Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~K.
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Największa słabość auta to wrażliwość na podmuchy boczne wiatru. Do niedawna był bardzo długi - kilkudziesięciostronicowy wątek na forum bmw klub na temat podatności bmw 5 G30 na podmuchy wiatru. Wątek zniknął. O problemie pisał też Auto Świat w teście długodystansowym G31. No nic, ponieważ dużo jeżdżę autostradami, problem był dla mnie bardzo dotkliwy – auto w wietrzne dni jest bardzo niestabilne, passat b8 jest nieporównywalnie pewniejszy w...
4,0
~Tomek Audi 4.2
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Cztery bo mam porównanie do mojego starego a6 4.2 quattro i tam to była bajka. Można było poczuc się jak w aucie sportowym a tu wszystko jest aż za bardzo idealne. Jazda podobna do tego w Audi a8 czy bmw 7. Czyli trochę bujnie trochę za miękko ale jakimś cudem równie szybko pokonuje zakręty co modele bardziej usportowione. Jak się do tego człowiek przyzwyczai to jest już super. Układ bardzo precyzyjny a karoseria dobrze reaguje na każdy ruch...
5,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Zawieszenie z aktywną regulacją daje najlepsze odczucia komfortu na każdej nawierzchni. Cicha praca zawieszenia oraz idealne prowadzenie w zakrętach oznacza ciągłą pracę zespołu BMW w celu poprawy parametrów przy okazji wprowadzenia liftingu lub nowej edycji. XDrive ideałem nie jest i nigdy nie będzie w porównaniu do stałego Quattro, ale X-drive ma jedną zaletę - wiodąca jest tylna oś i o tym trzeba pamiętać w trakcie gołoledzi.
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Jeśli chodzi o układ kierowniczy nie mam zastrzeżeń, napęd xdrive ma jednak tendencje do zarzucania tyłu jak klasyczna tylnonapędówka, co w przypadku quattro praktycznie nie ma miejsca (stały napęd na cztery koła). Auto za sprawą dobrego wyważenia świetnie się prowadzi (silnik umieszczony za przednią osią). Zawieszenie jest bardziej miękkie niż w e60 i a6 c7, co nie każdemu może odpowiadać, mimo zastosowania opon run fiat
5,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Posiadam obniżone zawieszenie M oraz 19-calowe koła run flat, pomimo tego samochód nie zachowuje się jak wóz drabiniasty, a tak miałem w E90 które ma 16 calowe run flaty. W porównaniu z poprzednią serią 5 którą też jeździłem samochód lepiej się prowadzi, jest zwinniejszy.
5,0
~dominikdm
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Posiadam standardowe zawieszenie - jest super komfortowe i "sprężyste". na zakrętach nadwozie nie wychyla się. Świetny układ kierowniczy - dlaczego ? ciężko to opisać trzeba się przejechać. Komfort zawieszenia to to co najbardziej mnie pozytywnie zaskoczyło
5,0
~edi
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
W mojej wersji nastawiony na komfort, ale tak chciałem. Silnik jest ciężki i dwa razy zdarzyło się że zawieszenie dobiło. Trzymanie drogi bez zastrzeżeń, doskonałe wyważenie, a b.mało dziś jest aut które nie płużą przodem.
4,0
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Bardzo dobry ale... trochę na dziurach potrafi myszkować, choć myślę, że tu bardziej winę ponoszą bardzo szerokie opony o rozmiarze 20 cali (z tyłu są szersze) i twardsze zestrojenie zawieszenia (te nasze cudowne drogi...)
5,0
~Lukiluk
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Prowadzenie to poezja. Tylna oś skrętna i 4x4 przy deszczowej pogodzie daje pewność siebie oraz prowadzenie jak po szynach. Jak dotąd to tylko A7 testowe z pneunatyką było lepsze jak dla mnie.
5,0
~Bmw owner
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 540i 340KM 250kW
Mam adaptive dumper control i aktywny uklad kierowniczy - jeżdzi jak po szynach . Polecam . Jeździlem autem testowym bez tych systemów - to dwa różne samochody
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna