Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 (110) - Silnik

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kondorrr
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 122KM 90kW
M47 chodzi jak traktor ale też nie sprawia większych problemów. U mnie siedzi dpf a 99% to jazda po mieście. dużo nie jeżdżę ale za to jak raz wsiądę to już się kręcę autem cały dzień więc chyba dpf się wypala ( nie ma żadnej kontrolki która by o tym informowała ) , dynamika nie oszałamia, TDI w WV ciągnie brutalnie od dołu ale szybko puchnie w BMW powiedziałbym że chodzi bardziej jak benzyna czyli rozkręca się pomału ale cięgnie prawie do...
5,0
~Archie Flow
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Nie licząc "brakujących" dwóch cylindrów (na 330d wówczas zabrakło), silnik idealny. I-DE-AL-NY. Pracował wzorowo, zapewniał świetne jak na tę klasę (i rocznik) osiągi, rozpędzając moje kombi do setki w 8,6 sekundy. Dzielnie znosił długotrwałą jazdę z wysokimi prędkościami przelotowymi na niezbyt licznych jeszcze w tamtym okresie autostradach i ekspresówkach. Co najważniejsze jednak, pomimo zakupu samochodu używanego, z przelotem ponad 100...
3,0
~rozczarowany
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Głośny, czuć że się męczy. Dużo napraw które BMW powinno zrobić na gwarancji. (Miałem przedłużoną do 5 lat) Wadu konstrukcyjne, drogi serwis. Turbina x2, sprzęgło x2, jakieś klapki kolektor itd itd generlanie na przestrzeni prawie 5 lat serwis zarobił ok 70tys zł auto kosztowało ok 130tys nowe + parę dodatków i zrobiło się 160tys i co? jak na taką cenę liczyłem na dużo większą jakość i niezawodność. Do mercedesa niestety daleko pod względem...
4,0
~Tomek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Kultura pracy silnika jest fantastyczna, pracuje równo, i nie klekocze jak większość niemieckich diesli. Tylko niestety trzeba wyjątkowo dbać o ten model tj. 2.0d 163KM. Częste wymiany oleju i to nie gęstszy niż 5w30 (10w40 to śmierć dla tego silnika). Jeśli kupuje się używany to trzeba wiedzieć, że kolektor ssący jest drogi i TRZEBA!!! go wymieniać co 150 tys.km (mało kto to robi) bo turbo może paść w każdej chwili. W tym samochodzie żaden...
5,0
~Maltheal
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Silnik pięknie się kręci. Jedna ważna rzecz. Jak kupisz zajechańca to potem się nie dziw, że jest usterkowy. Warto przed zakupem dokonać oględzin, sprawdzić przebieg. Jak kupisz pewne auto od pasjonata, albo od osoby dbającej to masz samą radość. Silnik pięknie się kręci uwielbia wysokie obroty. Nawet nie ma co porównywać do konkurencyjnych 2.0 TDI na PD od VAG'a... Mój ma łańcuch z przodu, można go sprawdzić przez wlew korka paliwa....
5,0
~żyła
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318i 129KM 95kW
Nazwa 118i sugerowałaby silnik o pojemności 1,8 litra. Jednak pod maską pracuje benzyniak o mocy 129 KM i pojemności 2000 cm3. Dla niektórych nasunie się pytanie: czy 129 KM wystarczy do napędu BMW, które kojarzy mi się zdecydowanie z dynamiką. Odpowiedź jest krótka: tak. Jeśli ktoś spojrzy na dane techniczne, to nie będzie oczarowany. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10,2 sekundy nie zrobi na nikim wrażenia. Jednak w praktyce okazuje...
5,0
~Twincam1300
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Trzeba przyznać, że silnik w tym modelu to naprawdę dobry Diesel. Bardzo dynamiczny, cichy z nieodczuwalną turbodziurą. Kreci się praktycznie jak benzyna i do tego ma calkiem mily dla ucha dzwiek. Przyspieszenie szczególnie przy większych prędkościach robi dobre wrażenie. Minusem, brak wskaznika temperatury! W takim aucie moim zdaniem to niedopuszczalne. Częstą usterką w tym modelu są uszkodzone termostaty,a wtedy auto jezdzi niedogrzane i...
4,0
~bmw - here I come
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Hm... 163 KM ale powiem, ze tego nie czuc, wszystko przez to ze te 163KM osiagane sa dopiero przy 4tys obrotow, wczesniej jezdzilem A4 2.0tdi i tam max \"konikow\" byla juz dostepna przy 1750 rpm. A wiec reasumujac, 3-jka jest stosunkowo wolna na niskich obrotach, chyba przyda sie jakis maly tuning w przyszlosci ;-). Na plus to, ze ladnie \"leci\" przy duzych predkosciach, 230km/h nie stanowi problemu. Dobry woz na autostrady. W ruchu miejskim...
4,0
~roman_kor
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 177KM 130kW
Przestraszony opiniami o n47 wymieniłem rozrząd przy 220 000km, łańcuch nie był bardzo rozciągnięty, kolega mechanik powiedził ze pewni by normalnie pracował do ponad 300 000km. Auto kupiłem z gwarancją z salonu bmw wiec miałem pewny przebieg. Zakładam że opinie o oawariach silników mogą być teochę zakłamane ponieważ w polsceduż aut ma kręcone liczniki. Inna możliwością jest fak że posiadam auomatyczną skrzynię biegów i nie generuje to dużych...
4,0
~Picek27
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
Silnik przy codziennym użytkowaniu daje sporo frajdy jest bardzo dynamiczny i przy tym dość ekonomiczny. Nie jest to jednakże jednostka pozbawiona wad. Wadliwy, zrywający się łańcuch rozrządu czy problem z klapkami kolektora może zabierać sen z powiek. Najlepszym rozwiązaniem jest zadbanie o serwis najbardziej newralgicznych elementów silnika zaraz po zakupie, wtedy odwdzięczy się on pracą przez długie lata.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91