Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 Avant (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krystian
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Mam wersje nieco obniżoną (S-line'ową). Prowadzenie to bajka, po przesiadce z A3 (które też nie prowadziło się źle) tym jeżdżę po zakrętach o 20km szybciej :). Przy pokonywaniu zakrętów za każdym razem masz wrażenie panowania nad sytuacją, prędkości się nie czuje. Układ jest ciężki / oporny i cholernie precyzyjny. Jeździłem C5 z 2012r, i jazda A4 to jakiś przeskok technologiczny o 100 lat do przodu :). Tłumi świetnie wszelkie nierówności...
5,0
~Andrew
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Posiadam auto w pełnym pakiecie s-line.felgi 18\" z oponami 245/40 wraz z obniżonym ,utwardzonym zawieszeniem i stałym napędem na cztery koła robią dobrą robotę. perfekcyjne prowadzenie w łukach.Auto odziwo jest komfortowe na nierównościach,jednak trzeba bardzo uważać na dziury żeby nie zgiąć felg,jest mega niskie. Na wiejskich drogach zjazd na pobocze może się skończyć przytarciem wahacza. Nie uznaję jednak tego za wadę gdyż auto było...
4,0
~Olek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Cztery gwiazdki ze względu na słabe wspomaganie (czysto hydrauliczne w mojej wersji). Zawieszenie bardzo dobre, chociaż nie czuje dużej różnicy względem samochodów z MacPhersonami z przodu ( w Audi cztery wahacze na koło), a w naprawie dużo droższe. Zawias fabrycznie obniżony o 2cm, samochód jak na swoją klasę i rozmiar jest dosyć twardy, ale bardzo dobrze trzyma się drogi.
5,0
~IndiaPapa
Audi A4 B8
Avant 2.0 TFSI 211KM 155kW
Niezawodny. Zwrotność jest ponadprzeciętna. Wersja którą posiadam ma rozdział momentu 40:60 i stały tylny dyferencjał (nowsze wersje Audi mają dyferencjał ze sprzęgiełkami sterowanymi hydyraulicznie, oferując jeszcze lepszą sterowność w zakrętach). W przypadku uślizgu kół, koła które się ślizgają są blokowane elektronicznie (tzw elektroniczna blokada dyferencjału EDL).
4,0
~Jarosław69
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Prowadzenie precyzyjne dzięki dobremu układowi kierowniczemu , ale siła wspomagania trochę za słaba, mam standardowe zawieszenie na standardowyuch oponach 16 i to był dobry wybór jak na nasze warunki- Pełny komfort. Jeżdziłem już quattro (s2) to jest słabsze ale daje radę. Zmiana balansu ciśnienia w oponach przód - tył dużo zmienia. I gdyby nie te sprzęgło... .
5,0
~Dump
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Quattro jest super. Jedzie jak po sznurku. Niesamowicie przyspiesza na sniegu, ale tez super stabilnie hamuje. To co kiedys przezylem w gorach w Austrii z BMW sni mi sie jeszcze po nocach. Choc tylni naped uwazam za zdecydowanie lepszy od przedniego, to niestety nasz klimat mu nie sprzyja (a jak ktos jezdzi czesto na nartach to odradzam)
5,0
~Benek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Zawieszenie idealnie tłumi wszelkie nierówności na naszych drogach.Świetnie się trzyma drogi,w zakrętach trzyma się jak przyklejony. Na tą chwilę nie dokonywałem żadnych napraw więc trudno mi się odnieść do ceny. Jednak muszę zaznaczyć że jeżdzę na felgach 18cali i w przeciągu roku nic się nie dzieje z zawieszeniem.
5,0
~Michał
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Samochód prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Trzeba się przyzwyczaić do układu kierowniczego, dlatego, że kierownica chodzi z dość dużym oporem. Zawieszenie jest sztywne, moje Audi stoi na felgach 17" i jest sztywno, nwm jak jeździ samochód w wersji s line na 18"
5,0
~Lukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Świetnie się prowadzi, świetnie trzyma się drogi, jest przewidywalny w poślizgach i w miarę sztywny. Nie jest to auto na tor ale ma w sobie coś ze sportowca. Jeżdżę na kołach 18x245x40 i wielowahaczowe zawieszenie pięknie wybiera nierówności.

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 25

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Marek
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 120KM 88kW
UKŁAD JEZDNY DOŚĆ KOMFORTOWY, SŁYSZAŁEM ZE WYTRZYMUJE DO 250 TYŚ KM NA NASZYCH POLSKICH DROGACH, DOPIERO OK 200 TYŚ PADAJA PIERWSZE ELEMENTY ZAW. TZ, ŁĄCZNIKI STABILIZATORÓW ETC/ U MNIE PO PRZEBIEGU 175 TYŚ BRAK LUZU/
Audi A4 B8 Avant