Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna (46) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Martinio
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Skrzynia 8 biegów. Spokojna jazda - działa ok , nie czuc zmiany biegów. Szybsza jazda - czuć takie tąpnięcia na całym aucie. Drobne bo dorbne ale czuję. Sport i ciszniesz na maxa tu tez miło nie czuć zmiany, działa perfekcyjnie. Uważam, że skrzynia jest super. Jeżdzę czasem DSG i ta skrzynia jest super wzorcowa w porównianiu z BMW. Fakt , że koszty tańsze w BMW bo DSG co 60 tys wymiana oleju i duży koszt - udało mi się w Krakowie w dobrym...
4,0
~Filip
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Dobry automat to taki o ktorym sie zapomina podczas jazdy. Ten spelnia ta funkcie poza tym 8 biegow pozwala na ekonomiczna i cicha lub dynamiczna jazde w zasadzie w kazdych warunkach ruchu. Zdarzaja sie szarpniecia (co kilka dni) przy dohamowaniu tuz przed zatrzymaniem. Niemniej to bardzo sporadyczne i mnie nie przeszkadza. Sympatyczne tryby pracy Comfort/Sport/Eco pro, choc jak dla mnie Sport jest troche za sport a Comfort nieco za ospaly...
5,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Rewelacja. Wiele pozytywów słyszałem o 8-biegowym automacie od ZF, nie spodziewałem się jednak, że będzie aż tak dobrze. Ten klasyczny automat bije na głowę szarpiące DSG czy sprawiające wrażenie jazdy tramwajem CVT. W trybie COMFORT zmiany biegów są kompletnie nieodczuwalne, skrzynia niemal nigdy się nie myli i reaguje sprawnie na mocniejsze wciśnięcie gazu. W trybie SPORT robi się bardziej agresywna, a redukcje zachodzą błyskawicznie,...
5,0
~WrednyWWA
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Ośmiostopniowa przekładnia automatyczna Steptronic to skrzynia na medal. Doskonale dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy, bardzo dobrze reaguje na kickdown, przełożenia zmienia niezauważalnie, bez jakichkolwiek szarpnięć, dźwięków czy nietypowych opóźnień. W trybie Sport samochód jedzie dynamiczniej, lepiej pokonuje zakręty. Trybu Eco Pro osobiście nie używam- posiada on bowiem irytującą cechę stale włączonego systemu start-stop.
2,0
~OmO
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Jedyna wada auta. Hacząca skrzynia MANUAL. Auto jeżdziło przez chwile na firmie służbowo prowadzone przez różnych kierowców, więc pewnie wiele przeżyła. Tak czy owak, czegoś takiego nie powinno być w BMW. Nauczyłem się już te biegi na 2 razy delikatnie zmieniać, ale szybka zmiana z 1 i 2 kończy zazwyczaj sie porutą... 3ka wbija sie z wyraźnym przyhaczeniem, czasem udaje się łagodnie, ale tylko czasem.
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Skrzynia pracuje bardzo szybko i płynnie. 8 biegów sprawia że przy 100km/h mamy 1700 obrotów a w kabinie jest cicho i przyjemnie. Przez większosc czasu jeszcze w trybie automatycznym bo to pozwala się zrelaksować przy miejskiej jezdzie w korkach. Aby czerpać wiecej frajcy polecam wyłaczyć radio, wrzucic sekwencję i wsłuchać się jak pięknie skrzynia współpracuje z silnikiem.
2,0
~kopyto
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Nie jestem zachwycony. Najbardziej wkurza mnie wpadający w drgania lewarek skrzyni biegów. Najgorzej jest przy rozruchu i gdy system stop-start działa. Wygląda to bardzo źle. Auto klasy premium i lewarek który się telepie jak w starym autobusie??? Ciężko wchodzi wsteczny. Żona musi czasami użyć dwóch rąk by wbić wsteczny bieg. Porażka.
4,0
~stapoz
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Dobrze oprogramowana zawsze ma właściwy bieg. W trybie komfort dość długo reaguje na mocne wciśnięcie gazu. Szarpie przy niskich prędkościach (ok 20km/h). Zmiana manualna bez sensu, samochód nie ma kopa i nie czuje się przyspieszenia. Lepiej włączyć sport, wtedy jest znacznie lepiej.
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Tu jest super. Poprzednio miałem DSG, ale ta skrzynia też jest świetna. tryb comfort jest "mułowaty"-nie jeździ jak BMW, ale w trybie sport nie można się przyczepić. Auto jest dynamiczne jak na zaledwie 184km-sprawia wrażenie mocniejszego. Trybu eco nie używam nigdy-nie da się jeździć.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
6,7
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bawarczyk
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Ręczna skrzynia jest precyzyjna, choć taka w stylu oldschool, bo wymaga "męskiej" ręki, szczególnie w zakresie wrzucania wstecznego. Ja to lubię, zatem moja ocena jest maksymalna. Myślę, że akurat w przypadku skrzyni, względem poprzednika nic nie zostało zmienione.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna