Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 (219) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 318 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Misiek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
jak postawisz na jakość a nie taniość i na zaufanego mechanika który się zna na BMW to jeździsz latami i tylko filtry zmieniasz co sezon.. Pilnuj termostatu i poziomu płynu w u.chłodzenia ponieważ po tym możesz poznać że coś poważnego dzieje się z bunią.. ubytek płynu to albo zwykły wyciek z pod opaski węża lub wydmuchana uszczelka głowicy.. tak że jak coś to dokładnie sprawdzić żeby zapobiec czemuś powaznemu
5,0
~ideap@poczta.onet.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 524 td 115KM 85kW
poważną usterkę miałem z głowicą, 2 dni po autostradach w Niemczech 230 km/h zmęczyło układ chłodzenie i przepaliłem głowicę (a właściwie spaliła ją żona, tak ją poniosła fantazja). Ale mając sprawne już wszystkie wskaźniki, nic w aucie negatywnego nie może się zdarzyć. Jeżdżę tym autem 2,5 roku i do zmiany zmusza mnie jedynie brak klimatyzacji, brak 4x4 i wysiedziane fotele. Ale może i na to znajdzie się sposób...
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
auto sie nie psuje tylko zuzywa, a ja wymieniam cale podzespoly place raz za robocizne i mam z glowy na lata. np. koncza mi sie klocki z tylu to wymieniam klocki, tarcze, szczeki i plyn ham. wtedy wiem na czym jezdze. taki zestaw bedzie kosztowal 600-700zl ale mam z glowy na 100-120tys km a jak zaloze na stare zniszczone tarcze 30tys i duzo slabsza skutecznosc i za robote trzeba placic 4 razy;p
5,0
~Kamil
BMW Seria 5 E34
Sedan 524 td 115KM 85kW
Moją najpoważniejszą usterką było urwanie się półośki ( ukręciła się na frezach, naprawiam w warsztacie, który specjalizuje się w BMW, mechanik stwierdził, że jeszcze nigdy nie spotkał się z tym by w BMW padła półośka, ale cóż, auto ma swoje lata i należy mu wyabczyc pewne kaprysy. w zasadzie to była jedyna poważna awaria, która uniemożliwiła mi powrót do domu (całe szczęście ok 500m od domu;)
4,0
~Roughrider
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 tds 143KM 105kW
Dobrze, choć z minusem. Silnik igiełka, skrzynia bez zarzutu, zawieszenie wytrzymałe i to się przede wszystkim dla mnie liczy. No i naprawdę dobre i mocne blachy. Poza tym poleciało mi koło pasowe (guma amortyzująca rozleciała się ze starości pod wpływem przeciążeń), za które niestety trzeba było 800zł dać, do tego pompa wtryskowa już do regeneracji.
3,0
~billybad
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 tds 143KM 105kW
TU pojawiaja sie schody potrafia robic psikusy łączniki kol przednich amorsy co 4 lata wraz z poduszkami wachacze i drazki ze wzgledu na dziurawe drogi trzeba pilnowac plynow jak w zadnym aucie szczegolnie chlodniczego i oleju , a takze w klimie oraz wiskoza najlepiej zaraz pokupnie auta kupic nowa 1000% zwrot kosztow pozniejszych napraw
1,0
~reliev@go2.pl
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
pompa wtryskowa - padła, czujnik położenia wału - padł, auto straciło dużo mocy, zawory zwrotne zostały wymienione i dalej masakra - auto nie pali dobrze i straszny muł po za tym zajarała się elektryka, kiedy włączałem światła zamykał się centralny, kiedy wyłączałem światła - silnik gasł - jedna wielka karuzela
4,0
~mossberg_27@wp.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
usterek brak. wymienilem co prawda sprzeglo, tarcze hamulcowe , klocki i amorki ale nie dlatego ze musialem tylko bo chcialem. za pol roku juz trzeba by bylo wymienic a skoro mialem kasiorke to zrobilem to od razu. jedyny problem to czujnik swiatla wstecznego.... co jakis czas gina mi te swiatelka))
5,0
~the_trooper1988
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Moja BMK-a nie zawiodła mnie jeszcze nigdy. Zawsze dojechałem na miejsce bez przeszkód. Klasa tego samochodu mówi sama za siebie. Prawda jest taka, że jeśli dba się o to auto, to ono zadba o właściciela. Jeśli dobrze utrzymane to bezawaryjne, jeśli zlumpione to lepiej się za nie nie brać.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E34
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
8,6
l/100km
13,9
l/100km
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~B-B LEO
BMW Seria 5 E34
Sedan 535 i 211KM 155kW
Nikt nie będzie miał w tym aucie żadnych poważnych awari, jeżeli auto jest zadbane. Jeżeli natomiast komuś przytrafi się coś nieprzewidzianego (zazwyczaj z własnej głupoty) to i tak nie ma się czym martwić, rynek zagraniczny i nie tylko jest jeszcze pełen tanich części zamiennych lub używanych.
BMW Seria 5 E34