Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (143) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jacek
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
(Uwaga wstępna, że auto kupiłem jako używane z przebiegiem ponad 70 kkm. Nie mogę więc wykluczyć, że pierwszy użytkownik wpłynął negatywnie na stan auta.) Skrzynia nie sprawiła na mnie najlepszego wrażenia. Biegi czasami wchodzą z pewnym oporem. Dodatkowo dość szybko natknąłem się na tajemniczy problem, którego nikt - także w ASO - nie potrafił wyjaśnić ani potwierdzić. Otóż przy mocno dynamicznej jeździe typu: wyprzedzanie - szybka redukcja...
4,0
~Vaginiarz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Multitronic- w dieslu i przy wygluszeniu auta super, gazem zazwyczaj operuje do max 3/4 więc nie wyje, a szybko przyspiesza. Zdecydowanie lepsza niż te wynalazki DSG, które nie dość, że się psują to pomiędzy 1 a 2 jest strasznie- w zasadzie rusza tam z 2 biegu i ciężko ja wyczuc pod górkę. Nie wiem zyn zachwycają się dziennikarze dla mnie dsg i tym podobne to syf (mam w passacie b8). Tutaj nie obyło się bez problemów, a w zasadzie...
1,0
~Łukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
na początek trzeba napisać, iż wrzucenie jedynki jest nie lada sztuką, wchodzi b. ciężko i w serwisie powiedzieli mi, że ten tym tak ma, no cóż... Dalej - po 2 miesiącach od zakupu nowego auta w salonie po wciśnięciu sprzęgła usłyszałem stuki, ponadto auto zaczęło szarpać przy jednostajnej jeździe, diagnoza serwisu - uszkodzony wałek w skrzyni biegów, sprzęgło i koło 2masowe, naprawa 2 tygodnie i niesmak pozostał. Moim zdaniem jest to wada...
4,0
~LuckyLuke
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW
Fakty: po tym przebiegu nie zauważam żadnych oznak zużycia (to a propos fachowców twierdzących, że S-tronic wytrzymuje max 100-120kkm). W moim przypadku jest ta pewność, że skrzynia faktycznie ma tyle co na liczniku. Biegi zmienia super płynnie i praktycznie bez najmniejszych szarpnięć. Klasyczny "problem" dwusprzęgłówek VAG - po puszczeniu hamulca chwilę zajmuję, żeby wysprzęglił i ruszył żwawo (szczególnie w trybie D). Domyśla rzecz -...
5,0
~Robster
Audi A4 B8
Avant Facelifting 1.8 TFSI 170KM 125kW
CVT (multitronik) jest najbardziej komfortową skrzynią jaką można mieć w tym modelu. W trybie D niesamowicie płynna, trzyma silnik na niskich obrotach nawet przy dużych prędkościach. Przy gwałtownym planowanym manewrze wyprzedzania lepiej przełączyć na S (wtedy reakcja na gaz błyskawiczna, a silnik pięknie kręci się na czerwone pole :) ). Trzeba pamiętać o okresowym wymianie oleju w multitroniku - skrzynia jest super, ale jak się zaniedba to...
4,0
~Michał
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Skrzynia na plus, jednak często się zdarza, że pierwsze dwa biegi wchodzą z wyraźnie wiekszym oporem niż pozostałe, dzieję się tak najczęściej kiedy samochód nie jest rozgrzany. Pozostałe biegi super. Jeszcze uwaga odnośnie dźwięków przy zmianie przełożeń. U mnie, najczęściej w cieplejsze dni dochodziło do ,, skrzypienia" przy zmianie biegów. Spowodowane to było tarciem kulki wybieraka. Pomogło przesmarowanie.
2,0
~Krystian
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Ktoś wcześnie napisał że jest KATASTROFICZNA, i to niestety prawda! Moje poprzednie A3 Sportback, jeszcze wcześniejsze Polo 9N miało znacznie precyzyjniejsze skrzynie niżeli ta A4 - biegi wchodziło bardzo gładko. Skrzynia w A4 jest taka "gumowata", pierwsze 2 biegi wchodzą zawsze z oporem - uciążliwe e bardzo w korkach/w mieście. Ciagle mam wrażenie ze zaraz zgrzytnie. Wyższe biegi odziwo bardzo precyzyjnie.
5,0
~Lukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Wielu narzeka na multitroniki ale dla mnie ta skrzynia jest świetna. Mocny punkt tego auta. Na pewno następne auto też kupię z przekładnią bezstopniową - cicha, elastyczna, po prostu bajka. Mały zgrzyt to źle spasowane łożysko czy coś tam na połączeniu z półosią - wymienili mi to bezpłatnie w ASO w ramach akcji (sami wezwali bo nic się nie działo jeszcze złego) i ponoć można jeździć spokojnie.
5,0
~Jonagold
Audi A4 B8
Limousine 3.0 TDI 240KM 177kW
Jest to tiptronic, spisuje sie bardzo dobrze. Moze troche za dlugo zmienia biegi (jesli chcemy sie scigac), ale nie szarpie przynajmniej (S-tronic troche szarpal przy redukcji). Ta sama skrzynia montowana jest w BMW 330D. Jesli chcesz potem chipowac to zdecydowanie lepiej tiptronic niz s-tronic, bo wiecej zniesie. W spokojnej jezdzie utrzymuje obroty 1400-1800. W trybie Sport zawsze powyzej 2000 obr.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
7,3
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~STS
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Nie podoba mi się żonglowanie biegami na trasach szybkiegu ruchu - troszeczkę pod górkę i już zrzuca bieg, chwila z górki i podbija - przy jeździe ok 100km/h cały czas zmienia z 6 na 7. Polecam przesuwać drążek na manulaną zmianę i wtedy trzyma jeden bieg na trasie. Ale to jedyny minus. Skrzynia jest bardzo szybka i działa bez zarzutu.
Audi A4 B8