AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
BMW
Seria 5
G30-G31
Limuzyna
Opinie
Opinie
Lista ocen
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
(34) - Silnik
Na liście zabraknie
6
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Fan BMW
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
B48 to obecnie jedna z najlepszych jednostek na świecie. Ustępuje oczywiście swojej wersji R6 (B58), ale dla zdecydowanej większości ludzi wystarczy. Po tuningu dostaje +33 PS/+100 Nm, a sumaryczne ok. 280 PS / 440 Nm to więcej niż trzeba do sprawnego poruszania się na codzień. Przyspieszenie zmierzyłem tylko raz i to na oko z kamerki, wyszło ok. 5.9s, szkoda męczyć auto. Co jest wręcz niewiarygodną zaletą tego silnika to jego natychmiastowy...
Dodane
2 miesiące temu
5,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo cichy. Na postoju z zewnątrz i wewnątrz pracuje ciszej niż 3.0 tdi w a6 c7. W trakcie jazdy ma spory zapas mocy. Jadąc 150km/h praktycznie nie słychać silnika co przekłada się na to że słyszę hałas opon a takie same do tej pory w innym aucie myślałem że są ciche. Oczywiście nie będzie jeździł jak 3.0 tdi i z nim na ściganie nie ma szans ale jeśli zależy wam na normalnym pokonywaniu kilometrów to auto bardzo dobrze daje rade. Z napędem...
Dodane
5 lat temu
4,0
~K.
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
W wielu miejscach można przeczytać, że silnik 2.0 190 km to za mało do tego auta. I rzeczywiście rakieta to nie jest, gdybym miał wybierać ponownie szukałbym mocniejszej wersji. Niemniej jest w zupełności wystarczający do standardowej eksploatacji - przyspieszenie do 100 km/h poniżej 8s, a do tego bardzo ekonomiczny. Prawda jest taka, że mocy brakuje jedynie przy wyższych prędkościach na trasie. Trochę przeszkadza warkot diesla na postoju.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Andrzej
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Żadko słucham teraz radia. Niskie, basowe brzmienie 6 cylindrów ustawionych w rzędzie jest po prostu bardzo przyjemne dla ucha, nawet, a może szczególnie przy wkręcaniu na wyższe obroty. Ogromny moment obrotowy na poziomie 620Nm daje możliwość dynamicznej jazdy bez potrzeby mocnego wciskania gazu. Generalnie 3.0d napędza auto bez żadnego wysiłku, jakby od niechcenia, nawet przy prędkościach dalece nieprzepisowych w Polsce.
Dodane
3 miesiące temu
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Silnik w mojej opinii jest za słaby jak do tego modelu, w trójce robi robotę, tutaj wyraźnie brakuje mu tchu przy wyższych prędkościach, szczególnie, gdy jedziemy z kompletem pasażerów, do setki zbiera się bardzo sprawnie, kultura pracy jest zadowalająca (szczególnie jeśli porównujemy go z 2.0 tdi audi, który w mojej opinii po prostu charczy) spalanie również na niskim poziomie ale zdecydowanie bardziej pasowałoby tu 3.0
Dodane
7 lat temu
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Silnik bardzo dynamiczny, przyjemny dźwięk jak już wejdziemy na takie obroty że go słychać, jeżdżąc po mieście silnika podczas jazdy nie słychać - skrzynia trzyma bardzo niskie obroty - wrażenia akustyczne jak by jechało elektrykiem - tylko delikatnie szum z opon. Silnik przy spokojnej jeździe jest oszczędny. Dynamika bardzo dobra jak i w mieście jak i w trasie
Dodane
7 lat temu
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Świetnie brzmienie (pewnie to nie R6 3.0), spalanie , tu zależy od nogi kierowcy. ja mam średnią od 1km (kupiłem nówkę) 8,9. po mieście 9-10, na trasie zależy. Np. kiedyś w Holandii prędkość 110-120 spalanie 5,3:). Niemcy ponad 200km to już lekki wir w baku się robi.
Dodane
1 miesiąc temu
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
252 KM i 350 NM przy tej masie samochodu jest optymalny dla podróży dwóch osób, max pasażerów + bagaż wymaga większej uwagi podczas wyprzedzania, ale nie ma tragedii, gdyż 8 biegów i idealna współpraca z silnikiem daje poczucie komfortu.
Dodane
4 lata temu
5,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Przesiadając się z bmw 320d E90 do 530d czuje się kolosalną różnicę. 6 cylindrów nawet w dieslu daje dużo frajdy. Dla porównania testowałem najmocniejszego diesla Volvo S90 231 KM (4 cylindry) niby tylko 34 KM mniej, a różnica bardzo duża.
Dodane
7 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Średni koszt
przejechania 100 km
52,50 zł
on
6,9
l/100km
pb
10,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~lemali
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
połączenie prądu z benzyną. Cisza, ekonomika. Ale też przy ruszaniu startuje od razu, nie ma opóźnienia związanego z odpaleniem. Trochę brakuje mocy przy dużych prędkościach, ale do 140 km/h spoko
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 169 aut
od ręki
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
4,6 (40 ocen)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz silnik
518d 150 KM
520d 190 KM
520d Efficient Dynamics Edition 190 KM
520i 184 KM
525d 231 KM
530d 265 KM
530e iPerformance 252 KM
530i 252 KM
540d 320 KM
540i 340 KM
550i 462 KM
M550d 400 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Opinie
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Usterki
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Dane techniczne
90 raportów
zużycia paliwa
879 ogłoszeń
używanych
7 zgłoszonych
usterek
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy