Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021 (22) - Całokształt

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Makapaka
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zalety: - bardzo niskie spalanie (8l LPG w mieszanym), zwłaszcza jak na swoje wymiary i całkiem przyzwoite osiągi. W skali roku to są realne, spore oszczędności względem aut konkurencji. - prowadzenie, miło mnie zaskoczyło jak auto o takiej wadze i wymiarach się prowadzi. Dobry kompromis pomiędzy komfortem, a sztywnością pojazdu. Nie spodziewałem się tego po Dacii. - miejsce w środku i bagażnik (chociaż przód auta, pod maską mogłoby być...
5,0
~Leemaxx
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto napewno nie dla każdego, szczególnie nie dla "macaczy plastików","blokowych szpanerów"czy "mistrzów prostej".Duster to solidne auto w rozsądnej cenie do pracy na codzień ,dla rodziny, na kiepską drogę dojazdową na działkę czy do domu,jednym słowem dla osób pragmatycznych i realnie kalkulujacych za co płacą i co dostają.Auto mam od nowości z fabrycznym LPG.Zanim zdecydowałem się na zakup, obejżałem i przeczytałem wszystko co się dało w...
2,0
~Marcin
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Samochód relatywnie tani, stosunek ceny do jakości w momencie zakupu korzystny. Niestety Duster jest bardzo awaryjny a serwis Renault/Dacia pozostawia więcej niż wiele do życzenia. Po roku i przejechanych ok 25 tysięcy kilometrów uszkodziła się turbosprężarka. W efekcie samochód stał ponad miesiąc w w ASO, ponieważ tyle czasu trwało ściągnięcie części - nowej sprężarki. Oczywiście, mimo wykupienia dodatkowego pakietu easy service nie...
1,0
~Łukasz S
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Autko fajne ja za taką cenę. Jednak drugi raz nie kupiłbym tego samochodu. Niby to suv, niby wysoko zawieszony itp. jednak tam gdzie innymi samochodami wjeżdżałem ( Seat Altea, Honda Civic, Seat Exeo) Duster okazuje się być zerem. Wszyscy którzy chcą kupić Dustera w wersji z napędem na jedną oś powinni dobrze sie zastanowić, wyjazd na narty problem, podjazd pod górkę problem, jazda po zwyklej ulicy pod górkę przy opadach śniegu TRAGEDIA. W TYM...
5,0
~Jan
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Przesiadłem się z piętnastoletniego Opla Astra 3, 1.6 twinport 105 km 150 Nm. Nowy samochód to zawsze nowy samochód :) ciężko porównać z takim leciwym bo tutaj nic nie trzeszczy ani nie stuka. Niemniej jeśli chodzi o parametry silnika i masę to są one zbliżone. Moim zdaniem Dacia króluje tu zdecydowanie nad Oplem, jest o wiele zwinniejsza, ma zdecydowanie większe przyspieszenie i lepiej znosi dociążanie bagażami. Jedynie w jeździe...
5,0
~Adam
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pamiętając o tym, z jakiej półki cenowej jest Duster, uważam, że to zdecydowanie najlepszy wybór na rynku. Jest (optymalnie) duży, (wystarczająco) komfortowy, jeździ po (prawie) wszystkim, pali (relatywnie) mało, koszta eksploatacji są niskie. Autem przez 12 miesięcy przejechałem 36Kkm po Polsce i Europie, po różnych drogach, bez żadnej usterki, leję paliwo, myję i jadę dalej. Podkreślam, to nie jest klasa premium, a samochód który nowy...
4,0
~otaru84
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Autko naprawdę fajne nie dla ludzi z przerośniętym ego po prostu auto które ma jeździć być tanie w utrzymaniu i ekonomiczne. Jest parę niedoróbek np. brak uszczelki pod maską i wlewem paliwa. Ale to nic uciążliwego samemu można kupić i założyć. Po tysiącu zaczął skrzypiec pedał sprzęgła w serwisie od ręki przesmarowali. Auto dla rodziny 2+1 lub 2+2 idealne, w miarę duży bagażnik i miejsca też ok można się doczepić do plastików że twarde ale...
5,0
~Mika
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Fantastyczne auto za tą cenę. Duże, ładne, wygodne, przyjemne do prowadzenia. Łatwo je polubić bo ma w sobie to ,,coś''... Nie oznacza to (oczywiście) że nie ma swoich ,,cech charakteru'', ale większość to drobiazgi, które łatwo przebaczyć (albo z nich nie korzystać - tryb ,,eco'', do ciebie mówię!). Poza tym: tanie utrzymanie, fabryczna instalacja LPG wspierana przez producenta i dobre warunki gwarancji. No, naprawdę, ciężko się do czegoś...
5,0
~Przemek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto naprawdę pozytywnie zaskakuje. Silnik jest całkiem dynamiczny, zawieszenie odpowiednio wyważone i wygodny (aczkolwiek ilość miejsca dla pasażerów na tylnej kanapie, przy średnio odsuniętych fotelach przednich jest taka sobie). Poza tym jest dobrze wyciszone i wersji w Presige ma wszystko czego potrzebuję. Za mało jeszcze przejechałem, aby wypowiadać się o jakichkolwiek usterkach, jednak póki co szczerze polecam ten samochód.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mały
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zamieniłem ośmioletnią Octavię 2,0 TDI na nowego Dustera. Octavia mimo małego przebiegu, generowała na krótkich trasach takie koszty napraw, że postanowiłem zmienić na benzynę. Przypadkiem trafiłem do salony Dacii, wsiadłem w 1,0 TCE, które okazało się przyjemnym autem. Używamy jej na jazdy krajówkami, niedalekie rozjazdy. To drugie auto w rodzinie, na dłuższe trasy jeździmy innym nowym autem.
Dacia Duster II SUV