Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E36 Sedan (271) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 432 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~adamski
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Zimą KATASTROFA !!! gdy sie ma slabe zimowki to trzeba ciagle latac z lopatka i piaskiem zeby odkopywac ! Troche sniegu czy lodu i nie pojedzie po sniegu a na zakretach nawet przy 5km/h moze zazucic. Dlatego podstawa sa NOWE DOBRE opony zimowe. Bez nich klopoty morowane. Ten tylny naped dal mi sie we znaki tamtej zimy oj dal. Jak chcesz sie pozbyc tesciowej to wsadz ja w sniezna zima do beemki i załoz letnie opony. Więcej juz jej zywej nie...
4,0
~pawelpiasta@o2.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Dobre trzymanie w lecie, można nie hamować przed zakrętami:) lecz komfortu brak. Czuć najdrobniejszą dziurkę w asfalcie (bardzo twarde zawieszenie) nawet na standardowych oponach. W zimie kiepsko, tylnonapędowe Volvo jeździło po śniegu dużo lepiej. Jeśli ktoś lubi szybką i dynamiczną jazdę, to będzie zadowolony, jeśli natomiast preferuje komfort to nie do przyjęcia. Niemiłym zaskoczeniem jest duża czułość na koleiny, lepiej zawsze mieć obie...
5,0
~oldhondafan
BMW Seria 3 E36
Sedan 316 i 100KM 74kW
Przypadek sprawił, że moją Hondę Civic rozbił kolega. Potrzebowałem auta na szybko i trafiło mi się 316i za czapkę drobnych:) Jako zwolennik japończyków nie byłem faktem zachwycony, ale... Po pierwszej przejażdżce zmieniam zdanie o 180*! Auto mimo seryjnego zawieszenia prowadzi się doskonale trzyma się drogi. Podsterowności nie zauważyłem, nadsterowność na życzenie. Zero myszkowania na koleinach, zero \"wyrywania z rąk kierownicy\" - nigdy...
5,0
~bq, mazurbq@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E36
Sedan 320 i 150KM 110kW
Nie ma się do czego przyczepić. Idealny rozkład masy i wielowahaczowe zawieszenie z tyłu nie pozwalają wyprowadzić autka z równowagi nawet w bardzo szybkich łukach. Po zerwaniu przyczepności samochód jest delikatnie nadsterowny, ale bardzo łatwy w opanowaniu - czysta przyjemność. Na śliskiej nawierzchni szybka jazda wymaga trochę doświadczenia - wiadomo tylny napęd. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i pracuje z przyjemnym oporem nawet...
5,0
~Suchy
BMW Seria 3 E36
Sedan 325 i 192KM 141kW
Przód- wahacze trójkątne plus mac-person, warto wymienić dolny sworzeń z pływającego na zwykły od e30 i tylną tuleje wahacza na a centryczną. (Podobno częste naprawy maglownic ale nie u mnie). Ogólnie mocne i dobrze zestrojone. Jeśli jest sprawne daje dużą frajdę z jazdy. Tył- zawieszenie niezależne, wielowahaczowe dające dobry komfort, przy ostrzejszej jeździe i kręceniu bączków warto przecisnąć sobie lepsze tuleje w wahacze.
5,0
~Boro
BMW Seria 3 E36
Sedan 318 i 113KM 83kW
Układ jezdny - po prostu BMW. Auto zaprojektowane od początku tak by doskonale trzymać się drogi. Pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. Nie wiem ile elementów zawieszenia zostało wymienione w moim autku ( ma 17 lat !! ), ale nic nie stuka i nie puka. Niestety zawieszenie jest dość skomplikowane, szczególnie z tyłu. Więc ewentualne naprawy będą drogie. Na naszych \"wspaniałych\" drogach to może być wada
5,0
~Lewartur
BMW Seria 3 E36
Sedan 316 i 102KM 75kW
No cóz moglbym tu skrytykowac BMW za to ze ich zawieszenia sa delikatnie zbyt twarde na nasze drogi, jednak prawda ze to my mamy drogi niedopasowane do samochodow lecz raczej do sprzetu budowlanego. Moja 3 ma lekko obnizony przód, lecz nadal resorowanie jest na wysokim poziomie i w polaczeniu z tylnym napedem auto naprawde super sie prowadzi. Szybkie zakrety w nim to sama przyjemnosc.
5,0
~Nieznany
BMW Seria 3 E36
Sedan 316 i 100KM 74kW
zawieszanie w Bmw można powiedzieć ze jest bardzo dobre jeśli jest w pełni sprawne nie ma luzów itp u mnie niestety muszę nad zawieszeniem trochę popracować ale części dosyć tanie łatwo dostępne wiec nie dramatyzuje. jeśli chodzi o jazdę zimą to trzeba się zaopatrzyć najlepiej w nowe zimówki tylny napęd plus lekki tył powodują ze łatwo wpaść w poślizg lub łatwo się zakopać
5,0
~pan Ziele
BMW Seria 3 E36
Sedan 316 i 102KM 75kW
układ jezdny tu znowu standardowo bmw napęd na tył i kto jeździł ten wie ze auto kocha zakręty luki pętlę i wszystko związane z jazda daje niesamowita frajdę z jazdy i wyczucie/panowanie nad samochodem oczywiście jak ktoś wie jak wykorzystać napęd na tył, raczej twarde zawieszenie niewiem jak w polsce bo jeżdżę w uk gdzie drogi są średnie i spisuje sie dobrze
5,0
~Jimsonweed
BMW Seria 3 E36
Sedan 325 i 192KM 141kW
Super trzyma się drogi. Zimą i "na śliskim" przy tej mocy bywa nieco krnąbrny. Wbrew zaleceniom producenta opony 205 to pomyłka - w koleinach buja jak przy 10 w skali Beauforta, ale wystarczy zmienić np. na 195 i życie nabiera innych barw. Końcówki drążków dość szybko cierpią ze względu na jakość naszych dróg. Poza tym bardzo czuły na różnice ciśnienia w kołach przedniej osi.
BMW Seria 3 E36 Sedan