Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (154) - Silnik

Na liście zabraknie 84 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Darex
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Oszczędny, bezawaryjny - aczkolwiek wkurza zapalająca się nie wiadomo z jakiego powodu kontrolka silnika. W porównaniu z silnikiem benzynowym 1.8T - mniej elastyczny, ale na pewno lepszy pd benzyniaków bez turbiny (oczywiście nie biorę pod uwagę pojemności >2.5l.)
5,0
~Emtek
Audi A4 B8
Avant Facelifting 1.8 TFSI 170KM 125kW
Silnik 1,8 TFSI - bardzo cichy, z dużym momentem obrotowym, elastyczny. Jak komuś mało 170KM to jest jeszcze 211KM z 2.0 TFSI. Nie cierpię diesli, tylko frajerzy podatni na reklamy i modę to kupowali. Kulturą pracy żaden diesel nie dorówna porządnej benzynie!
4,0
~enzo
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
bardzo przyjemna jednostka doskonale laczaca dobre parametry z ekonamika jazdy, przyjemne brzmienie, wysoka kultura pracy, bardzo dobra elastycznosc, generalnie mocny punkt auta, przy zakupie dlugo wachalem sie miedzy TDI a TSI i dzisiaj po 100 tys nie zaluje wyboru benzyny
3,0
~beef
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
Pracuje cicho i bezwibracyjnie, szczególnie pozytywnie zaskakuje \"na zimno\". Jednak nawet po rozgrzaniu słychać terkot (choć to common rail i miał pracować jedwabiście) Przy stałej prędkości, cichy ale wyraźnie odstający terkot. W volvo ten odgłos przypominał szum.
4,0
~Adam
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 143KM 105kW
Do silnika samego w sobie nie można mieć zastrzeżeń; ot zwykły, czterocylindrowy turbodiesel. W miarę cichy, elastyczny, oszczędnie obchodzi się z paliwem, lecz 143 KM i 320 Nm w tak ciężkim aucie, ze stałym napędem na 4 koła, to po prostu za mało.
4,0
~gavik
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW
Pracuje równo, bez niespodziewanych kosztów. Turbodziura robi wielki minus. Przy wciśnięciu gazu na maxa czuć zawiechę, na redukcję i potem jakby ociężałe przyspieszenie. Natomiast przy płynnym wciskaniu gazu, auto ciągnie jak samolot na pasie startowym.
4,0
~Roman
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Silnik 2.0 143 KM CR cichy, dynamiczny, choć lepszy byłby 177KM, ale na miasto wystarczy z rozpedzaniem też nie ma problemu, nieodczuwalna turbodziura, jedna awaria do tej pory czujnik różnicy cisnień serwis 400zł brak problemów z DPF (miasto-trasa)
5,0
~sxsx
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Rewelacja , szybki , dunamiczny, elastyczny i bardzo ekonomiczny . W końcu zastosowano CR dzięki czemu jest cichy ( nie ma już tego okropnego klekotania) , i wyzbyto się wad technologicznych które posaidłąy pierwsze silniki 2.0 (jeszce na pompowtryskach)
4,0
~Dump
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Oczekiwalem czegos wiecej. Przede wszystkim dzwiek. Powyzej 2500 klekocze. BMW byl zdecydowanie przjemniejszy (Wiem ze 6 cylidrowy ale mimo to myslalem ze z CR bedzie teraz lepiej). Poza tym elastycznosc OK, ale kopniecie i frajda w BMW byla 2 razy wieksza.

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 25

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Fliesentechnik
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Praktycznie bezawaryjny. Pewna jazda, moc wystarczająca żeby wyprzedzać niedzielnych spacerowiczów. Z tym motorem to pewne autko. Oszczędne. Spalanie w trasie ok 6,5l/100 w mieście różnie ale nie przekracza 9l/100.
Audi A4 B8