Szukaj

Lista ocen Audi A6 C7 (87) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysiek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
Quattro prawdziwe z Torsenem - absolutne 10/10. Nie da się opisać jak ten napęd jest dobry. Podsumowaniem napędu może być to - za wcześnie zmieniłem koła na letnie, przyszła śnieżyca, lód na drodze. A ja podjechałem pod stromy podjazd, zatrzymałem się i ruszyłem pod górę w tych warunkach. Jak bym nie wiedział to bym przysiągł, że mam założone zimówki. Poza tym napęd świetnie trzyma auto w zakrętach i daje niesamowitą pewność prowadzenia. Czuć,...
5,0
~igor
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Napęd quatro 4x4 działa jak trzeba , poprawia wyraźnie trakcję i pozwala ruszyć z miejsca gdy moment obrotowy przekracza szybko 740Nm . Układ kierowniczy chodzi świetnie , samochód jedzie tam gdzie mu każesz , nie przechyla się na boli nie łódkuje nie nurkuje , pozbawiony jest wad , które od razu czuję po wejściu do innych samochodów. Niestety przód jest ciężki i pomimo bardzo dobrego wyważenia siły fizyki , próbują ten przód wynieść z drogi....
5,0
~Artur S
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
Posiadam wersję z pneumatycznie regulowanym zawieszeniem, które jest genialne. Mimo,że auto oryginalnie stoi na 20" felgach z oponą o profilu 35, to w trybie comfort auto pływa na nierównościach. A gdy zajdzie potrzeba pobawić się w zakrętach, w trybie Dynamic można obniżyć zawieszenie i amortyzatory utwardzą się dając poczucie pełnej kontroli nad autem. Dopełnieniem jest tu aluminiowe zawieszenie wielowahaczowe, które choć nie jest tanie...
5,0
~pepe
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Nie mam pakietu S-line, ale jest sztywno, zawieszenie zwarte, delikatnie sportowe, ale komfortowe!!! Nie mam pneumatyki więc się nie „płynie” nad nierównościami. Na pochwałę zasługuje Audi Drive Select - zmienia charakterystykę układu kierowniczego, skrzyni, hamulców i reakcji na gaz. Ostatnio na jezdnie wtargnął mi pieszy- awaryjne hamowanie, auto zachowywało się baaaaardzo przewidywidywalnie omijając „przeszkodę”- naprawdę super!
3,0
~Przeciwnik Audi
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
Do szybkiej jazdy po autostradach super. Z jednej strony komfort jazdy wynika z dużego rozstawu osi a z drugiej jest degradowany przez twarde zawieszenie (a jest to zwykłe, żadne sportowe). Niestety gdy jakość drogi jest gorsza i jedzie się wolniej to niestety odczuwa się to. Niestety nie ominęły mnie problemy z zawieszeniem: coś stukało... szukali, szukali i wymienili amortyzatory. Tak około 80% problemu zniknęło ale czasami dalej stukało.
5,0
~Noiz
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
mistrzowskie połączenei komfortu i prowadzenia, nie wybija plomb jak BMW serii 5 , ale i nie buja jak E klasa Mecedesa - pneumatyka , fajna opcja, ale rzadka i droga, do tego , gdy się popsuje , chic nie jest tak awaryjna jak wAirmatic w Mercdesie - to koszty ,,w dziesiątkach tysiecy ppln :( - więc niekonieczny dodatek, zwlaszcza na polskie drogi - to znaczy: najlepsze na PL drogi, ale.. serwis bedzie boleć kosztami..
5,0
~Maciej T Warszawa
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW
Układ jezdny krytykowany jest w internecie, chyba jednak niesprawiedliwie. Auto wchodzi jak przecinak w zakręty, bywa jednak że siła odśrodkowa wyprowadza z równowagi, ważne jednak jest to, że zdarza się to przy prędkościach wyższych niż 220-230 km/h, które auto osiąga bardzo szybko.... Dołożyłem do niego z opcji ekstra sportowy mechanizm różnicowy by bezpieczniej zachowywał się w zakrętach na gorszej nawierzchni
5,0
~Wojtek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Tu znów porównam do Superba. Superbowi blizej do bujającego dyliżansu. Tutaj zawieszenie jest nieco twardsze, ale samochód daje wrażenie komfortu i wyeliminowano niepotrzebne bujanie. Audi wybite przez dziury, nierówności - bardzo szybko i kontynuuje jazdę bez zbędnego bujania. Trzyma się też stabilnie drogi na zakrętach, a układ kierownicy działa ultra precyzyjnie.
4,0
~Kazimierz
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Audi chwali się że w tym modelu zastosowało sprężyny z tworzywa, ale czy lepiej niż na stalowych to nie wiem. Porostu dobre tradycyjne zawieszenie. Robi wrażenie solidnego. NA dziurach nie dobija, czy pusty czy załadowany jedzie stabilnie. Na krętych troszkę podsterowny ale bezproblemowy. Jeżeli trwałość bedzie dobra to zmienię na doskonale tradycyjne zawieszenie bez pneumatyki
5,0
~pepe
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Naprawdę bardzo fajnie, w moim przekonaniu lepiej niż w C6. Możliwości ustawienia układu kierowniczego w sport (Kierownica ciężej chodzi, szybciej reaguje na najmniejszy ruch na kierownicy). Zachowuje się bardzo przewidywalnie przy bardzo dużych prędkościach- pokonywanie łuków na autobanie przy 180-200km/h nie stanowi dla niego najmniejszego problemu.
Audi A6 C7