Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 - 2016
Segment: Klasa średnia

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Oceny Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192 KM 141 kW

Ogólna ocena
4,60
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Drobne usterki + Silnik + Koszty utrzymania
WADY - Ergonomia - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

pawelM6
Mazda 6 III Kombi Facelifting
2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW (2015-2016) 5,00
Passat i insygnia to dramat dla kierowców którym samochód jest potrzebny do częstego uświadamiania sobie życiowych porażek. To moja druga 6 w ciągu 5 lat. Rewelacja. Najpiękniejszy samochód jaki się pojawił od wielu lat. Prawdą jest to że poprawili niemal wszystko porównując do poprzedniej wersji i to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Fantastycznie się prowadzi, Daje mnóstwo przyjemności z prowadzenia przy poprawionym komforcie. Rewelacyjny...
dodano 2 lata temu przez pawelM6
madak
Mazda 6 III Kombi Facelifting
2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW (2015-2016) 4,38
Autko bardzo fajne. Cieszy wyglądem. Prowadzi się bardzo dobrze.Miejsca dla kierowcy i pasażerów dużo.Uważam że nie ma konkurenta w klasie średniej. Poprzednim przejechałem 220 tys bez problemu, wymieniałem tylko elementy ulegające zużyciu w dieslu. Jednak bez wymiany turbiny czy dwu masy.Do zakupu benzyny skłoniło mnie małe spalanie jak na ten silnik. nie opłaca się kupować diesla.
dodano ponad rok temu przez madak
szczepanek
Mazda 6 III Kombi Facelifting
2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW (2015-2016) 4,38
Tak fakt są lepsze samochody ale umówmy się Najwyższy model z automatem 2,5 w benzynce na full opcji za 145 koła. Jest świetnie. Wystarczająco dynamiczne mało pali i przyciąga oczy :) Lekko twardawe ze sportowym charakterem zawieszenie pozwala na dynamiczne pokonywanie łuków i dźwięk silnika na wysokich obrotach swietny zaskakuje wiele osób :) Wykończenia są na dość dobrym poziomi umówmy się nie rozmawiamy o porshe za 700k zł.
dodano ponad rok temu przez szczepanek

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 15
Koszt ogólny 100,55 PLN
PB91 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2016

Podstawowe parametry Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2488 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 256 Nm przy 3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 100 mm
Przeniesienie napędu Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 III Kombi Facelifting