Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (149) - Silnik

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 245KM 180kW
Niesamowity silnik bardzo dynamiczny , oszczędny a zarazem bardzo trwały,nic w nim nie naprawiałem. Jest to jeszcze ''stary'' motor na jednej turbinie bez wynalazków typu elektryczna pompa wody,elektronicznie sterowane ciśnienie oleju itp
5,0
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
150KM to nie demon ale jak dla mnie zupełnie wystarczający zbiera się szybko jest dobrze wygłuszony prawie go nie słychać jak pracuje . Nie jest wysilony więc zakładam ze dłużej popracuje w końcu z tej samej jednostki wyciągają ponad 200KM z inną turbina
5,0
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Przy spokojnej jeździe czuć, że jedziemy dieslem, mimo R6. Dociśnięte - ładnie brzmi, głośniej niz 30d ale przyjemnie. Szybka reakcja na gaz - jak na diesla. Optymalny silnik do 5, X5 i większych, jeśli robimy dużo km w trasie. Szkoda ze diesel ;)
5,0
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Przy spokojnej jeździe czuć, że jedziemy dieslem, mimo R6. Dociśnięte - ładnie brzmi, głośniej niz 30d ale przyjemnie. Szybka reakcja na gaz - jak na diesla. Optymalny silnik do 5, X5 i większych, jeśli robimy dużo km w trasie. Szkoda ze diesel ;)
4,0
~szczerbat
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Niby tylko 2 litry jednak moc i przede wszystkim wysoki moment obrotowy bez problemu radzą sobie z samochodem. Jeden minus to zużycie paliwa, to z folderów producenta można między bajki włożyć. Do tego co tam piszą trzeba trzeba dołożyć 30-40%
4,0
~Ep
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
M?g?by by? mocniejszy. Diesel 2.0 radzi sobie ca?kiem nie?le, lecz przy 184KM i wadze bliskiej 2 tonom troch? brakuje. Je?li dla kogo? liczy ekonomia i wygoda podr??y, ten silnik wystarcza. Dla amator?w sport?w ekstremalnych proponuj? szuka? wariantu M
4,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Silnik miło mruczy, dostarcza wystarczająco dużo mocy w każdym zakresie obrotów i jest cichy. Jednak ostatnio na wolnych obrotach potrafi lekko drgnąć, gdyby nie to trudno się domyślić, że pracuje. Jednak przy tej klasie auta uważam to za niedopuszczalne.
5,0
~JJ
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Cisza do 2,5 tys obrotów, potem do 4 ciut słychać. Moment obrotowy zwija asfalt za tylnymi kołami choć systemy skutecznie blokuja palenie opon. Reakcja na \"gaz\" błyskawiczna i przewidywalna. Wzorzec silnika do aut osobowych. Ciężko sobie wyobrazić lepszy
3,0
~MS
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 528i 245KM 180kW
Odgłos przy zimnym silniku dramat katalizator dzwoni,serwis rozkłąda rece ,5 tak ma musi nagrzc sie katalizator Podniesienie mocy do ok 300km znaczna roznica i lekkość silnika odczuwalna uklad sport zaczyna miec cos do powiedzenia
4,0
~Moris
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mój wybór silnika to 2 litrowy diesle. Oszczędny o dobrej kulturze pracy. Moc 184 km. Wystarczająca do tego by swobodnie wyprzedzać. Poprzednio jeździłem volvo s80 z silnikiem d5 205 km i uważam ze BMW posiada większa dynamikę.
BMW Seria 5 F10-F11