Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 I Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW 1997-2000 (53) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 88 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~GRZEBAK32@WP.PL
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
ALFA JEST SUPER. WIEM, LUDZISKA WYGADUJą RóżNE RZECZY NA TEMAT TEGO CACKA. MóWIą JEDNAK TYLKO CI, KTóRZY NIGDY NIE MIELI ALFY I NIE MOGLI SOBIE NąIą POJEżDZIć. JA MAM 156 2.0 BENZYNA I NAPEWNO KIEDYś ZMIENIę SOBIE TEż NA ALFę, MOżE 2.5, ZOBACZYMY JAKIE BęDą CENY PALIWA, PONIEWAż ONE TROSZKę Są APETYCZNE. NIESTETY COś ZA COś. ZA PRZYJEMNOść TRZEBA PłACIć.
4,0
~Falcor
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Pomyślmy co mi się popsuło z drobiazgów? Kluczyk - niestety łatwo go połamać (to chyba wada fabryczna - albo za słaby plastik, albo za ciężko chodzące stacyjki). Już wcześniej wspomniany nawiew, mógłby działać bardziej płynnie. No i podłączenie bocznych poduszek powietrznych lubi się wypiąć, przy odsuwaniu fotela.
2,0
~otmar
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
To niestety największa bolączka Alfy, choć nie należy tego demonizować, bo te usterki to naprawdę drobiazgi i nie występują dużo częściej niż w innych samochodach, u mnie padła tylko żarówka, ale mam samochód krótko:) podobno poprawili te drobiazgi w wersji 159
3,0
~piotr@soft-eks.com.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
nówka miała złą zbieżność; ponadto brak osłony nad pedałami sprawia, że w razie nagłwego hamowania noga zatrtzymuje się na jakiejś srubie zamiast na pedale hamulca (nie wiem, czy tej osłony nie przewidziano, czy w serwisie mi jej nie załozyli)
2,0
~pejo
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
obudowa alternatora, regulator faz rozrzadu, od wymiany kompletnego zawieszenia, po ok. 10 tys.łącznik stabilizatora, po ok. 15 tys. górne wachacze, klimatyzacja, wycieki oleju, korozja nadwozia, linki hamulca ręcznego,
2,0
~FranekKimono
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Błąd sterownika (komputera) skrzyni, który wprowadza auto w tryb awaryjny (koszt 300zł), trzeba uważać na przewody od akumulatora bo potrafią łamać się jak zapałki, problemy z czujnikami.
2,0
~Toerag
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Drobiazgi sa irytujaca... niby nic sie nie dzieje, drobne sprawy, ale... to zgasnie zarowka jedna, to druga, to podsiwetlenie zegara... to tanie naprawy ale jednak trzeba jechac i to zrobic...
1,0
~Wojtas.osa@poczta.fm
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
co chwile cos pada: dwie linki od elektrycznych szyb (520PLN za szt.), czujnik obecnosci pasażera (800PLN), linka od ręcznego (630PLN), osłona przeciwsłoneczna opada
4,0
~Companione
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Jak dbasz tak masz - więc jeśli nie zostawiasz wszystkiego aż odpadnie to na pewno nie będziesz miał problemów z ciągłymi drobnymi naprawami.

Usterki Alfa Romeo 156 I

Liczba wpisów: 63

Alfa Romeo 156 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Łukasz
Alfa Romeo 156 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Czasem coś zaskrzypi, łatwo zepsuć kratki nawiewu. Przez rok użytkowania nic się nie zepsuło, tylko eksploatacyjne rzeczy i związane z wiekiem auta.
Alfa Romeo 156 I Sedan