Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 (135) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~QQFan
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
Automat jest niewątpliwie plusem tego samochodu. Biegi zmienia szybko i aż chce się przyśpieszać. Najlepiej jeździ się w trybie komfort, który jest odpowiedni na co dzień, tryb sport do szybkiej jazdy, eko do zwiedzania miasta czy jazdy w korku. Osobiście nie przepadam za eko pro, może i oszczędza paliwo ale zmienia biegi w okolicach 1,5 tys obrotów i jest tak powolny i jałowy, że nie da się w nim dłużej jechać. Jeżeli ktoś wtedy za tobą...
4,0
~Martinio
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Skrzynia 8 biegów. Spokojna jazda - działa ok , nie czuc zmiany biegów. Szybsza jazda - czuć takie tąpnięcia na całym aucie. Drobne bo dorbne ale czuję. Sport i ciszniesz na maxa tu tez miło nie czuć zmiany, działa perfekcyjnie. Uważam, że skrzynia jest super. Jeżdzę czasem DSG i ta skrzynia jest super wzorcowa w porównianiu z BMW. Fakt , że koszty tańsze w BMW bo DSG co 60 tys wymiana oleju i duży koszt - udało mi się w Krakowie w dobrym...
4,0
~Filip
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Dobry automat to taki o ktorym sie zapomina podczas jazdy. Ten spelnia ta funkcie poza tym 8 biegow pozwala na ekonomiczna i cicha lub dynamiczna jazde w zasadzie w kazdych warunkach ruchu. Zdarzaja sie szarpniecia (co kilka dni) przy dohamowaniu tuz przed zatrzymaniem. Niemniej to bardzo sporadyczne i mnie nie przeszkadza. Sympatyczne tryby pracy Comfort/Sport/Eco pro, choc jak dla mnie Sport jest troche za sport a Comfort nieco za ospaly...
5,0
~stralka
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 184KM 135kW
Auto wyposazone jest w rewelacyjny 8-biegowy automat ZF. To absolutny ?must-have? jesli chodzi o opcje wyposazeniowe w trojce. W porownaniu do poprzedniej wersji z modelu E90, skrzynia dziala sprawniej, lepiej wykorzystuje mozliwosci silnika, nawet tryb sport nadaje sie do uzytkowania w codziennej jezdzie. Jak narazie koszty dodatkowe jakie musimy poniesc przy doposazaniu auta w automat sa dosyc wysokie, ale jesli cena tego typu skrzyni...
5,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Rewelacja. Wiele pozytywów słyszałem o 8-biegowym automacie od ZF, nie spodziewałem się jednak, że będzie aż tak dobrze. Ten klasyczny automat bije na głowę szarpiące DSG czy sprawiające wrażenie jazdy tramwajem CVT. W trybie COMFORT zmiany biegów są kompletnie nieodczuwalne, skrzynia niemal nigdy się nie myli i reaguje sprawnie na mocniejsze wciśnięcie gazu. W trybie SPORT robi się bardziej agresywna, a redukcje zachodzą błyskawicznie,...
5,0
~Daniel
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Ja mialem automat w wersji usportowionej 8biegow. To chyba najwiekszy atut tego samochodu. Wczesniej jezdzilem DSG ktory wydawal mi sie idealem ale automat BMW (chyba od ZF) przebija DSG z punktu widzenia kierowcy. Jak chcesz jechac spokojnie i dostojnie zmiejiasz na comfort lub eco i silnik sobie spokojnie mruczy a biegi zmieniaja sie niezauwazalnie. Ale jesli potrzrbujesz wystarczy wcisnac gaz i od razu budzi sie moc. Jak chcesz miec moc...
5,0
~WrednyWWA
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Ośmiostopniowa przekładnia automatyczna Steptronic to skrzynia na medal. Doskonale dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy, bardzo dobrze reaguje na kickdown, przełożenia zmienia niezauważalnie, bez jakichkolwiek szarpnięć, dźwięków czy nietypowych opóźnień. W trybie Sport samochód jedzie dynamiczniej, lepiej pokonuje zakręty. Trybu Eco Pro osobiście nie używam- posiada on bowiem irytującą cechę stale włączonego systemu start-stop.
2,0
~OmO
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Jedyna wada auta. Hacząca skrzynia MANUAL. Auto jeżdziło przez chwile na firmie służbowo prowadzone przez różnych kierowców, więc pewnie wiele przeżyła. Tak czy owak, czegoś takiego nie powinno być w BMW. Nauczyłem się już te biegi na 2 razy delikatnie zmieniać, ale szybka zmiana z 1 i 2 kończy zazwyczaj sie porutą... 3ka wbija sie z wyraźnym przyhaczeniem, czasem udaje się łagodnie, ale tylko czasem.
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Skrzynia pracuje bardzo szybko i płynnie. 8 biegów sprawia że przy 100km/h mamy 1700 obrotów a w kabinie jest cicho i przyjemnie. Przez większosc czasu jeszcze w trybie automatycznym bo to pozwala się zrelaksować przy miejskiej jezdzie w korkach. Aby czerpać wiecej frajcy polecam wyłaczyć radio, wrzucic sekwencję i wsłuchać się jak pięknie skrzynia współpracuje z silnikiem.

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Dominik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 190KM 140kW
Na trybie Comfort zmienia szybko biegi, robi to bezproblemowo (spokojna jazda w mieście) Na trybie Sport pozwala zwiększyć obroty na silniku (wyprzedzanie + miasto) Na trybie Eco można zaoszczędzić naprawdę dużo paliwa na trasie i gładko jechać (do 130km/h samochód ma włączoną funkcję żaglowania, więc odłącza skrzynię i zmniejszają się opory).
BMW Seria 3 F30-F31-F34