Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (304) - Widoczność

Na liście zabraknie 421 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Ja oceniam bardzo wysoko. Mam standardowe fotele ( w poprzedniej miałem komforty ) i są w porządku. Posiadają pełną regulację elektryczną i po wyregulowaniu pod siebie nie wysiadam zmęczony po długiej trasie. Całe wyposażenie z zakresu komfortu u mnie działa, więc elektryka szyb i lusterek, pamięć foteli i kierownicy, rolety w tylnych drzwiach...Wszystko pozwala czuć się komfortowo. O zawieszeniu pisałem wyżej. O wyciszeniu napiszę w...
5,0
~zaqwsx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Komfort wyśmienity, cicho, komfortowo, tanio. Miejsca dla czterech osób dużo, jak pięć to już trochę ciasno. wyposażenie jak na prawie dwudziestoletnie auto to super. Skóra,fotele elektryczne z pamięcią, pneumatyczne lędzwie, podgrzewane z przodu, klima dwu strefowa czujniki cofania z tyłu, el. i podgrzewane lusterka, czujnik deszczu, tunel z workiem na narty, samo ściemniające się lusterko wsteczne, brakuje tempomatu.
4,0
~Pepe
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Komfort u mnie jest...jest sztywno ;) seryjne zawieszenie m technik usztywnilo auto na tyle ze na nierownosciach szybko sobie o tym przypomnimy. Nie jest to duzy minus ale jednak czasami az mnie boli ze musze jechac po takich ulicach. Plus za to ogromny do jazdy w zakrętach wszelakich :) az sie chce jezdzic kretymi drogami :) Auto jest na 17" felgach i uważam to za złoty srodek miedzy wygladem a komfortem.
4,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
poczatkujący kierowcy jak mają jechać tym autem to dzień przed są chorzy. I wszystko jest w porządku jeśli mamy wersje touring z czujnikami parkowania , bo zawsze przy parkowaniu możemy okreslić dystans. mój to sedan bez czujników i z przyciemnionymi szybami...:)Ja się tam już przyzwycziłem , chociaż szyby mają normalny rozmiar i moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia lub małe treningi na osiedlu i powinniśmy dojść do wprawy.
5,0
~Dominik P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Widoczność bardzo dobra. Duże lusterka - na plus! Często można spotkać egzemplarze, które powinny być wyposażone w zwierciadła fotochromatyczne, ale zamiast tego mają zwykłe podgrzewane zamienniki. To nic dziwnego - niestety fotochromy w dobrym stanie to łakomy kąsek dla złodziei, a zwierciadło wystarczy podważyć, żeby je zdjąć. Koszt nowego wkładu w ASO to ok. 1100zł.
4,0
~gregbun
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
oceny max dac nie moge bo z tyłu w touringu nie jest najlepiej-bez parktronika jest trudno manewrowac..no ale to usportowione combi-żeby miec wieksza widocznosc musiałoby miec spokojniejsze i bardziej kanciaste kształty w stylu starych combi volvo lub combi mesia okulara no ale to auta dla emeryt-class-zupełnie inny styl niz w bmw...i całe szczescie
4,0
~otto
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Do przodu i na boki nie ma najmniejszych problemów. Gorzej jest z widocznością do tyłu przez dość wysoko poprowadzoną klapę bagażnika. Z cofaniem raczek problemów nie ma ale na pewno trzeba \"nauczyć\" się wymiarów samochodu bo niestety nie ma tu tego, że obracając się widzimy tył wozu a więc możemy sobie wizualnie ocenić ile mamy miejsca.
4,0
~tomasz sendecki
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
Przez to, że jest dużo miejsca (mam 195cm wzrostu) można swobodnie się obracać do tyłu. Pomimo obowiązkowo przyciemnionych szyb ;) widać wszystko jak na dłoni. Jedynym mankamentem są niewielkie lusterka, ale wprawny kierowca nie będzie miał problemu. Wielkie słoniowe uszy zostawmy skodom i innym emerytowozom.
4,0
~KM
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Byłoby 5/5, ale punkcik trzeba odjąć za kiepską widoczność z tylu. Wystarczy, że pasażerowie zostawią wyciągnięte zagłówki i właściwie cofa sie na ślepo, bardzo dobrym rozwiązaniem jest PDC, ale wiadomo - każdej przeszkody nie wyczuje i można się podrapać czasami. Trzeba się do tego przyzwyczaić i nabrać wprawy.
5,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Widoczność bardzo dobra do przodu. Nic nie rozprasza naszego wzroku. Faktycznie w trakcie jazdy po łuku w lewo troszkę słupek może na początku przeszkadzać. Przy parkowaniu tyłem, prawie jak w każdym sedanie wystarczy troszkę czasu i przyzwyczajenia się do gabarytów auta. Ogólnie jest bardzo dobrze.
BMW Seria 5 E39