Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520d 184KM 135kW 2010-2013 (10) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Mam amortyzatory ze zmienną charakterystyką, czuć różnicę przy zmianach trybów. Do odczuć z jazdy, wiele brakuje do poprzednika, a jeszcze więcej do serii 3. Daleko daleko gdzieś na końcu głowy czuć że auto jednak trzyma się drogi i jedzie tak i tam gdzie byśmy chcieli, lecz nie czuć tego w środku. Gdy chcemy jechać nieco ciasniej w zakrętach, chcemy się trochę namęczyć, może ma pojawić się kropla potu, chcemy siłować się z...
4,0
~Dotychczasowy Fordowiec
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Precyzja prowadzenia tego samochodu wydaje mi się przereklamowana. Może się narażę innym użytkownikom, ale jeździłem wcześniej także dosyć sporym kombi, Mondeo 2.2 tdCi i przy mocy 175 KM prowadził się on o wiele, wiele lepiej! Tutaj nie ma tego poczucia bezpośredniego kontaktu kierownicy z kołem (i asfaltem), układ kierowniczy jest zbyt mało precyzyjny, wszechobecny luksus oddziela skutecznie od bodźców zewnętrznych
5,0
~Biszkopt
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Mogło by być trochę bardziej komfortowo, ale w zamian za to mamy bardzo precyzyjne prowadzenie. W porównaniu do E90 jest dużo bardziej wygodnie, w porównaniu do starego Volvo S80 jest mniej wygodnie. Ale w zamian prowadzenie jest jak po sznurku, zwłaszcza jak na tak duże i ciężkie auto.
4,0
~dres biurowy
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
swietne zawieszenie. tryby pneumatyczne wyraznie zmieniaja wrazenia. brakuje trybu comfort, ktory zamienilby na autostradzie auto w "otulajaca puchowa poduszke"
4,0
~Marcin.
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Troche zawiedziony jestem pneumatycznymi amortyzatorami z tylu, mala zywotnosc i problemu w serwisie, ktorych mozna byloby uniknac.
4,0
~Zadowolony
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Prowadzi sie bardzo dobrze ale przy większych predkosciach i wietrze trzeba trochę pilnować.
5,0
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Lexus to padlina jesli chodzi o jazde po serpętynach górskich
2,0
~użytkownik
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
ze względu na tylne zawieszenie, zastanawiałem się czy nie dać bardzo źle
5,0
~Keller
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Zawieszenie zestrojone na szybkie pokonywanie zakrętów

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Jacek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Uklad jezdny OK
BMW Seria 5 F10-F11 Touring