Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW 1995-2001 (24) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
wpieniajace co jest to wyswietlacz od komputeru na desce rozdzielczej w zegarach:/ kopie sie i zanika powoli i to denerwuje, ale mozna to naprawic za okolo 100zl. Z chlodnica wody sa problemy, trzeba na nia uwazac. Zle jest pomyslany zbiorniczek wyrownawczy i czesto sie rozszczelnia :/ po 2001 chyba juz to zostalo poprawione. Wspomaganie kierownicy naprawialem. Trzeba uwazac na przednich fotelach na maty od airbagu, bo potrafia sie przerwac...
4,0
~Kris
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Sypią sie czujniki (położenia wałka rozrządu, korbowodu), trzeba się liczyć z ich wymianą raz podczas eksploatacji auta. Warto zwrócic uwagę na sprzęgło, w każdej Beemce z mocnym silnikiem jest albo w kiepskim stanie, albo już wymienione. Końcówki drążków, wymiana raz na 1 rok, półtora, jak to na naszych drogach. Poza tym standardowo jak w każdym aucie, wszystko może paść, ale ceny części nie są wcale drogi, a koszta wymiany takie same jak...
4,0
~Indukt@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Póki coś się nie zepsuje to działa, jak wszędzie. tyle że do takiego auta nie ma sensu wkładać tanich zamienników bo dwa razy się tylko naprawia, lepiej używkę włożyć niż tani zamiennik (nie mówię o zawieszeniu bo tu tylko markowe i nowe zalecam)Mi nie działa podgrzewanie fotela kier. przerwana mata. Modele przed liftem borykają się z usterką mechanizmu podnośnika tylnej szyby.
2,0
~kuzyn
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
auto za tę kase i w tej klasie nie powinno byś nękane tak licznymi, drobnymi, upierdliwymi ustereczkmi :( elektryka (niezliczone, notorycznie zawodzące moduły), mechanizmy el. podnoszonych szyb - żenada. podnosniki na linke to w 125p były !!! LCM, EWS - te skróty spędzą sen z Twoich oczu - BEWARE !!!!
3,0
~dawidos117@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
No tutaj można się czasami zdenerwować.Mnie oczywiście denerwują byle drobiazgi,ale np.:zapalająca się kontrolka poduszek powietrznych,hamulców i płynu hamulcowego,zaniknął mi raz zegar na wyświetlaczu,trzeszcząca listwa drewniana na desce rozdzielczej.No ale nikt i nic nie jest bez wad.
4,0
~otto
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Wiadomo, że samochód ma już swoje lata i niektóre rzeczy mogą odmawiać posłuszeństwa. Na szczęście są to raczej pojedyncze przypadki i dotyczą najczęściej drobiazgów związanych z elektryką czy drobnych kłopotów z mechaniką.
4,0
~Jakub
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Standardowo eksploatacja, poza tym lubią strzelić focha czujniki parkowania na kilka dni, odpadają plastikowe guziki panelu klimatyzacji ze starości itp drobiazgi związane z elektryką ale bez tragedii.
2,0
~Bartłomiej
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Słabo działające ogrzewanie, często wkurzające awarie, np. elektryczny zamek bagażnika, notorycznie przepalające się żarówki, grzanie foteli przestało działać, awaria przewodu płynu spryskiwaczy.
4,0
~bmw
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Pare pierdołek wyszło, czujniki abs, sonda. Wszystko musi byc oryginalne, zamienniki nie działają. Ale kupiłem z anglika za grosze, dosłownie i jeżdze już 3 lata
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
13,8
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~pablo.ba@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
e39 bywa kaprysna w drobiazgach np. nie zamykajacy sie zamek tylnych dzrzwi czy nie dzialajace elektryczne szyby czasami daja w tylek
BMW Seria 5 E39 Sedan