Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 Coupe 320 i 150KM 110kW 1992-1999 (26) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~don-kojote
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Standardowe zawieszenie jest wystarczajaco dobre zeby sie bezpiecznie i komfortowo poruszac. Na temat zawieszenia standardowego niewiele moge powiedziec gdyz po zakupie mojej bawarki, pierwsze co zrobilem to wymienilem zawieszenie na sportowe (gwintowane) od znanego producenta KONI z serii SILVERLINE X. Moje E36 zblizylo sie do gleby 70mm z przodu i 60mm z tylu, ale jest mozliwosc regulacji bo jak juz powiedzialem jest to zawieszenie...
5,0
~JAMjest
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Mimo seryjnego zawieszenie super się prowadzi, choć zawias mógłby być trochę twardszy. Słyszałem dużo opinii że w zimie będę miał problem z ruszaniem i tp. Nic bardziej mylnego, prędzej ja wyjadę pod stromy podjazd niż niejedno lżejsze auto z przednim napędem. Mimo ciężkiego silnika z przodu, tylna oś jest odpowiednio dociążona i waży niewiele mniej od przedniej, co pozwala uzyskać odpowiednią stabilność i zachowanie stateczności w czasie...
5,0
~szosti
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Układ jezdny to bajka w BMW. Kto przynajmniej raz się przejechał tym samochodem może potwierdzić, że nawet jak na trochę sportowe zawieszenie, radzi sobie wzorowo z nierównościami i tłumi wszystko niekiedy lepiej od innych \"limuzyn\". Samochód prowadzi się bardzo dobrze, a to dzięki temu, że Bawarian Motor Werke dąży do rozłożenia masy w 50% na oś przednią i tylną, oraz za sprawą precyzyjnego układu kierowniczego.
4,0
~krystiandlugi21@op,pl
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
zawieszenie no cóż, niedawno wymieniłem amorki z tyłu, ale nic dziwnego, polskie drogi robią swoje a zwłaszcza po zimie i w czasie zimy, amorki oczywiście sam wymieniałem, odkręcić 3 śróbki to każdy chyba potrafi no i koło, a tak to jeszcze zawieszenie tylnie orginalne było,nawet teraz prowadzi sie bardzo dobrze, oczywićie to tylko moje zdanie
5,0
~Honeker
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Auto jest w pełni przewidywalne przez kierowcę, układ kierowniczy bardzo przyjemny, a dla lepszej sztywności w zakrętach i na polskie dziury - proponuję zamontować rozpórkę kielichów przednich. Promień skrętu świetny - np. dużo lepszy niż w Golfie IV. Rewelacja.
5,0
~fincz
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
jak na sportowe w teorii auto zawieszenie jest super, na zakrętach trzyma dobrze i na dziurach nie daje po plecach. kompromisowe ;) oczywiście trzeba bardzo uważać na mokrym, ale tego wymaga tylni napęd.
4,0
~e36 m52b20
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
ciężki przód, potrafi byc podsterowna w ciasnych zakrętach ale 25% szpery przy ruszaniu itp poprawia nastrój:) niebezpieczna -brak kontroli trakcji w mojej) trzeba byc opanowanym
5,0
~GE
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Slabe wspomaganie, moze przeszkadza troche w manewrach, ale za to doskonale czuc samochod w trakcie jazdy. Na sportowym zawieszeniu Bunia jest przyklejona do jezdni :)
3,0
~konzzo
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Napęd na tył robi swoje. Dla niedoświadczonego kierowcy może to być problem zwłaszcza na początku użytkowania autka. Lecz gdy dojdziemy do wprawy to nie ma nic lepszego ;)
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E36 Coupe 320 i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,50 zł
11,9
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~maatohewetbi
BMW Seria 3 E36
Coupe 320 i 150KM 110kW
Miałem już Omegę B, Carismę, teraz mam Mercedesa klasy C i powiem tyle: żaden z tych samochodów nie miał takiej skrzyni jak BMW-biegi wchodzą lekko.
BMW Seria 3 E36 Coupe