Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Kombi (211) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 178 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~norbertmag
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Drobiazgów jest cała masa.. Padła klapa bagażnika, nie reaguje w ogole na proby otwarcia. Żeby ją otworzyć trzeba strzelać z kluczyka, wtedy odskakuje, ale tylko na chwilę, więc trzeba się spieszyć, potem się blokuje, ale już niedomknięta, więc komputer krzyczy o tym przez resztę drogi. Wesoło jest jak przy włączonym silniku trzeba bagażnik otworzyć - strzelam z pilota przy stacyjce i biegne do bagaznika zanim sie zablokuje. To...
5,0
~Smieszko
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Głównie oleje, filtry i reszta standardowego serwisu. Przez 2,5 roku oczyściłem i zabezpieczyłem progi przód/tył wydając 80 złotych, wymieniłem złącze komputera pokładowego - koszt 150 zł z robocizną - czujnik światła wstecznego - koszt 50 złotych i godzina "pozdrawiania" inżynierów Forda :) - oraz belka chłodnicy - 60 zł za używaną delikatnie skorodowaną, około 50 złotych za środki do zabezpieczenia i 2 godziny zabawy z zabezpieczeniem i...
4,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Ja osobiście nie miałem żadnej usterki. ale wiem z historii serwisowej że foczka miała wymieniane sprzęgło i dwumase. oraz miała 3 parkingów ki. Jeśli chodzi o dwumasę to drodzy czytelnicy to nie wina słabego podzespołu o czym wypisują wszystkie gazety tylko wina charakterystyki silnika i jego wyciszenia. Przez to że 3,4,5 bieg jest długi a wyciszenie słabe każdy kto jeździ fordem z tym silnikiem wrzuca automatycznie wyższy bieg. Oczywiście...
5,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Na razie brak. W książce serwisowej przy 120 tys miał wymieniane sprzęgło z dwu-masą klocki tarcze itp. Teraz wymieniłem mu rozrząd. pasek , rolka napinająca i pompa wody której wcale nie musiałem wymieniać. koszt kompletu 320 zł boscha+ wymiana 150 zl. Do seata ASV rozrząd kosztował mnie z wymiana 1200 zł. Zresztą powiem że grupa VAG wcale nie jest taka tania jakby się wydawało. Porównywałem wiele częsci i fordy są zdecydowanie tańsze....
4,0
~Łukasz_piotrowski
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Od zakupu auta zrobiłem 35 tys km. Obecnie mam 148 tys na budziku. Z drobnych usterek, nie będących wymianami eksploatacyjnymi to mogę wymienić: - czujnik cisnienia oleju - zepsute czujniki parkowania (przetarty kabel lub zalane), obecnie to naprawiam - termostat - regeneracja sprężarki klimy (nie jestem pewien czy mnie nie naciągnęli na naprawę, bo wszystko działało) - check engine spowodowany problemami z pracą klap wirowych w...
4,0
~vomati
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
1. Problem prawdopodobnie z sondą lambda - wyrzuca kod usterki silnika P0171 (zbyt uboga mieszanka). Wszystko sprawdzone dwukrotnie w ASO. Ciśnienie paliwa ok, lewego powietrza nie bierze, brak spadku mocy (nie ma róźnicy w pracy silnika). Błąd wyrzuca przy różnych okazjach. Lampa po pewnym czasie gaśnie (też nie ma reguły dlaczego). 2. Drobne luzy w przeniesieniu napędu (półośki) - skutkują drżeniem kierownicy i pedałów przy przyspieszaniu...
5,0
~ogot
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Jeżdżę tym samochodem od 14 miesięcy (30 tys. km) i jestem nadspodziewanie zadowolony. Przede wszystkim niezawodnością - uszkodzony jedynie termostat (100 zł z wymianą). Focus jest pojemny, wystarczająco dynamiczny, świetnie się prowadzi. Silnik nie jest nową konstrukcją, więc pali trochę za dużo i jest dla mnie za mało elastyczny. Chciałbym też lepszej wentylacji (parowanie szyb) i rzadziej przepalających się żarówek (może tylko mój tak ma)....
3,0
~marcepan
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
wyjechalem z salonu autem i na pierwszym postoju okazało się, że tylna pokrywa światel nie została zakręcona - obie śruby ledwo trzymały - dokręcilem sam :-))) coś skrzypi od strony kierowcy w miejscu gdzie wychodzi pas bezp. - po dzwieku stwierdzam, ze to jakaś spręzynaka tam jest, która mnie wnerwia cichym metalicznym dżwiękiem drazniącym ucho w czsie jazdy - zgłoszę do serwisu - i zaczyna skrzypieć plastik w rolecie bagażnika chyba - ale...
4,0
~szary11
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Auto ma ponad 10 lat więc powoli trzeba wymieniać różne części. Jednak podpiął bym wszystko pod zużycie eksploatacyjne niż awarie. Zaskoczył mnie jedynie akumulator, któremu rozwaliły się cele. Z dnia na dzień był bezużyteczny (niespełna 3 letnia centra futura) i przez to auto nie do jazdy. Troszkę zaczyna denerwować powierzchowna korozja. Lata robią swoje. Chociaż w porównaniu do starych fordów - focus wygląda nadal jak z salonu ;)
4,0
~jozef beczka
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
1) Raz kupiłem złą żarówkę stopu do tylnej lampy i cuda się działy. Błąd silnika i brak możliwości wyłączenia samochodu kluczykiem. Ale to ewidentnie mea culpa, bo wkręciłem żarówkę z dwoma stykami a miała być z czterema i tym sposobem coś tam sobie zmostkowałem układzie elektrycznym. 2) Błąd i bardzo nierówna praca silnika pojawiły się też na niskiej rezerwie paliwowej, więc lepiej nie jeździć prawie do sucha - też mea culpa
Ford Focus II Kombi