Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (57) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
To nie jest jeszcze klasa wyższa, ale jakość jej nie ustępuje. Uwaga dla kupujących to auto po raz pierwszy. Moje egzemplarze po 180 tys nie pozwalały na znalezienie oznak zużycia. Skóra nie błyszczy, żaden z plastików nie wygląda inaczej niż nowy. Fotele i kierownica nie zdradzają w żaden sposób liczby przejechanych km. Niestety to sprzyja odejmowaniu setek tys km od pierwotnego stanu wskazywanego przez licznik.
4,0
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
wysokiej jakości materiały, są też przekleństwem marek premium, a to za sprawą oferentó secend hand. Odjęcie 100 a nawet 200 tys km dla użytkowników aut włoskich czy francuskich będzie niezauważalane. {Pierwszym skutecznym syndromem zużycia jest uchwyt drzwi kierowcy od wewnątrz, jest wyścielony gumą, która po 200 kkm zaczęłą się wykruszać,
4,0
~_F1le_
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
Dobrze wyposażona 5tka z takim silnikiem nowa to 350-450tys PLN. Czy warto? No mam opory, choc jezdzac Insignia za blisko 200tys PLN powiem szczerze, ze conajmniej wszystko bylo 2 razy gorsze, wiec wydaje sie, ze cena 2-krotnie wyzsza BMW jest uzasadniona, ale to ciagnle nadal bardzo duzo.
3,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW nigdy tanie nie było, nie będzie i nie może być, ten kto się nim przejedzie ten zrozumie. Choć trzeba przyznać, że ceny dodatkowego wyposażenia to już przesada, aby mieć znakomite komfortowe fotele ze skórzaną tapicerką i elektrycznym sterowaniem trzeba wydać 18.000 zł - no coment.
1,0
~Jacek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
jakość chińska zdecydowanie nie ma nic wspólnego z niemiecką dawną Beemką będę systematycznie dopisywał nowe zdażenia w tym aucie bo wydaje mi się że to nie koniec bo już startuje akcja serwisowa na BMW i śrubę mocującą napinacz paska alternatora zobaczymy co przy okazji sie zepsuje i co znajdą nowego
4,0
~JJ
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Jak to w BMW - za każdy detal trzeba słono płacić. Jednak trzeba przyznać że wyjściowa cena \"golasa\" 170 tys to bardzo atrakcyjna oferta w stosunku do konkurentów. Warto zminimalizować wyposażenie i za akceptowalną kwotę kupić ten samochód bo jest chyba najlepszy na ten moment w tej klasie.
4,0
~szczerbat
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Dzięki niskiej akcyzie ma dość atrakcyjną kwotę zakupu jak na auto tej klasy. Niestety polityka BMW jest dla mnie niezrozumiała, bo wiele opcji które np. w Audi jest standartem tu jest dodatkiem płatnym i to słono. No i kolejna ważna sprawa, w strasznym tempie traci na wartości.
4,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Pewnie można by narzekać, że za te pieniądze inni robią lepiej, dokładniej i bardziej oryginalnie, ale tu kupuje się markę, tradycję, pewne cechy które wyróżniają ten samochód. Nie to żebym się puszył, ale czy kierowca z lwem lub rombem na masce czuje to co kierowca BMW? Nie sądzę.
4,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
stosunek jakości do ceny chyba dobry, bo jednak cena jest wysoka i można za te pieniądze postawić domek na wsi a z drugiej strony po przejechaniu 20 000 km, dodał bym jeszcze coś z wyposażenia.. czyli gotowy byłbym zapłacić nawet trochę więcej.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~przemekklocek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 550i 407KM 299kW
Auto nowe kosztowało nieco ponad 500 tys zł. Sprzedałem za 160 tys po pięciu latach. Jak na cenę, to jakość bardzo kiepska. Wynagradza to frajdą z jazdy, ale jakiś poziom bezawaryjności powinno trzymać, a tak nie było.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna