Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Land Rover Freelander II 3.2 i6 233KM 171kW 2006-2014

Lata produkcji: 2006 - 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najlepiej na samym początku zastanowić się jak chcecie jeździć. Jeśli szybko, to zostaje tylko benzynowy motor 2.0 240KM. Chętnie wchodzi na obroty i pozwala bez problemu wyprzedzić większość aut. Z kolei przy delikatnym traktowaniu potrafi niewiele spalić. Jednak jeśli priorytetem jest oszczędność, to lepiej postawić na diesla 2.2 TD4. Już wariant o mocy 150KM wystarcza do codziennej jazdy, ale z masą auta znacznie lepiej radzi sobie wersja 190-konna. To taki złoty środek - tylko trochę drogi...
Powagosław
Niektórzy mówią o nim „Baby-Range”. Faktycznie, podobieństwa do Range Rovera widać na pierwszy rzut oka. Sylwetka została wygładzona i upodobniła auto do całej linii marki. Czy to źle? Wręcz przeciwnie, pierwszy Freelander był wyjątkowo nudny. ~Powagosław
Luzacjusz
Gapiłem się na ten samochód przez pół godziny zastanawiając się, co do niego czuję. No i nic! Freelander jest trochę jak dziewczyny ze sztucznym biustem. Fajna i dobra z niego sztuka, ale jakość mnie nie podnieca. ~Luzacjusz

Dane techniczne Land Rover Freelander II 3.2 i6 233KM 171kW 2006-2014

Podstawowe parametry Land Rover Freelander II 3.2 i6 233KM 171kW
Produkowany od 2006 do 2014 roku
Pojemność skokowa 3192 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 233 KM (171 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 317 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 96 mm
Dodatkowe informacje Aluminiowa głowica cylindra bloku silnika oraz dół silnika z układem zmiany profilu ustawienia wałka rozrządu (CPS). System Engine Management zaprojektowany zarówno dla niskich, jak i wysokich obciążeń/szybkości. System Variable Valve Timing (VVT) oraz wielootworowe wtryskiwacze paliwa.

Publikacje o Land Rover Freelander

Newsy o Land Rover Freelander

Land Rover Freelander II Terenowy
Aktualnie przeglądasz Land Rover Freelander II Terenowy