Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 193KM 142kW 2001-2003 (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bejot@interia.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Mam zawieszenie od m-ki. Na poczętku nie bardzo byłem zadowolony bo wolałem normalne zawieszenie ale nie jest zbyt twardę, ale trzyma sie drogi idealnie.Oprócz BMW mam jeszcze Vectrę B i powiem jedno, jak wsiadam do BMW to żałuję że nie mam do przejechania z 1000km. Porównanie tych dwóch aut, to jak dzień do nocy.Czasami wydaje mi się że płynę. jest jeden minus tego auta jaki dostrzegłem na samym poczatku.Koniecznie trzeba kontrolować...
4,0
~Anon
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Samochód z tym zawieszeniem prowadzi się bardzi pewnie po jakimś czasie można go wyczuć w 100 procentach niestety największą jego wadą jest to że jest wykonany z aluminium i niestety na polskich drogach wymaga stosuntkowo częstych napraw (u mnie w szczgólności cierpi to przednie) wymieniane były wachacze łączniki oraz gumy stabilizatorów oraz drążki kierownicze
5,0
~Dominik P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Bez zastrzeżeń, o ile jest w dobrym stanie. Ogólnie zawieszenie w samochodach bmw nie było projektowane z myślą o polskich drogach, dlatego dosyć często należy je serwisować. Mój egzemplarz jest wyposażony fabrycznie w amortyzatory i sprężyny M-Technik, które są twardsze i niższe od serii. Prawdę powiedziawszy - za twarde i za niskie jak na nasze drogi.
5,0
~wuq@vp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, nie czuć żadnych dziur, nie kołysa samochodem na wybojach. Ogólnie BDB. Podobno niektórym zawieszenie się sypie ale mi osobiście się to jeszcze nie zdarzyło. Kontrola trakcji nawet w zimie trzyma samochód jak na szynach.
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Rewelacja. Jak większość tamtych lat "miesisty "układ kierowniczy można by powiedzieć daja świetne czytanie z kół. Przy wyłączonym esp zamiecie bez problemu. Nie jest to lekkość e46 ale komfortem bije na pewno.
4,0
~michaelangelo2613
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Po 200 tys km prawy amortyzator z przodu zaczął się pocić, ale to chyba normalne w aucie 7-letnim. Poza tym radość z jazdy nie do opisania, idealnie pożera zakręty i jaką daje przy tym radoche...
5,0
~Piotr
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Po wymianie 1 słownie jednego wahacza z tyłu(banan dla znawców tematu) nic nie jest w stanie wyprowadzić jej z równowagi(rodzaj żeński z racji nadanej przez rodzinę nazwy BUNIA)
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
wersja z m-pakietem, zawieszenie obniżone, komfort jazdy średni ale za to przyjemność z jazdy po zakrętach ogromna, przy predkościahc rzedu 200km/h jedzie jak przyklejony do asfaltu
5,0
~koval
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
dobrze-pewnie się prowadzi,połyka zakręty,zawieszenie właściwie wybiera wszystkie nierówności polskich dróg,gwarantuje przyjemną jazdę,duży promień zawracania!!
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jareczek1983
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Duży samochód i czuć to w łukach. Nie równości tłumi ale jak jest większa nierówność to już czuć.Żadnych nieprzyjemnych odgłosów z nadwozia.
BMW Seria 5 E39 Sedan