Szukaj

Lista ocen Ford Escort V Hatchback (163) - Silnik

Na liście zabraknie 145 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~koroscielm@wp.pl
Ford Escort V
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Silniczek, 16 zaworowy, ZETEC, o mocy około 90KM. na wolnych obrotach troszeczke słaby, ale jak sie juz wkręci:)... wyprzedzanie: 4 bieg tylko przy łagownym usposobieniu do trasy, ewentualnie kierowcy w aucie rpzede mna... kiedy mam ochote poczuc co Essi potrafi, przy 100 km/h wrzucam 3... do 140 czuc ze Fordzik ma ochote zjeść wszystko rpzed nim,,, potem 4 bieg i juz nie jest tak kolorowo.Dzwięk, zakochałem sie w tej myzyce która słychać...
1,0
~Infinity_
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Silnik jest totalna porazka, osoby ktore projektowaly ten silnik chyba robily to na piasku piszac patykiem... 1.8 60km(obecnie oceniam moc na kolo 40-50) spalanie 8l w miescie i na trasie W zeszla zime jak byly duze mrozy palil 5 czy na trasie czy w miescie o.O W zimie jak trzymany na dworze to mozna zapomniec o odpaleniu. Poterzne opory podczas rozruchu, wynik raz na tydzien/dwa trzeba ladowac akumulator(alternator sprawny elektryka tez)....
1,0
~p
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Okropny brak mocy (a maniakiem mocy nie jestem), jazda z tym silnikiem to męczarnia w każdych warunkach, wlecze się a wyprzedzanie to koszmar nawet na autostradzie.. Pralka ma więcej mocy niż ten silnik. Rozbujanie go od 100 do 120 czy 130 to wieczność. Wyprzedzanie trzeba planować, mieć zupełnie pustą drogę, redukować. Dosyć głośny, ale jak ktoś niedosłyszy to będzie ok. Oszczędny ale pali trochę oleju silnikowego.
5,0
~virus.ja85
Ford Escort V
Hatchback 1.4 71KM 52kW
Z silnikiem nie mialem najmniejszych problemow.odpalal przy najwiekszych mrozach.jeli sie tylko wymienia terminowo paski i oleje to zadnego problemu nie bedzie.jezdzi na gazie a mimo to nie stracil na elastycznosci dzieki dobremu komputerowi sterujaym instalacja lpg.moglby byc mocniejszy ale ja nie nazekam.jadac w 2 osoby nie wyczowa sie niedoborow mocy gorzej z kompletem i po gorzystym terenie.
2,0
~marcinkolnik1
Ford Escort V
Hatchback 1.6 105KM 77kW
kupilem go od niemca ktory byl jego pierwszym wlascicielem i caly czas serwisowal ten samochod w autoryzowanej stacji forda, mimo stosunkowo niewielkiego przebiegu,chlal olej jak szalony, i strasznie nierowno pracowal, na gazie tragedia gasl i mimo prawidlowego ustawienia dawki byl okropnie mulowaty,moj silnik to bylo 1.6 EFI,nie przerabiajcie na gaz bo szkoda waszych pieniedzy i waszego zdrowia
4,0
~Zadowolony właściciel Forda
Ford Escort V
Hatchback 1.4 71KM 52kW
Silnik naprawdę nie zawodny.Bardzo elastyczny ale za to dużo potrafi spalić i przyspieszenie też nie jest szokująco dobre.V-max kiedy ja jechałem to 160 podobno kiedyś ktoś nim szybciej jechał.Ale przyspieszenie na trasie gdy mijam inne samochody mogłoby być lepsze ale niestety.Za to odpala bez problemu latem,zimą i ogólnie nie ma z nim problemów a to najbardziej cenie.
5,0
~sylvocompany
Ford Escort V
Hatchback 1.6 105KM 77kW
Silnik jeśli chodzi o osiągi to totalna bestia przy wadze 900 kilo,ze spalaniem trochę gorzej ponieważ jego zakres jest spory od 8 litrów do 20-kwestia deptania :-)jeśli chodzi o awaryjność to napisze tylko tak trzeba dbać a nie grzebać olej filtry paski itd inaczej bedzie bieda ogólnie to nie dla polaka bo nie potrafimy dbac o silnik a tym bardziej mechanicy sa do d...y
3,0
~Dym
Ford Escort V
Hatchback 1.3 60KM 44kW
Stwierdze tak- jeździ... kultura pracy jest średnia- wiadomo- swoje lata ma, co powoduje, że pracuje jak traktorek, ale nie wyróżnia się specjalnie od innych samochodów z tego rocznika. Części do silnika są tanie- sam silnik wytrzymały na silne obroty. Wyprzedzanie możliwe jednak tylko w granicach 70-105 km. W innych przypadkach strasznie muli (ale to również wina LPG)
5,0
~rokefeler
Ford Escort V
Hatchback 1.8 16V XR3i 105KM 77kW
silnik elastyczny, ładnie się zbiera, jak dotąd bez awaryjny, niby 105 KM ale dużo potrafi, troche hałaśliwy ale oleju(pół syntetyk) nie bierze ani kapki- i chwała mu za to, jak jest zimny to lubią falować obroty, czasem gaśnie ale to wina osprzętu nie silnika, trzeba poczekać aż sie sam ngrzeje i nie pomagać mu dodaniem gazu bo wyłączy się ssanie i zgaśnie
Dziennik kosztów dla Ford Escort V Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mistrz
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Wyciszenie silnika - przeciętne Kultura pracy - dobra Elastyczność - Kiepska (Bardzo słaby 0-100km/h ok 22s, 80-120 ok 40s) Niezawodność (2 razy zablokował się termostat i ciężki rozruch zimą, ale zapalał nawet przy -25 tylko trzeba było nim trochę pokręcić) Koszty - bardzo dobrze (spalanie opisze niżej)
Ford Escort V Hatchback