Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai I Crossover 1.6 Start/Stop 117KM 86kW od 2010

Lata produkcji: 2010 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany w latach 2007-2013 Nissan Qashqai pierwszej generacji był jednym z prekursorów dzisiejszego segmentu crossoverów. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Qashqai Concept Car. W gamie aut japońskiego producenta Nissan Qashqai znalazł się poniżej trochę większego SUV-a, Nissana X-Trail. Samochód powstał na platformie podłogowej Nissan C, będącej wynikiem współpracy z Renault. W roku 2008 wprowadzono na rynek Nissana Qashqai+2, który miał dodatkowy rząd siedzeń. Auto przeszło facelifting w roku 2010. Qashqai sprzedawany był na rynkach japońskim i australijskim pod nazwą Nissan Dualis. W USA model był niedostępny – zamiast niego Nissan oferuje tam model Rogue.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Dane techniczne Nissan Qashqai I Crossover 1.6 Start/Stop 117KM 86kW od 2010

Podstawowe parametry Nissan Qashqai I Crossover 1.6 Start/Stop 117KM 86kW
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 117 KM (86 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 158 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 83,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Nissan Qashqai I Crossover 1.6 Start/Stop 117KM 86kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny Start/Stop
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny Start/Stop

Autorentgen Nissan Qashqai I

Liczba wpisów: 17

może tylko za słabe ogrzewanie od strony kierowcy reszta ok.

dodał: ~mirek, 7 lat temu
Posiadam qasqhai 2.0 z silnikiem disla od 2009 roku przebieg 60 000 zero problemow.Nie wiem naprawde o czym tu niektorzy pisza .Jezdze po Warszawie

Stuki w tylnym zawieszeniu.

dodał: ~Jacek, 8 lat temu
Jeżdżę VW Sharanem. Zona kupiła Nissan Qashqai 1,6.Czasami jeżdżę tym samochodem, i nie mogę przyzwyczaić się do stuków w tylnym zawieszeniu. Stuki jakie dochodzą są niepokojące i podobne do zużytych amortyzatorów lub zniszczonych tuleii trzymających je. Nie mogę przyzwyczaić się do wspomagania układu kierowniczego,dziwnie działa, trzeba mieć dużo siły by zmusić samochód do zmiany kierunku, a po skręcie kierownicy, nie odbija do środka. Samochód jedzie tak jakby miał źle ustawioną zbieźność kół, a konkretnie rozbieżnie wyregulowane zawieszenie. Brakuje 6-tego biegu- wysokie obroty silnika...

Wyposażenie.

dodał: ~Zygmunt Piotrowski, 9 lat temu
Od września 2008 r. jestem posiadaczem samochodu Nissan Qashai z silnikiem benzynowym 1.6 z topowym dla tego silnika wyposażeniem. Samochód został zakupiony jako nowy u autoryzowanego dealera w Polsce. Po prawie pół roku eksploatacji mam uwagi co do jakości wykonania automatyki eklektycznej szyb - zwłaszcza tylnych, które mają "problemy" z otwieraniem się i zamykaniem (coś je blokuje i w serwisie nie wiedzą co). Brakuje mi również schowków z przodu pojazdu lub jakiejś półki nie ma też popielniczki (której w poprzednim samochodzie używałem jako śmietniczki). Denerwuje mnie też...

Publikacje o Nissan Qashqai

Newsy o Nissan Qashqai