AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Audi
80
B4
Opinie
Opinie
Lista ocen
Audi 80 B4
(542) - Silnik
Na liście zabraknie
521
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~obiektywny
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
muszę napisać parę zdań na temat tym razem nie samego samochodu ale tych co tu wypisuja brednie na temat 80-ki nie znając dokładnie ani specyfiki tego auta ani też samego samochodu. czytając te tutaj negatywne komentarze [nie wiedzieć dlaczego napisane] zważywszy że są to opisy samochodów ponad 15 letnich i starszych mam wrażenie że chcieliby owi ludzi aby były one lepsze jak nowe wczoraj wyprodukowane samochody klasy RR ,Bentleya lub...
Dodane
14 lat temu
4,0
~krzysztof
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
nic mnie tak nie denerwuje jak tępe opinie jakiegoś gienka i gościa o psełdonimie futre goscie rozpisują niestworzone rzeczy jak zrobił liste usterek to sie nie mogłem powstrzymac ze smiechu a ta stronka powstała aby użytkownicy samochodów rzetelnie opisywali o swoich odczuciach a nie historie z palca wyssane ale do rzeczy silnik tdi to niska kultura pracy niskie spalanie niska awaryjność oczywiscie jak dbasz tak masz i 90 koni w audi 80 to...
Dodane
15 lat temu
5,0
~DamianEk
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Generalnie silnik nie do zajechania.Jak kupować to tylko na Pierburgu. Ma większe możliwości VAG-owania oraz jest bardziej podatny na modyfikacje przy zachowaniu swojej żywotności. Niezawodny, trwały pod warunkiem ze dbamy o olej, paski i nie przegrzewamy go. W serii 90 PS wystarcza do przemieszczania sie z punktu A do B. Ja zmieniłem tryski od AHF, bardzo mocny soft, wolna odma, wolny wydech i wynik mnie zaskoczył :129 PS 302 NM. Teraz to...
Dodane
14 lat temu
3,0
~GG 1607541
Audi 80 B4
Cabrio 2.8 E 174KM 128kW
Powiem tak, swoj motor oceniam na 5+ byla splanowana jedna i druga glowica, powymieniane uszczelki, olej wymieniany systematycznie na Mobil 1 0W40 - syntetyk najlepszej klasy. Natomiast ogolnie te motory to tak: 1. Nie do zajechania ! 2. Trafialy sie z wada wychodzac z produkcji. 3. Swietne sie nadaja pod LPG. 4. Mają mało momentu obrotowego z dolu. 5. Bardzo sie grzeja !!! norma to ponad 95 stopni 6. Piekny dzwiek a w tunelu jak F1...
Dodane
15 lat temu
5,0
~kraker master of the rozpierdol
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 16V quattro 137KM 101kW
witam audi 80 B4 1992r 2,0l QUATTRO jezdze tym samochodem juz dwa lata i powiem szczeze ze w zimie zrobił na mnie ogromne wrazenie co ten samochod potrafi zmierzyłem sie z nissanem patrolem i oplem fronterą w wyciaganiu pod oblodzona gorke nissana sunny mi jako jedynemu sie to udało i to bez zadnych bez problemow! nawet nie wiecie jaki byłem wtedy dumny z mojej audiczki:) to auto poprostu jest "THE BEST" na swoje lata jedyny problem to...
Dodane
19 lat temu
5,0
~w3d
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik chodził jak zegarek, odpalał (latem) na cyknięcie. Niestety powstał problem z układem chłodzenia, robiło się ciśnienie, pękały węże gumowe i wywalał ciecz chłodzącą. Po wymianie kilku przewodów i pompy cieczy, dobry mechanik od silników zdjął głowicę, splanował, przeszlifował powymieniał uszczelki i 1000zł skasował po znajomości za naprawę. Do tego z wydechu jak przygazowałeś leciała wielka czarna chmura dymu i mi ktoś powiedział że jak...
Dodane
14 lat temu
3,0
~Daniel - diament_29@o2.pl
Audi 80 B4
Sedan 1.6 E 100KM 74kW
Przez 3 lata od założenia gazu było wszystko ok, teraz są same kłopoty, wszystko było sprawdzane i dopuki silnik nie stanie nikt nie jest w stanie nic stwierdzic, na pewno jest to cos z elektoniką lub zapłonem, silnik nagle przestaje pracowac, lub "kuleć" ale wystarczy tylko zgasic i odpalic i wszystko jest ok. Wymienilem swiece, przewody zapł, kopułkę aparatu, palec, cewkę zapł z modułem i nie ma żadnej poprawy (wszystko wielokrotnie było...
Dodane
19 lat temu
5,0
~McGyver
Audi 80 B4
RS2 2.2 316KM 232kW
Turbina rodem z ciężarówki, silnik rozwiercony na 2917cm3, kompleksowo wyważony statycznie i dynamicznie, silnik cały kuty, panewki wielowarstwowe, inne kolektory, intercooler, doładowanie w overbooscie2,2 bara (550KM, 670Nm), DUMP-VALVE z otwartą cyrkulacją, zawur upustowy turbiny z regulacja co 0,05 bara, regulator cisnienia paliwa krokowy od 1,5 do 9,5 atm.,dodatkowy komputer do sterownaia silnikie w czasie rzeczywistym tym wsztystkim-...
Dodane
19 lat temu
3,0
~tomiqu@tlen.pl
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik TDI to bardzo dobry wybór. Pomimo tylko 90 KM zapewnia dość swobodną jazdę ale jazda zaczyna się wtedy gdy pracuje turbina. Wcześniej nic ciekawego się nie dzieje a samochód jest ospały. Przy ruszaniu też mógłby być żwawszy. Na trasie jest dobrze, ale też kiedy pracuje turbina, na V biegu ładnie ciągnie od ok. 110 km/h, w zasadzie można stale utrzymywać prędkość 130-140 km/h , silnik nie hałasuje wtedy zbytnio. Generalnie należy...
Dodane
19 lat temu
Dziennik kosztów dla
Audi 80 B4
Średni koszt
przejechania 100 km
38,33 zł
on
6,4
l/100km
pb
11,6
l/100km
lpg
12,4
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Sebastian
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
Silnik (ABK) jest ok jeśli nie masz gazu.Ten jest na wielopunktowym wtrysku i niestety występują problemy związane ze strzałami.Częstym uszkodzeniem jest przekaźnik nr 30, który odłącza zasilanie jednostki sterującej. Jest to pomyłka producenta.Zawsze styki mogą się zabrudzić i wtedy niezbyt miła niespodzianka na drodze.Lepszym jest 90 konny silnik jeśli myśli się o gazie.Na diesla niestety mnie nie było wtedy stać.Najlepszy jest 1,9 Tdi
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
55
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Audi
Zobacz 775 aut
od ręki
Audi 80 B4
4,2 (1 063 oceny)
Wybierz nadwozie
Avant
Cabrio
Coupe
RS2
S2 Avant
S2 Coupe
S2 Sedan
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Audi 80 w pigułce
Audi 80
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Audi 80
Dane techniczne
Audi 80 B4
Raporty zużycia paliwa
Audi 80 B4
Opinie
Audi 80 B4
Usterki
Audi 80 B4
Publikacje
Audi 80
Newsy
Audi 80
Galerie
Audi 80
Nasze pomiary
Audi 80
Filmy
Audi 80
Ogłoszenia
Audi 80
Ceny aut używanych
Audi 80
Dziennik kosztów
Audi 80 B4
Opinie o instalacjach LPG
Audi 80 B4
Testy zderzeniowe
Audi
Aktualnie przeglądasz
Audi 80 B4
Dane techniczne
1176 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
54 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy