Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara I Hatchback (195) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 219 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~azgim
Citroen Xsara I
Hatchback 1.9 D 71KM 52kW
Jak dla spokojnej jazdy z odrobiną fantazji - very good! ale do szaleństw to Xsarcia 1.6 SX się nie nadaje. Ogólnie bardzo przyjemne prowadzenie auta nawet na zakrętach ale z dużą rezerwą rozsądku -opony - Michelin pilot 195/55 R15. Tendencja do podsterowności. Wybieranie poprzecznych garbów dalekie do doskonałości no ale cóż Xsarcia w tej wersji nie jest zestrojona dla ludzi o mocnych nerwach. Układ kierowniczy dobrany prawidłowo ale przydało...
4,0
~yojki
Citroen Xsara I
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Kiedy kupiłem tern egzeplarz, miał obniżony tył przez co jeździł jak poduszkowiec- nie odczuwało się żadnych dziur, ale miało to również kiepskie strony przy pokonywaniu wyboistych dróg. Zdarzało się, że tylni zderzaz zaczepiał o grunt zwłaszcza kiedy z tyłu wiozłem dwie osoby. Dokonałem zmiany i podniosłem tył i jeździ ok bez problemów na dołach. Przy gwałtownych manewrach tył ucieka trzeba się przyzwyczaić
4,0
~endru13
Citroen Xsara I
Hatchback 1.8 i 90KM 66kW
Auto trzyma się rewelacyjnie drogi bardzo wygodny trasa Chorzów - Strasbourg 1150km praktycznie bez najmniejszych oznak zmęczenia. 12 godzin ciągłej jazdy i można by tak dalej. Auto kupiłem niedawno wiec trochę stukają wybite gumy w drążkach stabilizatora i pewnie parę innych drobiazgów. Zastowie sobie to na wiosnę :) Trochę aut już przejeździłem i jeśli chodzi o komfort Citroen jest na pierwszym miejscu.
3,0
Citroen Xsara I
Hatchback 1.6 i 88KM 65kW
Trzyma się drogi. Nie zauważyłem, aby auto uciekało na zakrętach. Trzeba się tylko przyzwyczaić, do miękkiego zawieszenia, które podczas szybkiego pokonywania zakrętów dość mocno pracuje - auto się sporo wychyla. Po wymianie amortyzatorów oryginalnych (padły po 100kkm/10 latach) na bilstein b4 auto stało się pewniejsze w zakrętach. Hamulce są średnie - bębny ba tylnej osi.
5,0
~przemal666@wp.pl
Citroen Xsara I
Hatchback 1.6 i 88KM 65kW
Układ jezdny bardzo komfortowy. Auto prowadzi się fenomenalnie, świetnie trzyma się na zakrętach. Nie da się ukryć, że na komfort wpływają również fotele niemalże kubełkowe które są zainstalowane w aucie. Oczywiście bardzo dużo zależy tutaj od stanu tylnej belki - jak będize zużyta to tyłek będzie pływał na zakrętach - należy tego pilnować.
3,0
~referumtum
Citroen Xsara I
Hatchback 1.9 D 68KM 50kW
Samochód od 9ciu lat w Polsce, więc po zawieszeniu zostały już wióry. Stuka niemiłosiernie. Bez ryzyka można jeszcze pociągnąć 120km/h, ale 140 to już igranie z losem: drgania z nawierzchni przenoszą się na kierownicę, wiatr potrafi rzucić autem. Zmiana pasa na autostradzie przy tej prędkości może powodować "nurkowanie" auta.
2,0
~jrjkl
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
ZA MIĘKKIE ZAWIESZENIE jak na nasze polskie drogi. Jak jedziesz sam po równym asfalcie jest ok. Jak załadujesz rodzine i bagaż na urlop jest już żle, a jak jeszcze zjedziesz w leśne dukty to już jest tragicznie. Po 100 tys km lubią padać tylne belki skrętne (u mnie po 140tys)
4,0
~Dża
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Za twardo jak na francuza, jednak belka skrętna daje o sobie znać w pozytywny sposób. Auto zawsze jechało jak przyklejone. Trzeba tylko pamiętać, że zawieszenie jest delikatne. Coś zaczęło mi pukać w kole i tak zostało. Żodyn nie wiedział co to. Żodyn.
4,0
~Adrian Ł.
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Co do mojej skromnej oceny na temat układu jezdnego to muszę zaznaczyć, iż Xsara ma to coś co mi się podoba. Dobre wspomaganie, ale nie przesadzone przez co dobrze samochód czuć w zakrętach. Pozwala to na przyjemna jazdę po miejskich lub krętych drogach.
5,0
~Zubi_
Citroen Xsara I
Hatchback 1.6 i 88KM 65kW
Miękko, pewnie. Tylna belka trochę głośniejsza na nierównościach poprzecznych. Przedni zawias bez zastrzeżeń, łączniki nie padają wbrew obiegowym opiniom za często - obecne przy mnie przejechały już 20tk a za poprzedniego właściciela nie wiem.
Citroen Xsara I Hatchback