Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV (112) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KRAKUS 2
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
150 koni naprawdę szybko się wkręca na 6.5 tys, nie odczuwam turbodziury, przy 130KM jest podobnie. Silnik nie jest głośny. Przy niskich obrotach tzn ok 1500/2500 jest elastyczny. Jak wkręcamy do odcięcia, silnik dalej nie jest zbyt głośny ale za to miło dla ucha "mruczy". Jedynie co do pasji mnie doprowadza to system START-STOP. Przełącznik do wyłączania tego ustrojstwa jest pod ręką!!!!
5,0
~JN78
Dacia Duster II
SUV 1.5 Blue dCi 115KM 85kW
Silnik na początku swojej kariery miał problemy z panewkami i układem wtryskowym podobno od 2010 systematycznie poprawiany obecnie dosyć powszechnie spotykany motor nie tylko w Renault. W codziennej ekspozycji bardzo elastyczny, oszczędny ( Duster waży niemal 1,5 tony z napędem 4x4 a przy normalnej jeździe czyli nie w.. innych spalanie liczone z całego zbiornika 3 osoby na pokładzie to 5.1) i cichy.
5,0
~komornik
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
silnik jest nowej generacji - w porównaniu do poprzednika 1,6 jest zdecydowanie lepszy, podczas normalnej jazdy nie czuć charakteru 3 cylindrów, czuć moment obrotowy. Samochód z tym silnikiem nie jest zawalidrogą nadaje się do normalnej jazdy, załadowany nie muli - należy pamiętać że rakietą też nie jest - jestem zadowolony z tego wyboru. Daje 5 gwiazdek z powodu dedykowanej instalacji LPG za 1000 zł
4,0
~induktor
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe LPG 115KM 85kW
Silnik jak dla mnie wystarczający, bardzo cichy o mimo wszystko sporym momencie obrotowym, szczególnie w porównaniu z poprzednim autem, gdzie pod górkę trzeba było częściej redukować biegi. Dynamika wystarczająca do normalnej jazdy, ale na pewno nie do wyścigów po autostradach. Rozrząd podobno „na łańcuchu" więc auto zdążę już sprzedać zanim trzeba się będzie zastanawiać nad wymianą.
2,0
~pavulon78
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Od samego początku są problemy: chwilowy spadek mocy przy 2200 obrotów, obroty czasem potrafią sobie same wzrosnąć. Na zimnym silniku jak po ruszeniu od razu nie wrzuci się 2 biegu to potrafi błysnąć kontrolka check engine i obroty na ułamek sekundy gwałtownie spadają. Nie jest to odosobniony przypadek. Na formum daciaklub.pl sporo osób opisuje że ma identyczne problemy.
5,0
~Mały
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Jak na 1,0 LPG, dookoła komina naprawdę daje radę. Lubię ten dźwięk . Do 100-110 jest wystarczająco dynamiczny, błyskawicznie się rozgrzewa. Jest subiektywnie szybszy od starego 1,6, którym miałem okazję się przejechać. Gaz działa niezauważalnie, przydałaby się większa butla LPG- jest miejsce. Ciekawostka, auto jest szybsze i dużo elastyczniejsze na LPG.
3,0
~Marek_JK
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Pomimo swoich 115 KM nie czuć tego w ogóle. Samochód słabo przyspiesza. Trzeba cierpliwości żeby go rozpędzić , potem nie jest już tak źle. Ustawienie w tryb eco robi z samochodu już prawdziwego "woła", czy zaczyna mniej palić to kwestia sporna, ale za to jaki się robi ślamazarny to czuć od razu. 10-15 koni więcej by mu nie zaszkodziło.
5,0
~Pazuzu
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Bardzo dobry silnik. Zbyt mały przebieg aby komentować awaryjność jednak kultury pracy nie można mu odmówić. Czuć opóźnienie względem pracy pedału gazu. Auto jest mocne (tzn. wystarczająco mocne :) ) Silnik stosowany z powodzeniem w innych markach. W porównaniu do użytkowanego również 1.6 LPG to jest przepaść.
5,0
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Turbina robi swoje.Przy normalnej jeździe w ramach obowiązujących przepisów dynamika silnika zadowalająca. Brak problemów w ruch autostradowym,z wyprzedzaniem,przyspieszaniem ,obciążeniem w franicach rozsądku(5osobowa rodzina +kpl rowerów +box+klima=normalne podróżowanie) Kultura pracy 3 cylindrów mnie osobiście nie męczy .
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin T.
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Auto bardzo dynamiczne, spalanie przyzwoite, lecz każda próba bardziej dynamicznej jazdy powoduje wir w baku. Czasami wydaje dziwne dzwięki, jakby klepały panewki, rezonuje przy niecałych 3 tys obrotów. Olej śmierdzi benzyną, dwa razy był upuszczany bo przekroczył max. Mam wątpliwości czy będzie to trwała jednostka.
Dacia Duster II SUV