Szukaj

Lista ocen Audi TT 8N Coupe 1.8 T 180KM 132kW 1998-2006 (23) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baki126
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Moje TT to "ośka", zatem ma belkę z tyłu i McPhersony z przodu. Jak na razie nie zaszła potrzeba wymiany żadnej części. Układ bez luzów. Auto pewnie jedzie prosto i nie zaskakuje w zakrętach. Samochód jest z 1999 roku i ma spojler, zapewne dołożony w ramach akcji serwisowej. Kierownicy nie da się obracać "paluszkiem", ale takie optymalne wspomaganie poprawia stabilność przy dużych prędkościach. W mieście docenia się rewelacyjną zwrotność i...
5,0
~Maxvibe
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Pamiętajmy że to przedni napęd ;-D. Auto dobrze przenosi moc i nierówności,jedynie co denerwóje to prawie nie odłaczalne ASP które mimo tego że nie potrzeba się załącza. Układ kierowniczy jest idealny jak na przód a w Quattro idealny do kwadratu i w sumie do pozazdroszczenia Subaru czy BMW. Hamulce bardzo dobre seryjnie co potwierdzają testy różnych magazynów a Jeśli dokupimy Zimmercie + Klocki Feerodo +lepszy płyn , staje dęba :-DDD
5,0
~mirek50
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
całkiem znośnie wybiera dziury i pięknie trzyma się drogi. Napęd na przód. \'Specjaliści\" powiedzą, że to nie sportowe, tylko ilu z nich wykorzystuje napęd na tył w normalnym ruchu. Pewnie jeżdżą po rondach, skrzyżowaniach, zakrętach z poślizgiem (haha). Ileż to razy byłem świadkiem jak samochody z tylnym .., miały problemy w zimę.
5,0
~Darox
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Mówią, że samochód tego typu ma twarde i nieodpowiednie na polskie drogi zawieszenie. Nic bardziej mylnego! Samochód ma doskonały układ kierowniczy. W prawdzie zawieszenie jest usztywnione, lecz jego praca w połączeniu z amortyzującym ogumieniem kół 17' potrafią zaskoczyć na nierównościach komfortem jazdy.
5,0
~Darox
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Mówią, że samochód tego typu ma twarde i nieodpowiednie na polskie drogi zawieszenie. Nic bardziej mylnego! Samochód ma doskonały układ kierowniczy. W prawdzie zawieszenie jest usztywnione, lecz jego praca w połączeniu z amortyzującym ogumieniem kół 17' potrafią zaskoczyć na nierównościach komfortem jazdy.
4,0
~carling1232
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Układ jezdny oceniam na dobry ponieważ że przy wysokich prędkościach samochód jest czuły na nawet minimalny ruch kierownicą. Na większych dziurach dość ciężko się prowadzi. Ale jest to samochód sportowy a nie terenowy wiec nie ma o czym mówić.
3,0
~Karolina
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Polskie drogi nie są dobre dla TT, pomimo omijania dziur często występują problemy z zawieszeniem. Podczas maksymalnego skrętu w aucie słychać jakby coś przeskakiwało, mechanicy do tej pory nie potrafią rozwiązać tego problemu.
5,0
~Carlos
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Bardzo przyjemne połącznie komfortu i dobrego prowadzenia . Auto pozwala na naprawde wiele w zakrętach jednoczesnie nie łamiąc nam kręgosłupa jak wiele konkurencji w segmencie małych coupe.
4,0
~wiktorrro25
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
AUTO TRZYMA SIE DROGI ALE NIE MA ESP (W STARSZYCH ROCZNIKACH) I JAK SIE MU OSTRO DAJE PO GARACH TO LUBI TRACIć PRZYCZEPNOSC I TYL ODJEZDZA I TRZEBA SYTUACJE RATOWAC PRZEZ KOREKTE PEDALEM GAZU NIESTETY

Usterki Audi TT 8N

Liczba wpisów: 4

Audi TT 8N – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~wojts
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
pomijając fakt nawierzchni dróg w Polsce, samochód posiada dobre zawieszenie, pokonuje nierówności oraz muldy dużymi prędkościami i nie zawiesza się(nie ociera)
Audi TT 8N Coupe