Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (83) - Silnik

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo że jest to wersja skandynawska o programowo obniżonej mocy do 163 koni,to narazie jestem zadowolony z dynamiki.Gdy ustąpi śnieg,napewo moje odczucia się zmienią na suchym asfalcie. Silnika nie slychac prawie wcale.Znakomite wytłumienie.Jedynie gdy jest zimny,lubi troszkę głośniej pohałasować,ale słychać to tylko na zewnątz.Spalanie świetne.Na trasie 1500km z 3 osobami,full bagażnikiem i 2 walizkami na miejscu pasażera z tyłu,samochód...
1,0
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Katastrofa. Po przekroczeniu 100 k trzeba się nastawić na bardzo drogie wymiany. Wtryskiwacze , pompa wysokiego ciśnienia paliwa , sensor nox , sondy lambda itp po prostu prawie wszystko się tam psuje a zamienniki nie działają i nikt nie chce ich wkładać w samochód. Trzeba części oryginalne. Dla przykładu jeden wtryskiwacz nowy oryginalny kosztuje 1800 złotych a trzeba ich kupić 6 …. Pompa paliwa około 5 tysięcy a zepsuje się napewno. Silnik...
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta...
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta...
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta...
4,0
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Wystarczająca moc by sprawnie w mieście zostawiać konkurentów za plecami i komfortowo w dużym tempie pokonywac autostradowe kilometry. Jeżdże nim od 170 000 km i stale jestem straszony rozrządem. Po 200 tys się poddałem i wymieniłem, choc nie słyszałem żadnych dolegliwości. Być może tajemnica jest regularna wymiana oleju co 20 a nie jak producent podaje 30 tys km. Zużycie ok 6,5 l średnio. Ująłem gwiazdkę wyłacznie za sprawą ww legendy o...
4,0
~Troche szkoda
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Podstawowy silnik 2.0 D jest za słaby do tego samochodu. Pracuje bardzo cicho, kulturalnie, w środku trudno rozpoznac,że to diesel.Skrzynia biegów w ustawieniach sport podczas jazdy w mieście, potrafi byc bardzo narowista i nieżle czasami szarpnie, biegów jest aż 8 i czasami mam wrażenie że jest ich za dużo, biegi zmieniane są przy bardzo niskich obrotach silnika, co odbija się nieco na przyjemności z jazdy. Dźwięk silnika jest beznadziejny.
4,0
~przemekklocek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 550i 407KM 299kW
Fabryka mocy. Silny, chętnie wkręca się na obroty, brzmi dobrze przy wyższych prędkościach obrotowych. Wysoka usterkowość-wymieniłem wszystkie 8 wtryskiwaczy, nie miałem problemu ze zużyciem oleju ale słyszałem, że lubi wypić. Ponadto bardzo wysoka temperatura w komorze silnika prowadzi o uszkodzenia wielu plastikowych elementów które się tam znajdują. Znam osoby, które musiały wymienić cały blok. Zmieniajcie olej jak najczęściej.
1,0
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
wymiany DPF w każdym samochodzie (8000zł zapomnijcie o zamienniku, chyba że chcecie go sprzedać). Silnik N47 2,0D to trzeba mieć na uwadze wymianę rozrządu (ASO 10,000zł). Wahacze przednie wymienia się regularnie, regularnie też cieknie z tylnego mostu, skrzyni biegów, silnika. Zwykły mechanik z tym autem sobie nie poradzi, chyba że wymianę klocków trzeba zrobić. Pracuję w ASO BMW i wiem co mówię.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~ROBERT
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
auto jest przeciętne silnik 2.0 to straszna pomyłka do tego auta moja decyzja kupna tego auta była taka ze kolega miał 5 3,0 myślałem ze nowszy model bedzie jechał tak samo i tu się pomylilem kupna żałuje auto 2011 a gorzej sie prowadzi jak 2007 sprzedaje ja i kupuje 3.0 rozmawiealem z kolego który pracuje w BMW NAWET 2,0 SKŁADANE SĄ Z GORSZYCH MATERIAŁÓW A JAK BYM KUPIŁ M TO BYM BYŁ SZCZESLIWY
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna