Szukaj

Lista ocen BMW X3 E83 (50) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 70 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Piotr
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Wymieniane: Silent bloki przednie i tylnego mostu, dźwignia hamulca ręcznego, koło 2-masowe, sprzęgło, sprężyny tylnego zawieszenia, łączniki stabilizatora przód, tuleje wahaczy przód, moduł świec żarowych, świece żarowe, termostat główny, skrzynia X-drive, silnik elektryczny skrzyni X-drive, wymiana amortyzatorów przód i tył, druga wymiana tulei wahaczy przednich, wymiana drążków kierowniczych, wymiana termostatu głównego wymiana rury...
4,0
~grabol
BMW X3 E83
SUV 2.0 i 150KM 110kW
najwięcej problemów sprawia skrzynia biegów, która raz odmówiła posluszeństwa. Na dodatek skrzynia biegów chodzi ciężko (szczególnie 1 i wsteczny). 3 bieg również nie wchodzi gladko. Dodatkowym problemem jest brak na rynku częśći do napraw skrzyń biegów - to jest najsłabszy element auta do czasu liftingu w 2007 roku - skrzynia wymieniona na zupełnie nową w tych autach.
1,0
~kolorowydom
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
BARDZO ŹLE! Przejechałem mało, a padł DPF, potem TURBINA przy 115 tys., wycieki ze skrzyni biegów i silnika, pęknięty dolot powietrza do turbiny. Sprzedałem przed padem dwumasówki i wtrysków. Serwis zna bolączki tego auta, jednak nie robi napraw, tylko czeka aż się samochód popsuje i klient zapłaci ciężkie pieniądze.
3,0
~ms
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
kolo pasowe na wale korbowym przy 150 tys km.Niedlugo bede wymienial lancuch rozrzadu bo jest juz troche slyszalny (190kkm teraz) no skrzynka rozdzielcza napedu niestety bolaczka modelu .W duzej mierze przez niewymienianie oleju sie to dzieje
3,0
~Kołatka
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Auto ma swoje lata i powoli wszystko się zużywa, niektóre podzespoły są bardziej podatne na awarie i zużycie, niektóre mniej Jeżeli wymienia się podzespoły na oryginalne bądź dobrej jakości, to już na lata. Kwestia zasobów
1,0
~alicja
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
napęd na 4 przy 80 tys padł -wymiana 3000,mechanizm dachu-3000,tarcze po 70 tys,sprężyny tył pęknięte przy 80 tys-zaznaczam,że jeżdzę głownie po Krk -bardzo mało ok 10-15 tys rocznie.Auto jest salonowe,100% niebite nigdy.
5,0
~jaki
BMW X3 E83
SUV 3.0 sd 286KM 210kW
Trzeba pamietac ze te sliniki zrywaly rozrządy przy 200 000tys km wiec gdy nie mamy gwarancji ze łańcuch byl wymieniony czeka nas jeszcze 5 tys ekstra za wymiane lancucha rozrządu
5,0
~Xevoz
BMW X3 E83
SUV xDrive20d 177KM 130kW
Przebieg 173 tys km. na 95% prawdziwy (ostatni wpis serwi BMW Wrocław, więc śmiemy chyba nie ma), kompletnie nic się nie zepsuło. Dwumasa, wtryski, turbo, napęd 4x4 - wszystko sprawne.
4,0
~tylkobmw
BMW X3 E83
SUV 3.0 d 204KM 150kW
tydzień przed upływem gwarancji padła stacyjka co kompletnie unieruchomilo samochód. Serwis próbował m nie naciągnąć na koszta naprawy ale interwencja w BMW Polska poskutkowała.

Usterki BMW X3 E83

Liczba wpisów: 12

BMW X3 E83 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~totylkoja
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Dałem 5, bo ufam, że wypędzeni i skrzywdzeni sąsiedzi przyłożyli sie do roboty. Jak się zawiodę, to najwyżej nie będę ich żałował, że tak dali się wrobić w tę II wojnę.
BMW X3 E83