Szukaj

Lista ocen Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW 1991-1994 (84) - Silnik

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~krzysztof
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
nic mnie tak nie denerwuje jak tępe opinie jakiegoś gienka i gościa o psełdonimie futre goscie rozpisują niestworzone rzeczy jak zrobił liste usterek to sie nie mogłem powstrzymac ze smiechu a ta stronka powstała aby użytkownicy samochodów rzetelnie opisywali o swoich odczuciach a nie historie z palca wyssane ale do rzeczy silnik tdi to niska kultura pracy niskie spalanie niska awaryjność oczywiscie jak dbasz tak masz i 90 koni w audi 80 to...
5,0
~w3d
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik chodził jak zegarek, odpalał (latem) na cyknięcie. Niestety powstał problem z układem chłodzenia, robiło się ciśnienie, pękały węże gumowe i wywalał ciecz chłodzącą. Po wymianie kilku przewodów i pompy cieczy, dobry mechanik od silników zdjął głowicę, splanował, przeszlifował powymieniał uszczelki i 1000zł skasował po znajomości za naprawę. Do tego z wydechu jak przygazowałeś leciała wielka czarna chmura dymu i mi ktoś powiedział że jak...
3,0
~tomiqu@tlen.pl
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik TDI to bardzo dobry wybór. Pomimo tylko 90 KM zapewnia dość swobodną jazdę ale jazda zaczyna się wtedy gdy pracuje turbina. Wcześniej nic ciekawego się nie dzieje a samochód jest ospały. Przy ruszaniu też mógłby być żwawszy. Na trasie jest dobrze, ale też kiedy pracuje turbina, na V biegu ładnie ciągnie od ok. 110 km/h, w zasadzie można stale utrzymywać prędkość 130-140 km/h , silnik nie hałasuje wtedy zbytnio. Generalnie należy...
4,0
~kriss
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
o silniku chyba pisac nie trzeba mogl by byc bardziej dynamiczny no ale to jest tylko 90 koni jedyny wiekszy mankament przynajmniej u mnie to nie moge uszczelnic pokrywy od zaworow probowalem juz 4 razy uszczelnic niestety bez rezultatu cieknie dalej nie pomogla nowa uszczelka ani silikon gdyby nie ten wyciek bylo by 5 max predkosc samemu na prostej drodze 180
2,0
~Fireblade
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Co 1.9 tdi pięknie nie chodzi, niby bezpośredni wtrysk już, ale to nie to, w końcu to nie cr i jak na tamte czasy może to było coś, ale biorąc pod uwage, że czas idzie do przodu a cena tego \"cudu\" jest za duża to nie ma sensu tego oceniać. Elastyczność taka sobie, wole silnik 1.9 td by PSA, czyli francuski silnik, który ma swoje początki w latach 70.
5,0
~cocojambo
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
przy odkreconych szybkach troszke slychac klektot.ale mi to nieprzeszkadza,dosyc elastyczny,przy 130 mozna jeszcze sprawie przyspieszyc. jak narazie przy LICZNIKOWYM przebiegu 230 000 dolewam 100 ml oleju od wymany do wymiany. Silnik to chyba najmocniejsza strona tego modelu.Ja mam 202 Nm,byly jeszcze 182 Nm,troszke czuc pomiedzy nimi roznice,ale niewielka
4,0
~g00di
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Jeźdżę ponad 4 tyś km miesięcznie i silnik cierpi przez wiek auta bo to już śmiga 20 lat! Jednak naprawi je każdy kowal we wsi za flaszkę. Nie ma za bardzo mocy, ale jest bardzo oszczędny średnio 5l/100km. Głośny klekot podczas wolnej jazdy troche drażni ale też i jest przyjemny. Bardzo elastyczny można nieużywać biegów 2 i 4 ;]
5,0
~GIZA
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Auto po prsotu rewelacja, taki przebieg i calkowita nie zawodność. Mogę z czystym sumieniem polecić je każdemu. Bardzo bezbieczne. Niesamowita wygoda jazdy, auto potrafi wiele wybaczyć nie doświadczonym kierowcą (nie gaśnie na kazdej krzyżówce). Bardzo elastyczne. Nie jedno nowe auto nie może się z nim równać.
5,0
~Michalw4
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnilk pracuje bardzo dobrze. Z chipem na 110KM start ma duzo lepszy niz zwykla 90 konna. Wyprzedza sie bez obaw nawet najdluzsze pojazdy. Turbina włącza sie od 2000 obr/min wtedy odczuwa sie "duzego kopa". Wczesniej jezdzilem Golfem 3 1,9TD. Musze przyznac ze nez porównania jezdzi sie AUDI.
3,0
~rlap@tlen.pl
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik mało elastyczny, trzeba pilnować biegów, najlepiej pracuje w zakresie 2000-2500 obr/min przy 4-5 biegu.Obciążony klimą staje się mułowaty.Zaznaczam że pompa ustawiona tak aby mało palił,być może staje się tygrysem przy spalaniu 8l/100 km.
Audi 80 B4 Sedan