Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 (219) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 317 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kiedyś WR 73030. Obecnie rower - po taniości :D
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Nigdy nie miałem problemu z dojazdem z miejsca A do B po zdemontawaniu instalacji lpg. Jeśli driftujesz (520i też da się driftować - kostka brukowa, szuter, caaały sezon zimowy ;D) to uważaj na temperaturę silnika. Jego przegrzanie może spowodować uszkodzenie głowicy. Nie jest prawdą, że jedno przegrzanie od razu kwalifikuję głowicę do remontu. Wiem co piszę bo raz tak zagotowałem ciecz chodzącą, że wrzała. To było zimą (but non stop bez...
4,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Najpoważniejszą usterką jaka mnie spotkała, było skrzywienie tarcz hamulcowych z przodu, po wjechaniu w kałużę gdy były rozgrzane. Koszt wymiany ok. 800zł (oczywiście można skorzystać ze znacznie tańszych zamienników...) Kolejną usterką była wymiana paska wieloklinowego i rolki napinacza (były jeszcze zdatne do użytku, ale na pasku zaczęły się już pojawiać pęknięcia, więc profilaktycznie wymieniłem - koszt ok. 170zł) Następnie miałem...
5,0
~wlochu01
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
Powiem prawdę. Nie dokładam złotówki do tego samochodu. Zaraz po przyjeździe do Polski (auto kupiłem w Niemczech 3 lata temu), zostało wymienione zawieszenie: łączniki stabilizatora, wahacz, a w 2 tylko tuleja metalowo-gumowa która jest wciskana i nie trzeba wymieniac całości oraz płyny eksploatacyjne (płyny oczywiście wymieniam terminowo do dnia dzisiejszego). Teraz rozkoszuje sie jazdą niezawodnym samochodem. NIE ŻAŁUJ PIENIĘDZY NA DOBRE...
3,0
~Piotr z W-wy biotit@wp.pl
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
1.zawieszenie przód 2.nowe amory, klocki hamulcowe 3 nowy akumulator 4.nowa chłodnica, termostat,pompa wodna. 5.czujnik temp.silnika 6.naprawa alternatora. 7. wymiana lamp z przodu w sumie dużo, ale powtarzam liczyłem się z tymi wydatkami, auto mnie kosztowało z pełną rejestracją 11 500. wszystkie zakupione rzeczy+montaż gazu (2 tys. za II generację z butlą w kole 60 l) zamknąłem sumą 4 tys. także za 15,5 kupiłem autko jakie nigdzie...
5,0
~szklarzu
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 td 115KM 85kW
jak narazie bez niespodzianek, po ladowaniu w rowie wystarczylo, wyprostowac felgi, przyczepic tylni zderzak i wsadzic silnik spowrotem na poduszki i samochod jezdzi jak przedtem, jak dla mnie troche za slabe hamulce, bo nie zaleznie od tego czy mam wentyle czy zwykle tarcze to przy gwaltownym hamowaniu przy predkosci 180km/h czesto sie krzywia, ale przy normalnej jezdzie jest ok, wysiadly tez tylnie amortyzatory, po wypadku zrobilem jeszcze...
5,0
~franczesko69
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
jak narazie to wymienilem tylko chlodnice bo pekla ze zmeczenia materialu przy przebiegu okolo 205000km no i sonda lambda mi klekla przy okolo 208000km ale to chyba z winy poprzedniego uzytkownika bo zamontowal jakies cos tam na kolektorze wylotowym i ta zaczela wariowac ale wyeliminowalem przyczyne i wymienilem sonde i teraz wszystko gra :) a tak poza tym to klocki i tarcze hamulcowe :) filtry i oleje na bierzaco wymieniam jak ksiazka pisze...
1,0
~ex fan bmw
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
- napinacze pasków... nie wytrzymywały napięcia. Puszczały się na prawo i lewo. - pompa paliwa: uszczelka, słowo jej obce. Siurała mi ropą po silniku. Po regenarcji siurać przestała, ale nie wpłynęło to na zmniejszenia zużycia paliwa, - zawieszenie: polskie drogi były zbyt brutalne dla tego "aryjczyka", - akumulator: wysiorbał mia dwa, - i numer sezonu: WAŁ KORBOWY, szlag go trafił w trakcie jazdy. Koszt naprawy - 12 tys zł. Jak na rok...
4,0
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Auto zostało unieruchomione na drodze raz - zepsuła się pompa paliwa, na szczęście kilkaset metrów od domu. Najpoważniejszą usterką która była najtrudniejsza do zdiagnozowania był zepsuty sterownik komputera silnika - auto nie pracowało na jednym cylindrze co wskazywało na wiele innego rodzaju usterek. Z takich droższych usterek mogę wymienić amortyzatory które należało już zastąpić nowymi ze względu na wiek oraz regenerację klimatyzacji.
5,0
~lucasdj.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 tds 143KM 105kW
Samochód nigdy nie wrócił na lawecie, ani na sznurku. Nawet z najdalszej wycieczki. Wszystko co się zepsuło to tylko przez zaniedbanie, ale i tak pozwoliło dojechać do domu. Nawet sprzęgło psuje się tu powoli, tak że użytkownik może spokojnie umówić się z mechanikiem na \"za dwa tygodnie\". Raczej nie zdarzają usterki bez zapowiedzi. Auto ma 18lat i prawie 700tys. przebiegu. Po takim dystansie dziwne by było, gdyby nic nie wymagało wymiany.

Usterki BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 25

BMW Seria 5 E34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Pawel
BMW Seria 5 E34
Sedan 524 td 115KM 85kW
Tylko jedna ale kosztowna:glowica.Podobno czesto zdarza sie peknac aluminiowej glowicy gdy ma pod soba 6 cylindrow,mialem nieszczescie sie o tym przekonac.Regeneracja 700zl,do tego uszczelki,szpilki itp.koszt samych czesci i regen. to okolo1300-1400zl.WYCZULAM WSZYSTKICH!NIE DAWAC ROBIC DOMOROSLYM MECHANIKOM,ktorzy swa pewnoscia siebie powalaja a umiejetnosciami smiesza!To nie maluch,niestety( dla kieszeni) bmw wymaga fachowej opieki!
BMW Seria 5 E34