Szukaj

Lista ocen Fiat Uno II 1.4 i.e. 70KM 51kW 1995-2000 (101) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~RedSoon@op.pl
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Przer rok użytkowania i 25 tyś km. zrobiłem tak: -dwa razy wymieniałem tuleje na obu wachaczach (felerne zamienniki) -sworzen (i nie słuchajcie kiepskich mechaników, którzy twierdzą,ze samego sworznia nie da się wymienictylko cały wachacz trzeba). -amortyzatory przód -poduszki pod skrzynią biegów, pod silnikiem -przewody hamulcowe (sparciałe) -tylnia belka - przerdzewiała - bębny hamulcowe (rozpieraki, tłoczki, przeczyszczone do zera...
3,0
~Bravehorn
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
no cóż narazie dołożyłęm 800 zł łożysko rozrząd filtry kable elastyczne olej itp. pierdoły na początku dziś co najmniej 90 zbieżność + 30 pln przegląd - w ASO więc porówanm sobie z tym co znajomy mechanik mi na opowiadał ten wASO też znajomy koleżanki z pracy więc pożyjemy zobaczymy a no i oczywiście pas kierowcy do wymiany bo sie zacioł ot tak szkoda gadać ale podobno poza łożyszkami w przodzie to zazwyczaj jest ok a cześci tanie - nie mam...
3,0
~Artoo
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Raz na rok coś sie zdarzy. Po 50000 padło hydrauliczne podnoszenie reflektorów. Niesprawny był też czujnik położenia wału. To spory kłopot bo nie można uruchomić silnika a na tyle rzadki że fachowcy nie mogą znaleźć. Drobne problemy z centralnym zamkiem i elektrycznymi szybami. po 100 000 do wymiany tarcze hamulcowe i niedrożny przewód hamulcowy. Zamek w drzwiach nie trzyma i otwiera sie w czasie jazdy ( nie na ościerz ale sie kolebie).
2,0
~Paweł
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Moje uno jest z 1995 roku. ma się więc prawo zepsuć to i owo. Co jakiś czas zdarzają się jakieś naprawy takie jak wymiana żarówki. Olej, świece, filtry co 10 tys. km i niezawodność musi być na wysokim poziomie. Niestety najgorsza jest RDZA. Ruda gryzie wszystkie drzwi plus progi. Proces nie do zatrzymania. Moja ocena 2. Planuję swoim Uno jeździć aż do śmierci jego blach, bo silnik na pewno się tak szybko nei podda.
1,0
~mike z.
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Psuje się cały osprzęt: silnik przedniej wycieraczki, wentylator od nawiewu (w serwisie ok. 450PLN), napinacz pasa przedniego kierowcy (w serwisie 500PLN!), korek i wąż wlewu (zaczął przeciekać przy baku, sama rura w serwisie 206PLN!), wypaca płyn chłodniczy, średnio 1-1,5 l /10.000km. Nie znosi wilgoci, po prysznicu z kałuży lubi pogdakać, taka to ci instalacja elektryczna. Na szczęście drobiazgi można kupić na szrotach itp.
2,0
~seqs@vp.pl
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Hmm... non stop się coś psuje, a to oświetlenie zderzaka, a to czujka w drzwiach, która zapala światło w aucie, a to ręczny walnie, a to łożysko, a to zamek w klapie bagażnika, a to klamka w tylnych drzwiach i jeszcze wiele, wiele innych rzeczy. PS. Zapomniałem wspomnieć o rdzy, atakuje prawie wszędzie, jeśli nie zadziała się w porę to zeżre całe auto.
4,0
~robert__k@poczta.onet.pl
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Wysiadał kilka razy centralny zamek w przednich drzwiach. Urwał się napęd elektrycznej szyby. No i zatkał się wężyk gumowy układu hamulcowego przy przednim kole (nie wracał tłok i cały czas koło hamowało). Potrzebował drobnych zaprawek lakierniczych na wszystkich pieciu drzwiach. Jedna wymiana tłumika. Nic poza tym przez 8 lat.
4,0
~esdr
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Jak na 14 letni samochód trzyma się całkiem nieźle, drobne usterki cóż, zdarzają się- niedziałający tylni spryskiwacz (cuda niewidy z nim robił- bez efektu, przeciekający zbiornik płynu do spryskiwaczy, niedziałająca regulacja świateł, opornie działające elektryczne szyby)
3,0
~Cossi23
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
W aucie często psują się różne rzeczy, ale na ogół są to zwykłe drobiazgi, jak przepalone bezpieczniki, spalone wtyczki, spalone oświetlenie wskaźników, zatarcie linki od otwierania bagażnika czy zerwanie sprężynek od manualnego ustawiania lusterek.
4,0
~maniek
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
uno to proste auto i nie ma z nim specjalnych problemow , co by do drobiazgow zaliczyc ? ze zarowka sie spali ... to jak w kadym aucie , w przypadku 1,4 czesto bywa ze cieknie z pod pokrywy zaworow ... nowa uszczelka z wymiana kosztuje 15 zlotych heh
Fiat Uno II