Szukaj

Lista ocen Audi Q7 II (46) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~j
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Auto prowadzi się pewnie i precyzyjnie nie ważne czy przy 100 czy przy 250. Kompensacja i adaptacja układu kierowania jest idealna. Napęd 4x4 pracuje idealnie i na autostradzie przy dużych prędkościach i w lekkim terenie. Muszę powiedzieć ze w lekkim terenie czy na śniegu, quattro pracuje o niebo lepiej niż w Jeepie Grand Cherokee czy BMW X5. Jedyny lekki mankament ale charakterystyczny dla Audi ( to samo miałem w Q5,A5,A6 ), to mniejsza...
5,0
~Pablo Hiro
Audi Q7 II
SQ7 Facelifting 4.0 TFSI 507KM 373kW
Quattro, do tego dodatkowy mechanizm sportowy i amorki w przeciwfazie niedopuszczające do nadmiernych przechyłów robią swoje. Czyma sie jak cza. Ceramika hamuje jak należy. I wcale nie ma efektu nie działania do rozgrzania. Może odczuwasz 5-10% mniejszej siły hamowania przez pierwsze 2,3 minuty, ale trzeba się postarać aby to poczuć. Działa normalnie. Nieco gra organkami na zimno ale bardzo delikatnie i mi nie przeszkadza. Zaje wygląda do tego...
5,0
~Paweł
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Dobre połączenie komfortu i pewności prowadzenia. Na początku mieliśmy wrażenie, że jest nieco zbyt miękkie na pneumatyce, ale po krótkim jeżdżeniu wrażenie minęło. Zawsze można włączyć tryb Dynamic, który usztywnia i obniża zawieszenie. W trybie Auto dostosowuje się do rodzaju drogi i prędkości, np. zmniejszając prześwit na autostradzie. Trzyma się świetnie drogi, nie "myszkuje". Osobiście mam wrażenie dużej pewności prowadzenia, nawet w...
5,0
~igy
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Zamówiłem opcję tylnej osi skrętnej . To była najlepsza decyzja. Dzięki temu rozwiązaniu samochód jest bardzo zwrotny , nie zaciąga tyłu. Wydaje się że potrafi zawrócić na promieniu małego samochodu . Przy szybkiej jeździe autostradą spływa z pasa na pas . Nie wiem jak to inaczej nazwać . Trzeba bardzo ostro zmienić pas żeby poczuć jakąkolwiek nadsterowność . Polecam tę opcję obowiązkowo , to bardzo ułatwia życie przy dużych gabarytach.
5,0
~Jarek Wrocław
Audi Q7 II
SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW
Jedzie jak po szynach. Wersja "SQ7" jest nieco twardsza niż "Q7" i mówię tu o pneumatycznym zawieszeniu. Różne tryby dają odczuwalna róznicę w tłumieniu nierówności. Można to fajnie ustawiać w "drive select". Mam model ze skrętną tylną osią. Parkowanie jest bajecznie proste. Mimo gabarytów, bez problemu parkuję w ciasnych zakamarkach wrocławskiego rynku. Auto manewruje sprytnie jak Seicento.
5,0
~Venn
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 60 TFSI e 462KM 340kW
Dzięki pneumatyce zawieszenia, bardzo komfortowo pomimo felg 21". Auto przy masie 2.5 tony prowadzi się bardzo dobrze i przewidywalnie. Układ kierowniczy zależnie od trybu - w opcji sportowej wystarczająco bezpośredni. Audi na prawdę się postarało, żeby nie było czuć masy - swoje robi obniżony środek ciężkości przez baterie. Napęd na 4 koła bardzo sprawny - auto ekstremalnie ciężko wyprowadzić z równowagi.
5,0
~Piotrek
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Tylna oś skrętna, zawieszenie pneumatyczne i sterowanie przechyłu w zakrętach to jest to!!!. Każdy powinien przejechać się chociaż jazdę testową takim autem wtedy zrozumie różnicę. Wejście w zakręt, w który zwykłym autem ciężko jest wejść z prędkością 50 km/h, Q7 z tylną osią skrętną i automatycznym sterowaniem przechyłu bez żadnego problemu wchodzisz z 80 km/h. To auto zaprzecza prawom fizyki.
1,0
~Użytkownik
Audi Q7 II
SQ7 Facelifting 4.0 TFSI 507KM 373kW
Grzejące się tarcze hamulcowe!! Wymieniłem raz...na swój koszt - gwarant odrzucił z gwarancji stwierdzając moją winę. Teraz jeżdżę z temperamentem starszego Pana z przerażeniem że tarcze ponownie się zniszczą (25 lat jeżdżę samochodem). Tylna oś skrętna pomaga. Układ kierowniczy zdecydowanie twardy i bardziej oporny vers. inne marki premium
5,0
~K
Audi Q7 II
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Przewidywalny. To najlepsze słowo. Pneumatyka pracuje na każdym zakręcie... i tu po raz kolejny... wystarczy się tylko raz przejechać i sorry... ale to obowiązkowy punkt na liście doposażenia auta...Na prawdę działa... to nie bajer do unoszenia czy opuszczania auta... to bajer który zmienia auto w po prostu inne od wszystkich...

Usterki Audi Q7 II

Liczba wpisów: 17

Audi Q7 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Avus
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Tryby pracy zawieszenia dobrze zestrojone (mam pneumatykę) i czuć różnice między nimi, najczęściej jeżdżę na komforcie w mieście i dynamicu na trasie wtedy zupełnie inaczej trzyma się w zakrętach przy dużych prędkościach i widać zdziwienie że trzymasz się przy 180-200 w zakręcie za np. porsche:)
Audi Q7 II