Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (87) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 195 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Autem przejechałem w ciągu 3,5 roku 140000 km , iii ? zero jakichkolwiek poważnych awarii. Serwis tani, dostępność części ogromna. Nie wiem skąd to głupie powiedzenie BMW = Będziesz Miał Wydatki ? najtańsze auto pod względem kosztów eksploatacji jakie miałem w życiu , ( a było bardzo dużo ! )
5,0
~Tomaczew_ski
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
słyszałem o problemach z łańcuchem rozrządu w tym dieslu - obecnie BMW prowadzi akcję sprawdzania tego elementu i w razie potrzeby albo go napinają lub podejmują poważniejsze działania. Dotyczy to wszystkich modeli, więc problemu nie ma.
3,0
~BMW dla ludu
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 231KM 170kW
Problemy z układem przeniesienia napędu, który od przebiegu 140 tys. km zaczął delikatnie drgać zaraz po zmianie biegu (o dziwo przy spokojnej jeździe). Pomogła wymiana oleju w skrzyni ale po 5 tys. km problem wrócił. Auto mocno ząbkuje opony.
4,0
~Gorelord
BMW Seria 5 E60
Sedan 523i 190KM 140kW
Cos mi halasuje, ale jeszcze nie wiem co no i mi wyskoczyla usterka pompy paliwa, ale znikla.. Nie wiem o co chodzi, dopiero bede to badal. Mam nadzieje ze nic powaznego i nie bedzie pompa do zmiany bo sie wkurze.
5,0
~GG 5355380
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 235KM 173kW
Jak do tej pory jedyną poważnieją usterką było uszkodzenie wahacza przedniego. Kosz oryginału w granicach 700 zł. Wina oczywista (polskie drogi) mianowicie uderzyłem w leżący na środku jezdni krawężnik przy ponad 70 km/h.
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 535d 272KM 200kW
na wszelki wypadek usunąłem klapki z kolektora bo cztery delikatnie ciekły a potrafią się podobno urwać. Po zabiegu [żadnych problemów] w bmw zalecają wymianę tego kolektora co 150 tys cena 2500 tys
3,0
~Michał WWA
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Pęknięte oba kolektory, przy 160 000 km, wydechowy, przy 180 000 ssący. Koszt tych kolektorów to 1400 i 1600 zł plus jakieś uszczeleczki łącznie około 4000 zł. Turbina na wykończeniu po 160 000 km.
3,0
~koiro
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
coś mi świruje jakiś zawór EGR i przepływomierz powietrza i przez to dymi, a na serwisie mówią że to przez paliwo, może trochę mojej winy??? zatankowałem kilka razy na takiej popegeerowskiej stacyjce
1,0
~krzysztof
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
tu mogę rozpocząć litanie, od tragicznie kosztownej skrzyni biegów, wtryskiwacze których jest 8 sztuk, turbinę i inne pierdoły wg mnie auto nie warte zainteresowania.
3,0
~pawel89_02
BMW Seria 5 E60
Sedan 4.4 545i 333KM 245kW
Przed kupnem właściciel robił silnik ze względu na wycieki oleju około 40tyś temu i już historia kołem powoli się zatacza, kupił auto z uszkodzoną skrzynia automatyczna
BMW Seria 5 E60 Sedan