Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (78) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wentylacja działa dobrze jednakże automatyczna klimatyzacja wymaga przyzwyczajenia się. Sam system automatycznego doboru temperatury nawiewu do ustalonej przez użytkownika działa bardzo dobrze jednakże opcja pełnego zautomatyzowania klimatyzacji wraz z automatycznym doborem obiegu potrafi się zgubić. System wykrywa za późno zmiany w temperaturze co często powoduje ponowne nagrzewanie się auta kiedy klimatyzacja dalej pracuje na najmniejszych...
4,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Klimatyzacja automatyczna, przez co bardzo szybko jestem w stanie rozmrozić sobie przednią szybę, działa dobrze, szybko, sprawnie, można sobie zimą niezłą saunę ustawić w samochodzie. Jeśli chodzi o lato, to klimatyzacja też dobrze się spisuje, aleee niestety bolączką tych samochodów są padające aktywatory. Efektem ich naturalnej śmierci jest grzanie kierowcy i chłodzenie pasażera jednocześnie. Niestety trzeba ściągać deskę i wymieniać...
4,0
~pelipek@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Lewy nawiew może i ładnie wygląda, ale nie spełnia swojej roli, środkowe ciut lepiej ale też żadna rewelacją, za mała możliwość sterowania strumieniem powietrza. Na szczęścia z racji małej obiętości samochodu nawet przy manualnej kliamtyzacji bardzo szybko się wychładza i robi sie przyjemnie. Wielki plus za nawiewy z tyłu na środku i pod fotelami. No i lodówka, super sprawa, gdyby jeszcze była tylko ciut głębsza... :)
4,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Mam climatronic dwu strefowy i cenie sobię to rozwiązanie. Ja jako kierowca się chłodzę a żona sobie ciepełko ustawia. W lato klima działa super, nie wyziębia maksymalnie, daje przyjemy chłodzik. W zimę auto, które stoi na minusie zaczyna ładować na maks grzanie bo minimalną temp. można ustawić na 16 stopni... zaczym ogrzeje wnętrze do tego stopnia to bucha gorącym, to spory minus.
4,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Klima automatyczna daje radę. Wentylator nawiewu mógłby być cichszy, ale nie trzeba go mocno podkręcać bo całość jest wydajna. Fiat dał jednak ciała z aktywatorami klap. Padają dosyć często i ich wymiana kończy się ściąganiem deski rozdzielczej. Problem ponoć opanowano. Im nowsze auto tym mniejsze ryzyko.
5,0
~goofy
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Posiadam klimatyzacje manualną i po "zamknięciu obiegu" chłodzi auto w moment. Zimą też nie ma problemu z ogrzaniem wnętrza nawet podczas dużych mrozów. Szkoda, że nie ma odmrażania przedniej szyby - nitek wpuszczonych w nią tak jak w Fordach lub np. Mazdzie 3.
5,0
~gregory.gregorius@interia.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wentylacja ok, klima ręczna chodzi bez najmniejszych zastrzeżeń. W zimę jeszcze nie jeździłem ponieważ nabyłem samochód z wyprzedaży roczników 2007 w maju 2008 roku także nie wypowiem się co do ogrzewania ale z tego co inni piszą powinno być ok.
5,0
~Darek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Było słabo ale wymieniłem chłodnice klimatyzacji, częsty problem bo praktycznie w każdej wersji to siada po jakimś czasie. Od wymiany na nowa, 10/10. Benzyna szybko się nagrzewa i nie ma problemów nawet przy -20.
3,0
~czachaaa79
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wieczne problemy z mechanizmem sterującym klapkami. Naprawa tego w ASO to koszt około 1000zł .. no i trzeba rozbebeszać całą deskę rozdzielczą. Wątpie aby po takim zabiegu nie było trzasków w czasie jazdy po wybojach.
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Zygmunt
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
dziala dobrze, nagrzewa sie szybko. Klimatyzacja (schladzac) pracuje glosno i stanowi duze obciazenie dla benzynowego motoru), choc nie powoduje znaczacego spadku dynamiki na III/IV biegu ale na I/II jest wolniej
Fiat Bravo II Hatchback 5d