Szukaj

Lista ocen Fiat Tipo II (138) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dudu$
Fiat Tipo II
Hatchback 1.4 95KM 70kW
Silnik dużo pali około 8,5l/100km w jeździe mieszanej ( 90% miasto 10% trasa) , możliwe że w moim przypadku winne są opcjonalne opony w rozmiarze 225/45/R17. Dźwięk silnika podczas przyśpieszania nieprzyjemny, sam motor trochę za słaby, aby jeździł w miarę przyzwoicie trzeba kręcić go na wyższe obroty ale dużo to nie daje. Jak na razie nie ma za dużego zapotrzebowania na olej - od ostatniej wymiany przejechałem około 2400km, olej sprawdziłem...
4,0
~Tomek
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Największy plus i zarazem minus... Dostajemy dokładnie to, za co płacimy ( prosty, niewysilony, oszczędny, trwały ) - choć linie nadwozia sugerują zadziorność, osiągi i fun z jazdy... którego zwyczajnie nie ma... Zwycięstwo rozumu nad sercem. Niby katalogowo 185 km/h... udało mi się na ekspresówce osiągnąć 165 km/h... z górki... Umówmy się - 150 km/h przy dużym uporze a małym oporze... Elektronicznie sterowana przepustnica na 1 i 2 biegu to...
5,0
~Meleic
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Silnik daje radę. Jeśli ktoś szuka wrażeń rajdowych bądź wyścigowych miech weźmie większą moc, albo poszuka innego samochodu. Osobiście uważam ten egzemplarz za bardzo dobry o wystarczającej mocy, żeby przemieścić się z miejsca A do B. Wyprzedzanie "TIRów" nie stanowi problemu dopóki nie mamy na pokładzie kierowcy + 2/3/4 pasażerów( o bagażu nie wspomnę). Z jednym pasażerem i małym bagażem bez problemu wyprzedzimy jednego "TIRA", w innych...
5,0
~Krzysztof
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.4 95KM 70kW
Auto sportowe to nie jest i nie będzie. Do spokojnego podrozowania wystarczy. Trzeba pamiętać o sprawdzaniu oleju co 1000 tys km. Wożę w bagażniku olej na tak zwane dolewki. Obecnie od zakupu w lutym przy przebiegu 18 tys a obecnie 25 tys km dolalem dwa razy po 150 ml. Pan w serwsie gdzie kupowałem olej mowil ze moze brac olej bo auto jezdzi po miescie. Sinik jest bardziej eksplatowany. Wspomniał tez ze wersje 95 km z gazem glownie taxi...
5,0
~Wojtek
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Miłe zaskoczenie: 95KM wystarcza bez problemu do normalnej jazdy. Mieszkam na Śląsku, staram się jeździć zgodnie z przepisami i jeszcze nie brakowało mi mocy. Jak potrzebuję przyspieszyć, mała redukcja i nie ma żadnych problemów. Mam drugi samochód, który ma 220KM to wiem o czy piszę . Do codziennego użytkowania jest idealny. Do tego prosta konstrukcja silnika oraz możliwość założenia LPG - dla mnie to ważne. I tak, jak już wcześniej ktoś...
4,0
~MARCIN
Fiat Tipo II
Station Wagon 1.6 E-Torq 110KM 81kW
To co brałem pod uwagę przy zakupie to prosty silnik benzynowy zaraz zostało założone LPG gdyż jeżdżę na gazie już wiele lat i ogólnie polecam. Zalety silnika - prosta konstrukcja, cicho pracuje. Wady - 1.6L - 110 KM to nie jest pocisk jak coś to trzeba kręcić przy wyprzedzaniu, chociaż 80% mocy silnik ma już przy niskich obrotach - moment obrotowy to 152Nm przy 4500 obr./min. Druga taka niby wada to spalanie ale ja mam LPG nie ma tragedii.
5,0
~Krzysztof
Fiat Tipo II
Sedan 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Prosty silnik, w moim przypadku jedynie przy pierwszych 5 tys km zauważyłem ze ubywa oleju ale nie spadł poniżej minimum, więc do następnej wymiany nic nie dolewałem. Od 2 następnych wymian oleju trzyma poziom i nic nie pali. Po przesiadce z turbo diesla czuć bardzo mały moment obrotowy a co za tym idzie aby auto chciało przyśpieszyć wyje z bólu :) No ale wiedziałem na co się pisze. Póki co zero kłopotów z silnikiem
5,0
~Paweł
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Technologicznie stara konstrukcja : brak bezpośredniego wtrysku paliwa i turbiny. Z opinii wynika, że silnik powinien długo przetrwać. Dynamika przyzwoita - pod warunkiem, że umiemy obsługiwać manualną skrzynię biegów w małym silniku. Wyprzedzanie: redukcja 6-3 ( 4 (90kmh), gaz w opór i jedziemy. Pracuje bez zastrzeżeń na instalacji gazowej od dealera (tartarini) - nie udało mi się jeszcze "wyczuć" momentu przełączenia.
3,0
~!@#
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Jak ktoś przesiądzie się z turbodiesla o porównywalnej mocy to będzie zawiedziony. Bardzo mułowaty na niskich obrotach, żeby jeździć dynamicznie trzeba "kręcić" go na bardzo wysokich obrotach ale cierpi na tym komfort i kieszeń. Do spokojnej jazdy się nadaje a w razie wyprzedzania, na wysokich obrotach "daje radę". Prosta, sprawdzona konstrukcja (bez żadnych turbin) wróży raczej długi i bezawaryjny żywot.
5,0
~Jakub
Fiat Tipo II
Sedan 1.4 95KM 70kW
Silnik choć nie ma zawrotnej mocy jest wystarczający. Jak ktoś chcę cos mocniejszego to bierze coś mocniejszego. Miałem już 5 osób w tym samochodzie i pełny bagażnik i to nie lekkie (worek ziemniaków jabłka i trochę ubrań). Radził sobie na trasie i rozpędzał się do 140 z wystarczającą szybkością. Po prosu jak typowa benzyna, żeby trochę poszaleć trzeba depnąć i podrkęcić na wyższych obrotach
Fiat Tipo II