Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 (271) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 265 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Na wstępie dodam iż moja posiada fabrycznie lekko obniżone i utwardzone zawieszenie. Nie mam porównania do standardowego w E34. Utrzymuje idealny tor przy prędkościach przy których mniejsze i teoretycznie zwinniejsze auta wpadają w poślizg. Jak wpadnie w poślizg, wyprowadzenie auta z niego jest bajecznie proste - jest bardzo wyczuwalne i przewidywalne, łatwo nauczyć się efektywnych driftów nawet laikowi z zerowym doświadczeniem (dziewczyna...
4,0
~Kiedyś WR 73030. Obecnie rower - po taniości :D
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Jeśli jest sprawny to masz bajkę. Śmigasz jak po szynach i potrafi nie jedną dziurę wytrzymać. Jeśli... Bardzo często przód kwalifikuję się do wymiany - ciężki silnik. Tył zresztą też - drift... Dodajmy do tego nasze (choć coraz lepsze) drogi. To nie są nowe samochody. Wymieniłem: jeden wahacz (chyba górny - już nie pamiętam) cena ok 300 pln marki Swag, tuleje wahaczy 2x45 pln marki nie pamiętam, wszyskie końcówki drążków kierowniczych 4x30...
4,0
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Układ kierowniczy to spora wada tego samochodu. Przekładania ślimakowa sprawia że niezależnie ile pieniędzy zainwestujemy w zawieszenie, dystanse, rozpórki etc to nadal nie będzie się prowadziło jak auto sportowe. Kosztem utraconych wrażeń z jazdy jest bezawaryjność tego rodzaju układu kierowniczego. Wspomaganie wymaga pewnej pracy od kierowcy, kierownica nie obraca się jednym palcem aczkolwiek nie jest to wada lecz po prostu charakterystyka...
5,0
~Grzechotnik
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Jest bardzo dobry, ale to nie terenówka więc dziur w jezdni niestety nie lubi, trzeba uważać i zwalniać. Układ jest idealny na długie trasy, BMW wtedy pokazuje do czego go stworzono. Niestety ale nasze \"równe i zadbane\" drogi to dla układów jezdnych istna mordęga i tylko czołgi i terenówki na ramach i ze sztywnymi osiami są w stanie mu sprostać. Każdy inny samochód musi prędzej czy później na tym ucierpieć. Tu klasyczna uwaga dotycząca...
4,0
~Krzysztof Smoliński
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Na pierwszy rzut oka niby nic rewelacyjnego ale po dwóch miesiącach jazdy zauważyłem,że jeżdżę tym BMW znacznie dynamiczniej niż wszystkimi poprzednimi (przednionapędowymi) autami. Brak szarpania kierownicą przy dynamicznej jeździe, jędrne zawieszenie i dobre hamulce. czego chcieć więcej? Jedna uwaga, wielu BMWiarzy chwali się że ma kontrolę trakcji co w większości przypadków nie jest prawdą. Ten mały przycisk poniżej klimy po lewej stronie...
5,0
~the_trooper1988
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
No jeśli chodzi o układ jezdny to BMW to mistrzowie. Auto fantastycznie wchodzi w zakręty i jeszcze lepiej z nich wychodzi, jest idealnie wyważone. Zawieszenie raczej sportowe, a mimo to jedzie sie bardzo wygodnie. Jak na lata 89´ to rozwiązanie wachaczów fenomenalne. Na trwałość nie da się narzekać, co nie znaczy że jazda po wybojach mu służy. Prowadzi się fantastycznie, aż żal wychodzić z samochodu. Nie ma mowy o podskakiwaniu na...
5,0
~Beny
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Prowadzenie i trzymanie w zakrętach super, komfort na najwyższym poziomie. Na seryjnym zawieszeniu i orginalnych amortyzatorach jest bardzo wygodny nawet na najbardziej dziurawych drogach. Do bardzo agresywnej jazdy moim zdaniem trzeba go utwardzić. Jeśli chodzi o elementy zawieszenia - kupowałem zamienniki i bardzo żałuję. Wahacze przednie wytrzymały bez luzów rok. Łączniki stabilizatora mniej. Jeśli planujesz pojeździć autem dłużej to tylko...
5,0
~Piotrek
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 tds 143KM 105kW
Wymagal pewnego niewielkiego wkladu finansowego gdy go kupilem(wymiana jednego drazka w lweym przodzie,tuleje metalowo gumowe z tylu, nowe amortyzatory,sprezyny oraz tarcze z klockami)Swietnie trzyma sie drogi , i to ku mojemu zaskoczeniu nie traci na komforcie nawet po delikatnych modyfikacjach....(obnizenie-55mm oraz szerokie buciki 245/17)Co prawda jak to w BMW slychac gdy sie pokonuje poprzeczne nierownosci....niestety w polsce jest ich...
5,0
~Matan
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
Tu jest kompletna rewelacja nawet w porównaniu z autami nowymi...taki komfort jazdy jest niespotykany CUDO...na zakretach jak przyklejony a normalnie komfortowy ...nie czuć że jest twardy jak np. w VW okropieństwo...kumpel ma nowe Audi A4 i jest gorzej BMW 20 letnie wygrywa...do tej pory najwyżej za komfort ceniłem Citroen XM ale BMW dorównuje XM a na zakretach przy wiekszych szybkościach - przewyższa wszelkie auta...

Usterki BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 25

BMW Seria 5 E34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Układ jezdny jest dobry. Gdy stosuje się oryginalne części powinno wytrzymać przynajmniej 140 tys. Na tanich zamiennikach żywotność skraca się o ponad połowę. Na szerokich oponach dość szybko się wszystko wybija na naszych kochanych polskich drogach, polecał bym węższe kapcie. Z tyłu zawieszenia prawie nie do zdarcia oprócz... mocowania górnego amortyzatora. Lepiej wozić tylko zakupy z bibronki bo zaraz się urwą.
BMW Seria 5 E34