Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (34) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Fan BMW
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
B48 to obecnie jedna z najlepszych jednostek na świecie. Ustępuje oczywiście swojej wersji R6 (B58), ale dla zdecydowanej większości ludzi wystarczy. Po tuningu dostaje +33 PS/+100 Nm, a sumaryczne ok. 280 PS / 440 Nm to więcej niż trzeba do sprawnego poruszania się na codzień. Przyspieszenie zmierzyłem tylko raz i to na oko z kamerki, wyszło ok. 5.9s, szkoda męczyć auto. Co jest wręcz niewiarygodną zaletą tego silnika to jego natychmiastowy...
Dodane 2 miesiące temu
5,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo cichy. Na postoju z zewnątrz i wewnątrz pracuje ciszej niż 3.0 tdi w a6 c7. W trakcie jazdy ma spory zapas mocy. Jadąc 150km/h praktycznie nie słychać silnika co przekłada się na to że słyszę hałas opon a takie same do tej pory w innym aucie myślałem że są ciche. Oczywiście nie będzie jeździł jak 3.0 tdi i z nim na ściganie nie ma szans ale jeśli zależy wam na normalnym pokonywaniu kilometrów to auto bardzo dobrze daje rade. Z napędem...
Dodane 5 lat temu
4,0
~K.
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
W wielu miejscach można przeczytać, że silnik 2.0 190 km to za mało do tego auta. I rzeczywiście rakieta to nie jest, gdybym miał wybierać ponownie szukałbym mocniejszej wersji. Niemniej jest w zupełności wystarczający do standardowej eksploatacji - przyspieszenie do 100 km/h poniżej 8s, a do tego bardzo ekonomiczny. Prawda jest taka, że mocy brakuje jedynie przy wyższych prędkościach na trasie. Trochę przeszkadza warkot diesla na postoju.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Andrzej
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Żadko słucham teraz radia. Niskie, basowe brzmienie 6 cylindrów ustawionych w rzędzie jest po prostu bardzo przyjemne dla ucha, nawet, a może szczególnie przy wkręcaniu na wyższe obroty. Ogromny moment obrotowy na poziomie 620Nm daje możliwość dynamicznej jazdy bez potrzeby mocnego wciskania gazu. Generalnie 3.0d napędza auto bez żadnego wysiłku, jakby od niechcenia, nawet przy prędkościach dalece nieprzepisowych w Polsce.
Dodane 3 miesiące temu
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Silnik w mojej opinii jest za słaby jak do tego modelu, w trójce robi robotę, tutaj wyraźnie brakuje mu tchu przy wyższych prędkościach, szczególnie, gdy jedziemy z kompletem pasażerów, do setki zbiera się bardzo sprawnie, kultura pracy jest zadowalająca (szczególnie jeśli porównujemy go z 2.0 tdi audi, który w mojej opinii po prostu charczy) spalanie również na niskim poziomie ale zdecydowanie bardziej pasowałoby tu 3.0
Dodane 7 lat temu
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Silnik bardzo dynamiczny, przyjemny dźwięk jak już wejdziemy na takie obroty że go słychać, jeżdżąc po mieście silnika podczas jazdy nie słychać - skrzynia trzyma bardzo niskie obroty - wrażenia akustyczne jak by jechało elektrykiem - tylko delikatnie szum z opon. Silnik przy spokojnej jeździe jest oszczędny. Dynamika bardzo dobra jak i w mieście jak i w trasie
Dodane 7 lat temu
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Świetnie brzmienie (pewnie to nie R6 3.0), spalanie , tu zależy od nogi kierowcy. ja mam średnią od 1km (kupiłem nówkę) 8,9. po mieście 9-10, na trasie zależy. Np. kiedyś w Holandii prędkość 110-120 spalanie 5,3:). Niemcy ponad 200km to już lekki wir w baku się robi.
Dodane 1 miesiąc temu
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
252 KM i 350 NM przy tej masie samochodu jest optymalny dla podróży dwóch osób, max pasażerów + bagaż wymaga większej uwagi podczas wyprzedzania, ale nie ma tragedii, gdyż 8 biegów i idealna współpraca z silnikiem daje poczucie komfortu.
Dodane 4 lata temu
5,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Przesiadając się z bmw 320d E90 do 530d czuje się kolosalną różnicę. 6 cylindrów nawet w dieslu daje dużo frajdy. Dla porównania testowałem najmocniejszego diesla Volvo S90 231 KM (4 cylindry) niby tylko 34 KM mniej, a różnica bardzo duża.
Dodane 7 lat temu
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
6,9
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~lemali
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
połączenie prądu z benzyną. Cisza, ekonomika. Ale też przy ruszaniu startuje od razu, nie ma opóźnienia związanego z odpaleniem. Trochę brakuje mocy przy dużych prędkościach, ale do 140 km/h spoko
Dodane 6 lat temu
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów