Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II (115) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~adrian
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Zawieszenie dokonale trzymające pojazd na jezdni ale od zakupu na ostrych nierównościach typu tarka występowały hałasy z przodu. Wspomniany serwis w Katowicach uznał że wszystko jest w porządku. Dlatego sam w garażu wlazłem do kanału i wykryłem lekki luz przekładni kierowniczej (nie drążków !)który zgłosiłem w tymże serwisie. O dziwo przyznali mi rację i wymienili cały układ kierowniczy na nowy w ramach gwarancji łącznie z pompą która ciut za...
4,0
~Toper
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Adekwatny do klasy samochodu, w sensie, do prowadzenia Mondeo to mu daleko, nawet po sylwetce spodziewamy się prowadzenia transatlantyka, a nie motorówki. Za to jest jest miekko i wygodnie. W zakrętach lusterkami się nie podpiera. Akurat tutaj import technologii z Opla się przydał, bo Fiat nie słynął z trwałych zawieszeń. To jest trwałe. I nadal niedrogie w naprawach. Co do "bananów" z tyłu, można na samochodzie wymienić samą tuleję...
1,0
~maras55553
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Okropnie twarde, łomoczące zawieszenie tylne. Każde pęknięcie w asfalcie czuć. Wiele jest nowych samochodów z twardym zawieszeniem ale Croma jest pod tym kątem naprawdę fatalna. Przejazd przez poprzeczne nierówności to wogóle porażka. Potrafi bardzo mocno szarpać karoserią. Na gładkich drogach jedzie OK, jak każde auto. Na plus, bardzo wytrzymałe, za 300tys km tylko łączniki stabilizatora poszły i tylna sprężyna pękła. Wymieniałem też...
4,0
~booboo
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Fiat Croma II
Dobrze dlatego , że to jest w zasadzie pojazd do jazd dalekodystansowych , połykacz autostrad . I do tego jest zestrojony czyli komfortowo jak Vectra . Nie nadaje się do sportu , choć sprawnie pokonuje zakręty i w górach czuje się doskonale na serpentynach . Bywa kłopotliwy na ciasnych parkingach , przydałby się mniejszy promień skrętu . Lepiej nie pchać się nim w ciasne włoskie uliczki.
4,0
~Marek
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Tylne zawieszenie to nic innego jak zawieszenie z opla Vectry C. Trzeba kontrolować geometrię. Ja wymienialem zb tyłu wahacze i ustawiłem geometrię. Pozatym wystarczająco sprężyste. Z uwagi na masę i wielkość nie jest to auto do szybkiej jazdy po serpentynach, choć daje sobie z tym radę dobrze. Najlepiej autko czuje się na autostradach.
4,0
~oklauso
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
zawieszenie jest nieco wyższe niż w typowych kombi tej klasy, co przydaje się w mieście i na polnych drogach; sprężyste strojenie ale dość dużo komfortu; podwozie dzielone z vectrą c i saabem 9-3 - dość długi rozstaw osi i to się czuje na zakręcie; dość długie zwisy przód i tył odbierają nieco korzyści z wyższego zawieszenia
4,0
~Przemek
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Samochód wyższy więc dla fanów pokonywania zakrętów bardzo szybko nie polecam do normalnej jazdy nawet szybkiej jest ok. zestrojony bdb na polskie drogi nie jedzie się jak niemieckimi taczkami. Klamoty tanie. jedyna poważna wada półosie ( kielichy krzyżaki) siadaja najlepiej cała wymienic nowa we Fiacie niecały 1000zł
5,0
~cromiarz
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
ABS, ESP, ASR w standardzie. Auto jak na te gabaryty i wysokość pewnie trzyma się drogi i nawet zbytnio nie wychyla się na zakrętach. Na oponach niskoprofilowych 17 cali, ze względu na dosyć twarde zawieszenie, jazda po kiepskich drogach może dać się we znaki, jednak gdy droga jest w miarę równa to samochód płynie.
4,0
~tatafranka
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Polskie drogi to istny poligon dla zawieszeń samochodowych. Włochom udało się wypracować pewien kompromis pomiędzy komfortem a sportowym charakterem. Auto świetnie prowadzi się w trasie. W miejskiej dżungli radzi sobie równie dobrze choć studzienki kanalizacyjne i dziury w drodze można dość wyraźnie odczuć.
2,0
~nmusahi
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
auto ma za sztywne zawieszenie jak na swoja wysokość , bardzo się przechyla i trzesie na boki ...Pokonywanie progów zwalniajacych to nielada wyzwanie , wchodzenie w zakret 90 stopni to równa się zwolnienie prawie do 0 i powolne pokonywanie przy równoczesnym bujaniu (jak statek na morzu )na boki ...
Fiat Croma II