Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530d 218KM 160kW 2003-2005 (17) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Przy poważnych usterkach może zaboleć. Turbina (nie należy regenerować) 4000zł, wcześniej wspomniane kolektory (oryginalne) 1800 i 1600zł. Koło pasowe 1200zł. Posiada dwa termostaty, kończą się przy przebiegu ok 200tys (choć różnie to bywa) koszt 200zł i 350zł. Drogi układ hamulcowy. Tarcze TYLKO ORYGINALNE (5-tka jest ciężka i gnie inne Brembo, Sachsy itp) - 1 tarcza 500zł klocki 450zł, ale to nie awaria.
5,0
~Toxic
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Do tej pory jednym poważniejszym kosztem było sprzęgło i dwumasa która miała jak luzy u poprzedniego właściciela więc bylo mi to wiadome a tak to brak jakichkolwiek większych kosztownych napraw a także czasochłonnych. Samochód po pokonaniu 415tysiecy km jest mega wytrzymały i nie zajechany dzięki czemu posłuży drugie 400tysiecy km.
3,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
konwerter w automatycznej skrzyni biegów koło pasowe poduszka zawieszenia pneumatycznego profilaktyczna wymiana kolektora, wiadomo... standardowa usterka ale bolesna jak juz się zdarzy sparciałe przewody podciśnienia sterującego turbina - przecież to pocący się uszczelniacz za kółkiem pasowym
3,0
~koiro
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
coś mi świruje jakiś zawór EGR i przepływomierz powietrza i przez to dymi, a na serwisie mówią że to przez paliwo, może trochę mojej winy??? zatankowałem kilka razy na takiej popegeerowskiej stacyjce
1,0
~krzysztof
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
tu mogę rozpocząć litanie, od tragicznie kosztownej skrzyni biegów, wtryskiwacze których jest 8 sztuk, turbinę i inne pierdoły wg mnie auto nie warte zainteresowania.
3,0
~Darek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Turbina przy przebiegu 91000km koszt wymiany 65000zl,Maglownica przy przebiegu 98000 regeneracjia 3000 bo nowa z dynamic drive kosztowała bez 50 zl 10000zł
1,0
~ramirezmati
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
czyszczenie dpf, zawieszenie,gniją przewody hamulcowe. wstyd że sam musiałem wymienić na miedziane. w takim aucie. to nie Polonez
2,0
~mariusz
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
wyniana wtryskow, wymiana kolektora wydechowego, sprzeglo hydrokinetyczne, modul swiec , zanikajacy ekran nawigacji itp.
4,0
~Arek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Klapki zawirowan , w moim przypadku... wpadla do glowicy , tlok pek itd...koszt 6tys...
5,0
~Kuba B
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Nie miałem usterek większego kalibru.
BMW Seria 5 E60 Sedan