagon