Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (154) - Silnik

Na liście zabraknie 84 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ZAK
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Odbierałem to auto w maju 2008. Jeszcze nie było silnika 2,0 TFSI. Dlatego wziąłem 1,8 TFSI multitronic. Ale i tak jestem bardzo zadowolony. Przyśpiesza do 100 \"tylko\" 8,5 sekundy i to wystarcza, szczególnie w zestawieniu z japońskimi cudami techniki typu mazda, honda czy toyota albo citroenem C5 czy innym francuskim wynalazkiem.
5,0
~Bartek
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Dość dynamiczny, na plus kultura pracy. Nie jest to demon na pewno. Przy napędzie quattro przyśpieszenia nie czuć chociaż licznik pokazuje co innego. Co do ekonomi to myślę że jak najbardziej ok. Prz kołach 18 średnie spalanie 8 l. Co uważam za bardzo dobry wynik przy jeździe 70% miasto krótkie odcinki.
5,0
~DAWID
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Silnik super zero problemów jeżdżę nim bardzo dużo kilometrów i zero problemu mam już najechane 297500 tys i nic się nie dzieje jeszcze ani razu mnie nie zawiódł. Posiadam silnik o kodzie CAGA i jestem bardzo zadowolony co jedynie wymieniłem czujnik ciśnienia dpf i zawór egr reszta śmiga jak należy
5,0
~Alertkam
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Jest ok fajnie mruczy i ma moc, która pojawia się w trybie sport. Szybko się nagrzewa i pracuje równi i cicho, są to bardzo dobre silniki jak się o nie dba przy regularnych wymianach oleju. Tu się nic nie ma prawa dziać. Tak jak pisałem wcześniej awaria pojawiła się na Plastiku od układu chłodzenia.
5,0
~Waldek
Audi A4 B8
Limousine Facelifting 1.8 TFSI 170KM 125kW
Silnik mam w benzynie, cichy, praktycznie bezgłośny w środku, przy 160 km/h, komfort jazdy jakbyś jechał 70. 170 KM robi swoje, silnik bardzo ekonomiczny, aż zdziwiłem się, przy 120-130 km/h spala 7,3 litra, to bardzo mało. Bardzo elastyczna skrzynia, 6 bieg ciągnie już od 50 km/h. Jestem bardzo zadowolony.
5,0
~kubiisz
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
2.0 TDI CommonRail (CR): +Idealny na długie trasy +Lepszy dźwięk niż 2.0 TDI (PD) +Brak wady konstrukcyjnej występującej w 2.0 TDI (PD) +Małe spalanie +Wysoki moment obrotowy, dostępny od 1750 do 2500 obr./min I trzeba pamiętać o odpowiednim traktowaniu , TYLKO wtedy będzie długo służył :)
5,0
~Tomek
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Pracuje cicho, nie słychać typowego klekotu diesla. Odpala przy -20 C bez problemu. Utrzymuje bardzo równe obroty. Jeżeli chodzi o moc to do normalnej jazdy w zupełności wystarczy, chociaż mocy nigdy zbyt wiele. Wyprzedzanie TIRów bez większych problemów. Zbiera się od niskich obrotów.
5,0
~Audi fan
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
Silnik jest rewelacyjny. Ultra cichy - przy 160 km/h naprawdę słychać tylko opory powietrza. Elastyczność - rewelacja, po przesiadce z benzyny 1.6 sugestia elektroniki o przerzuceniu na 6 bieg przy 60 km/h trochę szokujące, ale potencjał tego silnika, chociaż nie rekordowego w osiągach jest ogromny.
4,0
~Arkadiusz
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
Silnik ok , zaraz po kupnie przy 100 , 000 przebiegu zrobiłem mape na 180 koni, autko dużo lepiej sie zbiera, polecam każdemu po kupnie ;) jedyne co wymieniłem przy 170 , 000 km to dwumas a tak to żadnych poważnych napraw nie było. Ogólnie bezawaryjna jednostka, POLECAM !
4,0
~pudzians
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
silnik super polecam silni CAHA oczywiście ma też terbo dziurę na początku no i to nie 3.0 tdi jest różnica ale. Silnik bardzo przyjemny słychac że to TDI ale mnie to nie przeszkadza mój ma program na 206 km i jest już lepiej dużym plusem jest również silnik znany mechanikom
Audi A4 B8