Szukaj

Lista ocen Audi A4 B7 (123) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 179 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Audi A4 B7
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Ok. Aczkolwiek mnogość elementów zawieszenia sprawia że problematyczne może być szukanie przyczyn "stuków i puków". Co do samego układu jezdnego zastrzeżeń nie mam, jednak frajdę psuję wyważenie auta które sprawia że ma mocną tendencję do podsterowności. Objawia się to tym że my skręcamy a auto sunie niczym blok betonu prosto. Podobno wynika to z usadowienia silnika, które to od B8 miało być już poprawione. Zawieszenie jest pewne nawet...
3,0
~Peteek
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Troszkę za sztywno, nie mam zabardzo porównania do aut niemieckich klase wyżej, czy nawet w dół, ale moje audi to S-LINE, więc zawiszenie jest troszeczkę za sztywne jak na nasze polskie warunki. Powiem jedynie, ze jeżdzę również Hondą Accord z takim samym silnikiem w benzynie i pomimo tego, że jej zawieszenie, też jest dość sztywne, to jednak lepiej wybiera te nasze nierówności na drogach... Może w zwykłych egzemplarzach jest wygodniej, nie...
2,0
~Marceli
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 170KM 125kW
ZAWIESZENIE, ZAWIESZENIE i jeszcze raz ZAWIESZENIE! To główna bolączka. Samochód jest twardy co wydawać by się mogło ma pozytywny wpływ na jazdę w dalekie trasy, jednak tak nie jest. jadąc z dużą szybkością po krętych drogach samochód zaczyna pływać. Im szybciej tym bardziej go nosi. Nie podoba mi się to. Układ kierowniczy jest dobry, jednak zawieszenie psuje cały pozytywny stosunek do niego. Na dziury za twardy, na trasę za miękki.
5,0
~Mortassi
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Jazda daje przyjemność i poczucie bezpieczeństwa, dobrze czuć drogę, każdy zakręt jest idealnie wyczuwalny. Do wad zaliczyłbym kiepski rozkład mas, jeśli jedzie się samemu lub z jednym pasażerem - samochód jest ciężki z przodu (skrzynia biegów + silnik + akumulator + osprzęt i inne niezbędne elementy) a z tyłu pustka... (Nie jestem pewny, czy to nadal układ jezdny :))
4,0
~maroman
Audi A4 B7
Avant 3.0 V6 TDI CR 233KM 171kW
W wersji S-line na 17-tkach jezdzi sie calkiem przyzwoicie jesli droga jest w miare OK (a takich drog przybywa) . Na bruku i dziurach troche srednio ale jeszcze nie ekstremalnie. Zapewne na 18tkach bylo by to juz meczace a i zawieszenie tez by mocno cierpialo ... . Co ciekawe, przy 90 tkm dalej mam zwieszenie 100% fabryczne co dobrze swiadczy o jego jakosci.
5,0
~Bartek
Audi A4 B7
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Zawieszenie poprostu świetne, nawet na polskich drogach przez 4 lata nic w nim nie słychać. W mojej wersji s-line jest zawieszenie sportowe co daje ogromną frajdę na zakrętach - trzyma się jak przyklejony a stopień twardości jak w standardowym bmw 3. Delikatnie obniżone seryjnie zawieszenie przekłada się również korzystnie na wygląd auta.
2,0
~aldo moro
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Komfort jazdy na poziomie daewoo, za to dosyc dobre zachowanie na zakretach. Coz z tego jezeli zadnego zakretu nie mozna szybko pokonac bo uklad kierowniczy jest kompletnie bez czucia. To samo dotyczy szybkiej jazdy po autostradzie, auto lata w poprzek jezdni jakbym po pijaku jechal. Mozna dokupic servotronic, ale ja oceniam wersje podstawowa.
5,0
~Radwi
Audi A4 B7
Sedan 3.2 V6 FSI 256KM 188kW
Zawiesznie dość sztywne ale idealnie wyważone między komfortem a osiągami auta z taką mocą. Układ kierowniczy jest pewny i usztywnia sie wraz ze wzrostem prędkości auta. Bardzo dobrze prowadzi się przy dużych prędkościach. Napęd quattro zapewnia niesamowite przyspieszenie nawet na śniegu.
5,0
~Danypress
Audi A4 B7
Sedan 1.9 TDI PD 116KM 85kW
To według mnie jest największa zaleta tego samochodu, uważam że w Audi A4 B7 połączono idealnie dwie opcje - komfortowej z sportową. Zawieszenie przeszło kolejną modyfikację w stosunku do modelu B6 gdzie w wersji B7 zastosowano amortyzatory z modelu Audi A6, oraz wzmocnione zawieszenie.
5,0
~Tyc_jan
Audi A4 B7
Avant 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
Nie wiem co tu oznaca układ jezdny, ale jeśli chodzi o reakcję ruchu kierownicy do zmiany toru jazdy, to są dynamiczniejsze auta ( kwestia przyzwyczajenia ) ale Servotronic zasługuje na 5 z + gdy przyśpieszasz wszystko się usztywnia. Jeśli chodzi o napęd, to tylko QUATTRO
Audi A4 B7