Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 (41) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~karoll
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Przy zimnym silniku , skrzynia biegów chodzi stosunkowo ciężko i mało precyzyjnie w porównaniu do mojego poprzedniego auta, czasem trzeba się nawalczyć przy wrzucaniu 1 lub wstecznego. Natomiast przy ciepłym silniku precyzja znacznie się poprawia i właściwie nie stwarza żadnych problemów, a nawet pokusił bym sie o stwierdzenie że jest idealna. 6 biegowa skrzynia daje naprawdę dużo, lepsze osiągi przy starcie, aż po świetną kulturę pracy na 6...
5,0
~Thermano
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Obawiałem się nieco skrzyni , szczególnie przełączania . Skrzynia jest bardzo precyzyjna , chodzi lekko i szybko . Pomysł z 6 biegiem genialny - w trasie jest cicho i pali niewiele dzięki 6 - ce . Włączanie 6 - ki wymaga przyzwyczajenia . Jakbym już miał na coś ponarzekac , to ciut za długie drogi przełączania i krótkie przełożenia 1 i 2 biegu - ale w dieslu to normalne .
3,0
~sim
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Hmmm... Tak na prawdę działa doskonale. ale... tylko jak jest rozgrzana. Tuż po odpaleniu haczy. Biegi są krótkie zachęcają do dynamicznej jazdy. Czasami nie robi rózniczy czy się jedzie na III czy V podobna dynamika... Tzn momen 360 nm robi swoje. Fajnie było by mieć jakiś szybko zmieniający automat. szkoda ze fiat w tej dziedzinie jest taki słaby.
3,0
~Głodny
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Nie ma tej precyzji co w japończykach ale daje rade. Nielubi natomiast agresywnego stylu jazdy bo skrzynia nie pozwala na bardzo szybką zmianę biegów. Niestety jest dwumas ale przeżyłem jakoś wymianę sprzegła z dwumasem (koszt części 2 tyś zł, robocizna 500zł)
5,0
~marco polo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
na poczatku obawiale sie, ze 6 biegow oznaczac bedzie wiecej 'majtania'. jednak 6 bieg to typowy 'nadbieg' na autostrady (ktorych nie mamy). na 6 biegu przy 145km/h silnik ma ledwo 2500obrotow.
5,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Trwała Fiatowska skrzynia. Trzeba uważać na wersje benzynowe i oplowskie skrzynie M32, które sypią się w wersjach benzynowych. Na szczęśce nie występują w każdej wersji benzynowej.
5,0
~Gosia
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Wcześniej automat, teraz 6 biegów, ale pomimo obaw zmienianie ich nie sprawia przykrości, w miarę krótki drążek sprawia, że można poczuć namiastkę sportowych emocji.
5,0
~Piono
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Skrzynka bez zastrzeżeń!!Biegi wchodzą idealnie!!Świetny 6 bieg!!Na autostradzie 230km/h.i jeszcze by poszedł...:P. Niesamowita frajda przy wyprzedzaniu.bez redukowań i nerwów!
5,0
~wowo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Nie wiem czemu 150 konna wersja ma 6 biegowa skrzynie biegow. przy takiej mocy silnika i momencie obrotowym wystarczylaby 5-cio biegowa. biegi wchodza lekko i precyzyjnie
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Głodny
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
No czasami troszkę przyhaczy dwójeczka przy redukcji z 3 na 2 i ma troszkę krotkie 1,2, ale ogolnie to jestem zadowolony. Najważniejsze że się nie psuje!
Fiat Bravo II Hatchback 5d