Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 129KM 95kW 1988-1991 (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Grzechotnik
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Jest bardzo dobry, ale to nie terenówka więc dziur w jezdni niestety nie lubi, trzeba uważać i zwalniać. Układ jest idealny na długie trasy, BMW wtedy pokazuje do czego go stworzono. Niestety ale nasze \"równe i zadbane\" drogi to dla układów jezdnych istna mordęga i tylko czołgi i terenówki na ramach i ze sztywnymi osiami są w stanie mu sprostać. Każdy inny samochód musi prędzej czy później na tym ucierpieć. Tu klasyczna uwaga dotycząca...
5,0
~the_trooper1988
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
No jeśli chodzi o układ jezdny to BMW to mistrzowie. Auto fantastycznie wchodzi w zakręty i jeszcze lepiej z nich wychodzi, jest idealnie wyważone. Zawieszenie raczej sportowe, a mimo to jedzie sie bardzo wygodnie. Jak na lata 89´ to rozwiązanie wachaczów fenomenalne. Na trwałość nie da się narzekać, co nie znaczy że jazda po wybojach mu służy. Prowadzi się fantastycznie, aż żal wychodzić z samochodu. Nie ma mowy o podskakiwaniu na...
5,0
~Beny
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Prowadzenie i trzymanie w zakrętach super, komfort na najwyższym poziomie. Na seryjnym zawieszeniu i orginalnych amortyzatorach jest bardzo wygodny nawet na najbardziej dziurawych drogach. Do bardzo agresywnej jazdy moim zdaniem trzeba go utwardzić. Jeśli chodzi o elementy zawieszenia - kupowałem zamienniki i bardzo żałuję. Wahacze przednie wytrzymały bez luzów rok. Łączniki stabilizatora mniej. Jeśli planujesz pojeździć autem dłużej to tylko...
5,0
~kacper82
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
O ile ktoś nie ma założonych 17" 23535 (tak jak ja) to moze cieszyć się naprawdę kulturą jazdy, auto doskonale wchodzi w zakręty nawet przy większej prędkości, doskonale wytłumia wszelkie nierówności dróg. Przy trochę mniejszych oponach tj 15" 195odajże 65 nie ma czego się przyczepić poza cenami części gdy coś się zepsuje
5,0
~mossberg_27@wp.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
auto prowadzi sie bardzo dobrze. choc przyznam ze na poczatku troche plywal przod, ale byla to wina zjechanych wachaczy. po wymianie super. komfortowo i wygodnie. jezdze nia do niemiec do pracy i wiem co to znaczy wygodnie przejechac 1000 km w 9 godz))
4,0
~Drachenfels
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Komfortowy, dobrze tłumi nierówności, jednocześnie nie powodując zbytnich wychyłów nadwozia na zakrętach, idealny kompromis między komfortem a pewnością prowadzenia. Sworznie wahaczy przednich lubią szybko padać na naszych drogach, koszt naprawy około 600 zł.
5,0
~Stuff
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
tylny napęd daje dużo frajdy - szczególnie zimą na zamkniętym torze!!! nie prowadziłem nowszych wersji ale ta mi wystarcza, świetnie składa się w zakręt (zasługa dobrego wyważenia, jak to w BMW) a zawieszenie jest lepsze niż większości nowych samochodów!
5,0
~marek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Wspaniałe prowadzenie - auto nie jedzie lecz płynie po naszych pożal się Boże drogach, na mieście lepiej się nim manewruje (pomimo wielkości) niż popularnymi "maleństwami".
5,0
~Dolar
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
bardzo dobrze, stabilny, trzyma się bardzo dobrze drogi.Jesli do tego masz jeszcze szerokie laczki i dobre gumy to w niektóre zakrety na zwykłej asfaltówce i 160 mozesz wchodzić
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
11,0
l/100km
12,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~SwiruBMW
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Delikatny jak na polskie dziurawe drogi, ale dbając o zawieszenie i wymieniając wszystko na czas -bez zastrzeżeń
BMW Seria 5 E34 Sedan