Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW 1989-1995 (56) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Na wstępie dodam iż moja posiada fabrycznie lekko obniżone i utwardzone zawieszenie. Nie mam porównania do standardowego w E34. Utrzymuje idealny tor przy prędkościach przy których mniejsze i teoretycznie zwinniejsze auta wpadają w poślizg. Jak wpadnie w poślizg, wyprowadzenie auta z niego jest bajecznie proste - jest bardzo wyczuwalne i przewidywalne, łatwo nauczyć się efektywnych driftów nawet laikowi z zerowym doświadczeniem (dziewczyna...
4,0
~Kiedyś WR 73030. Obecnie rower - po taniości :D
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Jeśli jest sprawny to masz bajkę. Śmigasz jak po szynach i potrafi nie jedną dziurę wytrzymać. Jeśli... Bardzo często przód kwalifikuję się do wymiany - ciężki silnik. Tył zresztą też - drift... Dodajmy do tego nasze (choć coraz lepsze) drogi. To nie są nowe samochody. Wymieniłem: jeden wahacz (chyba górny - już nie pamiętam) cena ok 300 pln marki Swag, tuleje wahaczy 2x45 pln marki nie pamiętam, wszyskie końcówki drążków kierowniczych 4x30...
4,0
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Układ kierowniczy to spora wada tego samochodu. Przekładania ślimakowa sprawia że niezależnie ile pieniędzy zainwestujemy w zawieszenie, dystanse, rozpórki etc to nadal nie będzie się prowadziło jak auto sportowe. Kosztem utraconych wrażeń z jazdy jest bezawaryjność tego rodzaju układu kierowniczego. Wspomaganie wymaga pewnej pracy od kierowcy, kierownica nie obraca się jednym palcem aczkolwiek nie jest to wada lecz po prostu charakterystyka...
3,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Układ jezdny jest dobry. Gdy stosuje się oryginalne części powinno wytrzymać przynajmniej 140 tys. Na tanich zamiennikach żywotność skraca się o ponad połowę. Na szerokich oponach dość szybko się wszystko wybija na naszych kochanych polskich drogach, polecał bym węższe kapcie. Z tyłu zawieszenia prawie nie do zdarcia oprócz... mocowania górnego amortyzatora. Lepiej wozić tylko zakupy z bibronki bo zaraz się urwą.
5,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Nie wiem jak prowadzi się e34 na seryjnym zawieszeniu i seryjnych 15\' felgach. Ja mam dość mocno usztywnione i obniżone a do tego 17\'. Całość jest bardzo pewna w prowadzeniu. Można czasem odnieść wrażenie, że jedzie jak po szynach. Nie ma nerwowości, niepewności. Wspomaganie nie jest za mocne więc mamy poczucie kontaktu opon z asfaltem. Szybkie łuki to nie problem.
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Doskonale twarde zawieszenie, czuje sie nawet mniejsze kamienie na drodze. Zachowuje sie neutralnie i przewidywalnie, w ciasnych zakretach auto prowadzi sie jak po szynach - doslownie - przeciazenie boczne az wciska w boczki foteli. Koszt wymiany zawieszenia na nowe to 2000 PLN w wersji srednio-oszczednej. Tansze w utrzymaniu jest BMW 7, E32 740.
4,0
~czlowiekfinn
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Zawieszenie jest zadziwiająco trwałe, wahacze, tuleje, końcówki i łączniki dobrej jakości wytrzymują bardzo duże przebiegi. Niestety bywają spore problemy z zachowaniem szczelności silnika, skrzyni i tylnego mostu. Wał i tylny most znoszą sporo, ale nie są niezniszczalne.
2,0
~ZYWY-BCE
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Jak są szerokie koła i średniej jakości zawieszenia to bardzo szybko się zużywa. Dość głośno pracuje, ale gdy jest nowy zawiach trzyma się bardzo mocno w zakrętach. Z tyłu bardzo szybko urywa się górne mocowanie amortyzatorów pod niedużym obciążeniem co przekłada się na prowadzenie.
5,0
~rafal
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
uklad kierwniczy marzenie. Bradzo precyzyjny szybki i latwy. Zawieszenie cicho pracuje i ladnie wybiera nierownosci. zachowanie na zakretach jest ok szczegulnie przy duzych predkosciach. w ciasnych zakretach jeszcze nie sprawdzalem

Usterki BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 25

BMW Seria 5 E34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~ingogdansk
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Jazda tym samochodem to czysta przyjemność prowadzi się doskonale ale w okresie zimowym nawet na najlepszych oponach zimowych trzeba pamiętać że mamy tu napęd na tył i lubi zarzucić dupą na boki
BMW Seria 5 E34 Sedan